En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo ben net terug van zwemmen en heb wat eten in mijn buik!
    dochterlief ligt in bed sinds 18.30 *gek wijffie*
    ze heeft haar middag slaap helemaal overslaan vandaag. *shrug* geen flauw idee wat ervan te denken en waar dit naar toe gaat in schema maar goed.. ga maar niet analyseren want heeft wss toch geen zin.
    ze doet maar en we wachten maar even af tot er wat regelmaat in zit.

@milk ik weet echt niet wat te zeggen behalwe dat ik het logisch vind dat je even heb gehuilt. want je hoop natuurlijk op wat beslissingen te mogen nemen of ten minste de opties open te houden en dan word er gezegt dat ze denken dat je toch nog natuurlijk zwanger kan worden.. en weer 6 maanden wachten. wat vind milkman hiervan? wat is dat.. urururu spul waar je over hebt? *knuf*

@lau knip in bm mond.. auw .. waarom moest dat? ben je dan wel mobiel genoeg om naar de sauna te gaan zaterdag? *knuf*

@small lonneke nog erg ziekjes? *knuf*

@lim neem je tijd en rust schat!

@elke banners roepen maar wat.. zo was mijn kindje volgens banner zwaarder ;)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Limmeke, dikke knuffel voor jou! je hebt het zo druk en echt niet makkelijk nu!

Small, dikke vitamine-knuffel voor jou en je gezinnetje!

Pixie, alleen wezen zwemmen of samen met Eva? En als het laatste is Eva ook onder water of toch maar niet?

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jeetje zat net te kijken bij de oktober mama's maar daar is de 3e al bevallen??!!:$

Sterkteknuffel voor iedereen die het nodig heeft.

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wat een labels heeft de bus trouwens zeg :)

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey meiden!

Ben wel bijgelezen, maar ffies geen puf om te reageren..

Is het goed als ik iedereen een dikke knuff geef!?! :)

Dikke smakkerd!!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ja!

als werkte ik weer in dat gekke kasteel van me, post ik laaaaaaaat!

even 1 ding: milk, ik ga je morgen een gil-meel sturen.
    houd mijn hand vast, dan gaan we even een rollercoaster veroorzaken in gynneland onder het mokmotto: DEE TEE ELLLLLLL!

en voor nu: knufffffffffff voor joe en voor iedereen!

nachtsmak.

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Even een snelle reactie van mij.

lim , knuff!!

Lautje, ook dikke knuff!!

Milk, bij ons heeft IUI ook geen meerwaarden. Ene kant een terleur stelling omdat je al zolang al zelf bezig ben en je wil toch een stap verder.
    Knuff.

Iedereen knuff..

Owja, onze slaapkamer is nu bijna klaar :D Boy moet alleen nog zelf een kledingkast in elkaar timmeren.
    Van het weekend gaan we al over want woensdag moeten we al uit ons oude huis !
    Vrijdag heb ik weer een solicitatie gesprek en maandag moet ik al voor het eerst naar school.

doeggg

8. natjes

natjes Niet meer actief

*voldoet zich voor vandaag aan meldplicht*

knuf voor allemaal!

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    moggel,

de zenuwen begin ik nu wel te voelen! GIIIL

@ Smal: beterschap
    @ Limsel: KNUF
    @ Milk: tsja wat moet ik zeggen. Ik kan me voorstellen dat je echt een potje heb zitten janken. Het is net of die gasten het voor de lol doen. Mensen het is zeker DEE TEE EEL!!! en die gasten in het ziekenhuis vinden het gek dat je gek wordt... ARGH &*^%&*(*%*

zo en nu ga ik me aankleden en scheren. Om 9.20 heb ik de afspraak met de echo en om 9.50 met de gyn, maar zkh kennende zal ik wel om 10.00 voor de echo kunnen :S

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ gabbel:"wow spannende tijd voor jou!

11. natjes

natjes Niet meer actief

@yadi: sms je me even als je de echo hebt gehad?

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Milk: Hebben ze ook aangegeven waarom IUI de kans niet groter zou maken?
    Dat je nu iets krijgt om je LF te verlengen vind ik wel positief, maar verder ben je er nog niet echt veel mee opgeschoten, al is het zo half oktober.
    Ben wel erg benieuwd wat ze gaan voorstellen!
    Misschien is het een goed idee om de vragen die je nu hebt op te schrijven voor als de gyn belt, zodat je de vragen die je hebt kan stellen.
    Dikke knuff!

@ Elke: Fijn dat de 24-uurs meting zo goed was!
    Dat je zoveel medicijnen moet gebruiken is erg vervelend, maar voor een goed doel en je bent al dusdanig gezakt in dosering dat ze niet moeten zeuren.
    Hoe voel je je nu? Je was eerder deze week niet lekker las ik.
    Dikke knuff!

