dat denk ik ook wel dat je deze keuze moeilijk nee voor kan zeggen.. juist omdat het een eierdoos was! weet je als het nou wel lukt.. denk ik dat je minder verdrietig zal zijn over het onnatuurlijk... want je wens is beeb...en dan zou het 'meant to be' zijn... geloof ik *smak* waar is je postings van toeval in mmm?
Oh maar dat is het niet hoor! Ben gewoon druk op werk, "laat" thuis steeds, gisteren gekoffieleut en gegeten met dinnetjes in Den Haag. Gaat allemaal lekker eigenlijk al gaat het natuurlijk niet snel genoeg... En vooral: op werk geen tijd om terug te lezen En idd, Pix heeft gelijk: Kom eens door met dat toevalverhaal!
He meis, Bah.....je oude berichtje kwam in mijn inbox langs en ik dacht ff neuzen of er al wat is.......je zit behoorlijk in de medische molen zo te lezen, vervelend is niet eens meer het goede woord ervoor.....leef met je mee.....wie weet gebeurt er een wonder....je hoort van die rare verhalen.... Wellicht hebben we rond november/december een rendez vous in het NOD forum........
@cin: ha, doe jij de bow met je dintjes qua koffie? goeso! enne, ben blij te horen dat stilte niet wegens rondemok is, hoewel dat best mag. ik mok namelijk ook namens joe ronde! @toevalverhaal: ach, allemaal dingen die je wil zien als je hoop nodig hebt; naamgenoten, copycats , zie mmmm voor het lijstje @goofychick: so, das lang gelee! ja, 100 jaar geleden zaten wij nog in de NODlijsten te stressen he. ach, wonders en rare verhalen maak je zelf (mee) en ik geloof eigenlijk wel dat het goed gaat komen. maareh, nov/dec, ga je er dan weer voor? en hoest om mama te zijn van de 1e? alweer een dik half jaar? dikke smak en lief dat je me even opzocht!
@kling: ik mok wel, iedere avond als ik pil slik. En ben uiteraard alweer aan het rekenen tot wanneer ik het ding écht moet slikken. Ga zelfs morgen tijdens telefoonterreur even vragen of ik échtéchtécht de hele strip moet opmaken. @toeval: bestaat niet! @zon: Heerlijk toch! 't Mag van mij nog wel even zo blijven!
@ Gabbel, gefeliciteerd met nieuwe baan! Jeetje, wat gebeurd er veel bij je meid, maar wel alles positief! Nieuw huis, overhuizen, nieuwe baan...nu ook beeb? Duimen draaien! @ Leo, nog gefeliciteerd met mannetje! @ Kling, jeetje meid wat heb jij een hoop moeten doorstaan! Pfff, maar ik bedoel het wel positief hoor. 'Zomaar' even een icsi! Jeetje, denk je voor een iui te komen en krijg je dit!!! Enorm spannend allemaal. Daarbij ben ik het met iedereen eens, kindje is dan wel niet natuurlijk gekomen (maarrr, wat is natuurlijk? De sex die op een bepaald moment moet omdat er een positieve ovulatietest is? Vink ook niet echt natuurlijk) maar kindje is wel met enom veel liefde gemaakt. Daarbij niet te vergeten de liefde die het nog van jullie zal gaan krijgen. Hier maar even banner aangepast. Had woensdag/donderdag een positieve ovulatietest.
Zo, gezellig middagje gehad op woonboulevard en lekker in het zonnetje op terras gezete. Echt genieten! Cin, veel succes morgen met bellen!
Nou die zal dan wel aan 't bevallen zijn Hoe is het met jou NRG? @Wen: I see joe! Goedemorgen! @zkh: Ik hoop dat jullie er klaar voor zijn!
meld zich weer voor vandaag... Beeb zit nog steeds prima.. Lijf trekt het alleen steeds minder dus kruip onder me steen vandaag!
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 18278 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 11 meisjes 6 jongens Preggers 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens 1 verrassing NOD 2/3 oktober??: Gabbel (beeb 1) 04 oktober: Milla (beeb 1) 06 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 07 oktober: Giegel 08 oktober: Ppver 11 oktober: Klingel (ronde 21, beeb 1) 15 oktober: Cin1979 (spek en bonenronde, beeb 1) 17 oktober: MilkHd (ronde 23, beeb 1) ?? oktober: Miranke ??: Zuurtje (ronde 11, beeb 4, 1 engeltje) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 28 september: Klingel uitslag punctie 29 september: Klingel uitslagen uroloog/ terugplaatsing?? 30 september: Pixie met Eva naar cb 01 oktober: Bowen controle vk 02 oktober: Elke uitgebreide screeningsecho UMCG 08 oktober: Elke, gyn + bloedprikken voor internist 14 oktober: Milk telef. consult gyn 15 oktober: Elke internist 22 oktober: Elke gyn 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb
@ Klingeltje, tjee zeg, spontane ICSI, ben benieuwd hoeveel eitjes zich delen, hoop allemaal, en dan dinsdag terug platsing, spannend zeg. @ Natjes, nog eventjes @ Bowen, ook al aan het aftellen, of vind je het nog wel fijn @ Cin, succes met bellen vandaag @ Gaby, gefeli met baan en al zo snel verhuizen, leuk
Goeiemorgen all @small, knufffff @natjes, wanneer moet je weer naar vk??Misschien kunnen ze wat voor je doen?? @cin, goodluck vandaag!! @pix, wat goed eva rollen!!! @miranke, wowieee posi ovuuuu, @gabbel, nieuwe baan!!! Woewieee vertel meer over en hoe was eerste nachtje in nieuwe huis?? goed ingewijdt ?? @ppver, lief van broer!! @klingel, knufff, hoe is het met buikje?? En hoe was narcose nou??? Verder weet ik het even niet meer. Knuff voor allemaal
@small, nou gaat hier lekker dus mag nog wel even blijven zitten . Is smallman al weer thuis van weekendje weg?