En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @miranke hij zit in de IT sector daar is wel snel weer werk in te vinden... en ehhh ik zou raskatten niet gratis aanbieden nee :) ooh jah dat waren die poesjes van de foto's van laatst!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nai terug op zoek naar ei
    zit nu op dag 13 (maar heb clomid genomen dus ei komt waarschijnlijk vroeger dan vorige ronde)

en zoon was idd fier toen hij vorige week een sticker had gekregen
    in een krantje wat ze van school meekrijgen heb ik de kalender uitgehaald en daar heb ik de sticker opgeplakt
    de kalender hangt op op de kast dus hij kan ze altijd zien

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @nai: jee wat klote dat naiman baan kwijt is geraakt... :(
    das wel even stress zo met de kleine en het huizenplan he.
    maarja hopelijk kunnen jullie t ook wel posi bekijken door idd meer Q!time :D en een nieuwe baan hopelijk snel gevonden..

net als huisje..

@zuurtje: maar doet juf zelf niet aanspreken op presteren ook zonder zin/sticker?

@miranke: raar van misluke koop ja, mok. hoe werkt dat met overeenkomsten op mp eigenlijk? wanneer bindend?

@bad: ja gaak zo in, met wijntje, laatste wijntje van euhhh ik hoop heel lang (maar in elk geval 2 weken)

smak!

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Gabbel: Jemig dat is schrikken!
    Dikke knuff!

@ Nai: K*t dat Naiman opeens op straat staat :(
    Wel even lekker samen de tijd als gezin, maar de stress die erbij komt kijken is niet fijn!
    Dikke knuff!

@ Miranke: Heb je op mp aangegeven waarom je het katertje goedkoper wegdoet? Ik wou dat ik het geld had, ben gek op die grijze katjes!

@ Zuurtje: Huiswerk vragen voor een jongentje van 4? :(
    Hij is nog maar net 4 jaar en zal denk ik snel genoeg doorkrijgen dat andere kinderen wel beloont worden met stickers en hij niet. Misschien is het een beter idee als de leerkracht hem kleinere opdrachtjes geeft en daarvoor beloont of dat er een RT-er mee bezig gaat ofzo.
    Maar goed dat is mijn idee erover..

@ klingel: Heeeeeeeeeeel veel succes morgen!
    Dikke knuff!

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    klingel zoontje is heel koppig, hij vertikt het dan om mee te doen

giegel met huiswerk bedoel ik dat de juf de werkjes meegeeft die hij op school niet wil maken(ze heeft zelf ook al aangegeven dat hij ze meekrijgt om in het weekend te maken in de doe denk tas, een tas waar allerlei leuke spelletjes en doe dingen inzitten zoals puzzels, kleurplaten, boekjes)
    net zoals bv vandaag: hij wilde geen tekening maken voor de jarige (2de al van deze maand, en het is de gewoonte dat er een boekje wordt gemaakt voor de jarige met tekeningen van de andere kindjes)
    dus heeft hij vanavond van mij een tekening moeten maken voor dat kindje die morgen die tekening krijgt.
    eerst was hij kwaad maar uiteindelijk vond hij het toch leuk.
    zoon moet leren dat hij werkjes moet maken als het hem gevraagd wordt en niet enkel wanneer hij daar zin in heeft, ook met het oog op de 3de kleuterklas en daarna het 1ste leerjaar)
    en huiswerk is een groot woord, hij moet dan zijn werkjes thuis maken als hij het niet doet in de klas gedurende de week die bezig is
    juffen hopen zo hem te kunnen leren dat hij op tijd werkjes af moet hebben
    hij wordt ook al geholpen door een juf die kindjes met moeilijkheden even apart neemt en dan aandacht geeft daar waar nodig (bv ook met zijn kleuren die hij niet kent)
    ondertussen kan hij de kleur rood al)
    en aanspreken doet de juf ook maar zoonlief luistert niet altijd even goed, vandaar dat juf en ik samen afspreken en aan hetzelfde touw trekken

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sorry is weer een heel verhaal geworden

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik sluit af voor vandaag

slaap lekker iedereen

en klingel voor als ik je niet meer spreek (lees schrijf) heel veel succes morgen

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @zuurtje: goed dat je samen met juf meedenkt over hoe zuurtjezoon wat meer bij te leren.
    maar idd, het kan ook zijn dat hij net wat meer op zijn eigen tempo gaat, zonder onwil natuurlijk.
    in elk geval is zon doedenktas voor t weekend wel een slim idee lijkt me!

