Tsjonge dat is ook niet te doen he, voor hem niet en voor jou ook niet!! Hoop dat jullie samen tot mooie oplossing kunnen komen.
Gaat wel hoor, ben alleen mega moe, dus nog steeds in ziektewet. Milan had vrijdag zijn 2e prikken, dus heel de vrijdag krijsen. Kwam het humeur van hubs niet ten goede helaas, waardoor ik leuk moest doen voor 2, en om half 8 compleet instortte met Milan aan de borst. Maar nu is Milan weer zijn eigen, blije zelf. Hij ligt lekker te kraaien nu
Goedemorgen! Ik ga even koffie bij paps brengen, kom vanmiddag even gluren naar nieuw geboren beebs?!?
Goedemorgen, ben pas op donderdag met bijlezen, en bel gaat zo voor lesje... Milk: heeeeeeeeel dikke knuff! Huil met je mee. Ziekenboegen en drukkke busbeebs: ook heel dikke knuff voor jullie. Probeer later beter terug te lezen en meer te reageren. Liefs Juud
Goodmeunin' all! Heb geloof ik helemaal geen nieuws... Vind wel erg leuk te lezen dat er onderling als groep maar ook in twee-meertallen zo ontzettend met elkaar wordt meegeleefd. Had voordat ik me hier aanmeldde nooit kunnen denken dat er echte vriendschappen zouden ontstaan via dit toch wat afstandelijke medium! knuf voor iedereen en een extra dikke voor stressklingel en ikbenhetzatNatjes
Och jeee, mensen, ik kom echt niet bijgelezen, zo tussendoor... -Ik begrijp dat Natjes het zat is: knuff! -Dat Milk even afstand neemt: begrijpelijk meis, en hopelijk eerste nieuwe bericht is roze... En anders ben je natuurlijk ook van harte welkom om te klagen, jammeren, huilen én gezellig mee te doen: Knuff! -Dat Kling absurd in de MMM zit nu: knuff! Hoe ging alles? -Dat Cin haar HSG meeviel...? Fijn, en hoe nu verder? -Dat Small haar hele family snottert(de)? Knuff! Verder niet echt meer op de hoogte. Laten jullie het weten als ik belangrijk nieuws heb gemist. Wil niet ongevoelig overkomen namelijk... Hier: goed kamp gehad. Ook fijn weeekendje met grote man. Nu weer aan het werk, maar voel me ziekig... Siem mag op huidige locatie blijven op KDV! Femke wel naar andere groep, maar, á la! Tot gauw!
****ego**** grom!!! Waarom reageren mensen niet als je een advertentie plaats op marktplaats? Ik heb een katertje erop gezet (voor absurd laag bedrag) en mensen bieden. Op het moment dat ik iemand benader krijg ik geen reactie. Had ook reeds een afspraak staan met iemand en die persoon is gewoon niet op komen dagen! Ik snap de lol daarvan niet hoor!!! Reageer dan niet, je hebt mij daar niet mee, maar wel dat katje! **** einde ego**** Is er al nieuws over kling???
@miranke: mok van mp! daar krijg je een kater van, ja of dus niet! (sorry vergeet me flauwe grap, ik ontoerekeningsvatbaar!) @klingelnieuws: 3 mooie bevruchtingen! morgen terugplaatsing van 2 om 1500! KRIJS! gelukkig gaat elke mee, maken we er een hysterische uitstap van! *zoeft weg, later meer reageer*
Wow Klingel! Wat spannend en wat een mooi resultaat Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen (aan je denken, want duimen en rijden gaat moeilijk )
Spannend klingel!! Dus morgen vanaf 15 uur ben je eigenlijk zwanger... Bizar zeg!! En mooi! En vasthouden hoor! Ik vroeg me alleen wel af, wil niet negatief doen ofzo, maar is drie van negen goed? Want als leek lijkt het me weinig. Weet helemaal niet hoe zoiets werkt, wat normaal is...?
thanx miranke! @mil: er waren 10 follikels, en in 8 zat een mooi ei. dat er van 8 3 bevrucht zijn is normaal. er raken bij het injecteren eicellen beschadigd, die dus niet meer meetellen. dan heb je, na de bevruchting, ook nog 25% kans dat de cellen niet door-delen (gek genoeg gaat dat bij ivf wel bijna altijd goed) ook hier is het allemaal weer een kansspel, zij het met hulp, en zo kan het o zijn (lees je ook veel op zp) en ook wel eens 100% score.
het is in elk geval mooi genoeg ja. uiteraard was 8 leuker geweest, maarja.. dit is opzich toch al een kadokans, dus mij hoor je niet klagen
Als ik kon stuiteren zou ik dat doen voor je lief kling nou vooruit een kleine dan *stuiter!!!* ben happy happy happy voor je morgen word je bezwangerd van een 2ling oh glittertje ik vind dat eng om te schrijven.. het staat er zo mooi. om 15.00 ga ik een momentje nemen voor het denken aan jou en je embryos @milla ik heb trouwens helemal niet op je stukje op mmm gereageerd.. wat fijn dat je man de wens nu ook groter is en dat jullie nu samen besluiten om stappen te nemen voor beeb!!! super ! eng, spannend. .. maar jullie zijn nu ook op hetzelfde pagina, dat miste je nog.. en nu voelt je man hetzelfde.. en ga jullie er ECHT samen voor.. jammer dat het dan door mmm zou zijn, maar gelukkig is er mmm! @smally *dikke knuf* wat fijn dat je met lau heb kunnen praten en begrepen voel. nu nog mannetje wanneer moet jij trouwens weer aan het werk?
morgen klingel een 2-ling in haar buik! De eerste twins in de bus! small, jij helpt mij ook altijd!! Ik, man en finn alledrie race en spuug, bah voel me belabberd...
Wauw Kling, dat klinkt echt maf! En wat spannend dat ik dit met je mag delen zo...Toch wel bijzonder hoor, die bus van ons. Elke, wat lief dat je meegaat! Ik zie jullie al helemaal voor me, zo hysterisch in dat ziekenhuis. Veel succes en plezier! Ik duim heeeeeel hard dat Kling-2ling binnenkort in de buslijst staat, met een mooie datum in mei/juni? Natuurlijk ook nog veel hoop voor alle anderen, hè meiden?! Knuffels!