Goeiemorgen!! Klingel, superveel succes vandaag!! Smak Saunadames, ook veel plezier vandaag! Geniet er van en laat je maar lekker verwennen
hier een mama die van de week even is ingestord. iedereen ziek hier in huis lieve lonneke al bijna 12 wk oud, maar ik netzo lang nog geen mij tijd gehad, man was 2wk vrij, maar had het al volgepland, helaas niet voor n leuke uitje met mij/ons (wel fijn dat ie vij was natuurlijk) normaal dinsdag avond zingen maar door verplichte bedrust na vactomie, ging ook dat niet door. toen vanuit ziekenhuis ipv 15min er 2,5 uur overgedaan door ongeluk bij tunnel. en nu man met papa, mijn mpapa en zwager weekend varen op de Lesse. erg leuk voor hun, maar nog steeds gen druk verlichting voor mij. daarom heef tgisteravond mijn moede me mee genomen naar bios: de Storm (erg in drukwekkend) dus mannen vanochtend 5 uur vertrokken en net Maijre te ziek wakker geworden en Lonneke nog steeds niet beter, met mij ieder geval hoofdpijn weg maar kat loopt ook weer te schreeuwen van de pijn, waarschijnlijk ontsteking bij kaak pfff gewoon even te veel bij elkaar
Ach lieve Small, het zit allemaal even tegen. Zul je ook altijd zien dat alles tegelijk is he. Misschien man toch even duidelijk maken dat je echt heel even wat mij tijd nodig hebt?? En lief van je mams dat ze je even meenam naar de bios. Lonneke al weer 12 weken, jeetje waar blijft de tijd??!! Dikke knuff voor jou!
kling dikke knuf denk aan je en heel veel succes vandaag het is allemaal voor een goed doel miss helpt die gedachte beetje small dikke knuff zit allemaal niet mee de rest uiteraard ook knuff
Kling, heeeeel veel succes vandaag! Ik duim voor jullie! Elke en gieg, veel plezier samen! Small, dikke knuf voor jou, valt niet altijd mee he... waarom ik weer een keer hier schrijf..? Zie mmm
@Kling, ik duim voor je en denk aan je! heel veel succes! @Gieg en Elke veel plezier saampjes! @Small, ah het zit je echt niet mee! Jeetje, een hele dikke knuffel!
@small: jeetje meis, hier komt geen eind aan zo lijkt het wel! Kun je er wel met je man over praten? Ziet hij wel dat jij het niet meer trekt? Anders wel heel duidelijk gaan aangeven hoor, want het is leuk dat hij nu uitstapjes kan maken, maar als dit zo doorgaat stort het hele thuisfront in. Hele dikke knuf voor jou!
********Smsupdate van Klingel******** ze is in supersonische kliniek aangekomen en wordt helemaal blij van jullie duimen en lieve berichtjes (had ik even doorgegeven)! Doodzenuwachtig wacht ze op eicheck en zaadkwaliteit, daarna volgt de narcose (indien het eierdoosje niet ineens leeg is dan, duimmmmmmmmmm). Verder zijn er allemaal dingen die geen toeval meer kunnen zijn, maar die wil ze jullie vast zelf graag vertellen! Namens haar: thanx voor alle medeleven!!
Werkelijk waar: ik weet niet wie er zenuwachtiger is, Klingel of ik! Gelukkig komt Gieg me zo afleiden, hihihi!
Ohh, wat spannend! Elke, bedankt voor update! Zo fijn! Ben er ook steeds mee bezig van hoe zou het nu zijn, en nu??? Ik duim zo hard als ik kan!!!!!
mis ik bijna door alle drukte/ziek en zeer Klingel der avontuur duim ook hoor @ Elke, @ Bowen is nu wel iets door gedrongen, denk ik, maar weekendje was al langg geleden gepland maar is ook zo druk, hij werkt 40 uur en dan nog gehele dan school, blijft alleen zondag over, maar dan moet ie huiswerk doen maar eens kijken of ik zuiniger aan kan doen met geld zodat ie minder kan werken...
So, wask weer even! Gieg en Giegdochter zijn net vertrokken, het was heel gezellig! Van Klingel kreeg ik nog door dat het eierdoosje nog gevuld was, dus ik ga ervanuit dat ze om en nabij nu aan het bijkomen is van de narcose!
Nog wat moois! Ik heb net van Gieg geleerd dat ze in mijn stadje heerlijke broodjes verkopen, we hebben het een paar keer over gehad en nu zie ik dat het al 14.22u is en ik ze behalve een plakje cake en thee helemaal niks heb aangeboden!!! Is niet eens in me opgekomen ondanks broodjespraat! *kijkt zeer beschaamd om zich heen* Sorry Gieg! Eh nou, iedereen is bij deze gewaarschuwd: kom niet met een lege maag bij mij op visite! Ik schaam me dood!
Goed zo Kling! Duim,duim, duim! Elke, vind Gieg vast niet erg aangezien het gezelli was! Dat schiet dat er idd weleens bij in! Ik vind het leuk en gezellig dat je zo actief post, word lekker vrolijk van je posts!
@small: dikke knuf voor jou. Misschien toch eens kijken of er 'iets' kan veranderen door bijv minder te werken.. Je moet natuurlijk wel kunnen genieten van je 2 meiden! @kling: ieeehhh! heb vandaag meerdere malen aan je gedacht, ben zo benieuwd hoe het gegaan is!! @elke: haha alleen plak cake.. heel herkenbaar. Ik vergeet ook altijd 'iets' erbij te geven ofzo! @milla: ga zo mmm checken. ben benieuwd! @hier: net geshopt voor natjesman..was weer hoogtijd! Hadden er voor gespaard dus hij is even flink uit z'n dak gegaan. Ik uiteraard niks gekocht..kan niet wachten! Al voel ik me nu af en toe een uitgezakte tja.... uitgezakte wat.. pudding? Alle vetopslag zit op mijn heupen/zwembandjes.. Verders nergens maar model is er niet te bekennen in me lijf.. Maar goed! Wie weet dat ik straks snel weer in shape ben.. (of is dit valse hoop? *grinnik* )