@ Limmeke: Sterkte en een dikke knuff!

@ Gabbel: Wow komend weekend al verhuizen?!
    Met de foto's die we hebben gezien kan ik me amper voorstellen dat jullie al zover klaar zijn :p
    Succes met verhuizen, solliciteren en school :)

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Morgen meisjes!

@Lau: 'knipje in bm'? IEKS! Dat kon je er ook nog wel bij hebben hè meid *knuf*!

@Milk: Wat komt me dat vreselijk bekend voor: eerst een positief gevoel hebben maar daarna denken dat het toch eigenlijk wel wat sneller mag allemaal. En waarom IUI geen meerwaarde? Ik snap dat niet zo goed want je wint toch sowieso op timing (én voor de zaadjes op af te leggen afstand) En ik zit direct te denken dat van de Pregnyl mijn lf ook ietsje langer wordt.
    Het is erg maar waar: met een grote (doch vriendelijke) bek heb je het halve zkh en kun je best het één en ander zelf bepalen.

@Kling, Bow, Elke, Yadi: Succes bij Antiek/vk/gyn/gyn!

@iedereen: dikke knuf!

@hsg: 'k Had te hard en te snel gejuichd... Gisterenmiddag/avond ontzettende krampen gehad en nu nog steeds pijn. M'n hele buik is gevoelig van de krampen gisteren. Schijnbaar komt m'n lichaam in opstand tegen de vloeistof ofzo? Brrrr.
    Zometeen zkh bellen om te vragen naar lichte plekken. Ga maar weer een consult vragen denk ik, dan kan ik direct drammen over Puregon en IVF-wachtlijst (Waar wij NU al opmoeten en niet pas ná 5e en laatste IUI *stampmok*)

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @cin: hahaha, dramdoos nummer 2 is er ook! :D
    zielig en vervelend van pijn nu, huil!
    kwam missch later door goede pijnstillers?
    ik denk dat lichte plekjes bloed kunnen zijn, had ik ook. maar laten onderzoeken lijkt me altijd goed.

smak!! en gil en loei vooral, tis jouw lijf en jouw DTLbaby!

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    *meldplicht bij deze voldaan*

Nu eerst bloemetje halen want zo op de de verjaardagskoffievisite bij de jarige buuf. Gut dan voel je je ineens oud als je tijd hebt om met de buurvrouwen smorgens verjaardagsvisite te gaan doen :$:D

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    je bent ook oud, koffiemutsje!

*zoef*

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Cin, nog steeds zo'n pijn??

Klingel, succes in de stoel met het wielllll of mag je daar pas in bij IUI??

JD, succes met echooooooo

Rest knuff straks meer nu eerst rennnnn

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Cin: Krijg je vandaag niet sowieso een buikfoto?
    Ik moest een dag later terugkomen voor een foto, dus wel even aangeven dat je er nu (nog/pas) last van hebt hoor!
    Succes met drammen :p

@ Klingel: Succes bij dr Antiek!
    Hier gaat het wel redelijk, het wisselt een beetje.
    Maar ik ben gister wel een stuk verder gekomen met dingen regelen (zie mmm) en dat doet me goed.
    Ook doet het me goed dat ik niet meer alles zelf hoef te doen met de medicijnvergoeding.
    Als alles goed gaat ben ik trouwens 1x in de maand redelijk vlakbij jou :)

@ Bowen: Je bent ook al bijna mama, daar word je oud van :p
    Veel plezier bij de buuf!

@ Natjes: Is alles nu weer rustig of blijft het rommelen?

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @buikpijn: ja gaat nu wel weer maar heb nog wel paracetamol genomen vanmorgen.

@Gieg: Nee, hoef niet terug voor buikfoto. Maar 'k ga zo bellen dus dan vraag ik wel even of het 'normaal' is.

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

hier een moe zuurtje
    heb een vermoeden dat het door de pijnstillers komt die ik nu voor mijn arm neem
    ha moest maandag voor dochtertje komen en ik heb hem toen meteen ook maar dat voorschrift gevraagd
    begin het nu toch wel beu te worden die pijn en het niets kunnen doen in het huishouden omdat het teveel pijn doet

ik wil iedereen een hele dikke knuf geven

duimen jullie mee dat het deze middag droog blijft want dan gaat mijn zoontje met school naar de kermis en niets is er dan zo vervelend dan regen op een uitstapje

wij gaan vandaag ook nog eens een laatste keer kermissen
    vrijdag en zaterdag moet mannetje werken en zondag zijn we weer feesten
    meter van mijn mannetje wordt 70 jaar en ze krijgt een verrassingsfeestje

Deel Deze Pagina