@iedereen: dikke smak, er zijn veel busbeebs nu erg druk met mama-en, klussen, stenen, bijnabevallen, en broeden, dus iets minder samenhangend lijkt t weer, maar:

zoals elke al zei en juud ook:

het blijft prachtig en zeer bijzonder en uitzonderlijk, en ik denk (weet) uniek voor heel ZP, dat wij hier al zo lang zo met elkaar zijn en blijven.

heel erg lief en waardevol: THANX allemaal en applaus voor onszelf!

:D

klapklapklap!

@alle meisjes die zo slecht slapen: ik wens jullie echt (snel) meer slaap toe, en aan alle met diverse angsten en onzekerheden worstelende beebs toe: ik wens jullie, ons, echt wel eens meer rust en zen en trust toe.

knufffffff en liefhebbende dekentjes-smak,

jullie morgen be-embryoode hetampervattende maar echt wel relativerende (lees: niet teveel hopende) klingel.

*glitterknuf*

9. natjes

natjes Niet meer actief

goedenacht lieve bus meisjes!
    @naï, wat naar dat hij zijn baan kwijt is! Wel weer fijn dat hij nu extra kan genieten van de kleine! Hopen dat hij snel weer wat gevonden heeft!
    @gabbel, wat een naar nieuws over die vriendin! Heel veel sterkte voor haar en natuurlijk ook voor jou! Zulk nieuws hakt er toch wel in! Wel feli nog met nieuwe baan! Hoe vindt digger zijn nieuwe huisje?
    @kling, heel heel heel veel succes morgen met de tp! Zal aan je denken!
    @elke, super lief dat je mee gaat zeg! Heel bijzonder en mooi!
    @zuurtje, fijn dat juffen ook mee denken! Al zal ik er nog niet teveel druk op leggen dat kan ook averechts werken!
    @smal, en heb je alles al beetje met smal man kunnen bespreken? Hoop dat jullie snel een oplossing hebben!
    @gieg, hoe is het nu met je dochter?
    @miranke, mp kan wat dat betreft echt frustrend zijn! Hoop dat hij snel nieuw en goed plaatsje vindt! Wat voor ras is het?
    @de rest , dikke knuf voor jullie!
    @bowen, nog steeds lekker aan het broeden of toch stiekem bevallen?

10. natjes

natjes Niet meer actief

@hier, kruip weer onder steen wil niet als zeikerd overkomen omdat ik het zo zat ben. Fijne dag allemaal!

11. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    @kling: Spannend!! Lijkt me wel eng om te kiezen uit die 3 of niet? Of zijn er 2 iets beter ofzo? Echt heel veel succes én sterkte vandaag!
    @Gaabje: wat erg voor je vriendin, heel veel sterkte! Wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg!

@Gieg: kan je niet toevallig heel mooi blokfluit spelen? Gewoon in de winkelstraat gaan zitten blokfluit spelen met een bord 'Ik wil het katje van Miranke, help mij!'

@Miranke: Mag Gieg niet komen afwassen ervoor, Hahaha :)

@Natjes: sterkte meis, als je zin hebt om uit te huilen wil ik best ff gezellig langs komen hoor! Of lekker lunchen in de stad? Heb je nog leuke of spannende films om te kijken? *knuf*

@Juud: wat fijn dat Siem mag blijven! Hoop dat t met Femke goed gaat op de nieuwe locatie.

@ppv: Hoe gaat t?

@Elke: Hoe is t met jou en beeb? Wil je weten wat het is van te voren?

@Milan: Leuk dat jij had bedacht om zondag weinig te drinken, en steeds te gaan liggen lachen aan de borst, maar dat betekend nog niet dat je deze hele nacht moet gaan clusteren en elk uur (!) mag gaan drinken!

12. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zo zeg, gisteren enorm vroeg (21.30 uur) naar bed gegaan en nu zo wakker als maar zijn kan. Lekker met mannetje koffie gedronken en nu is hij naar zijn werk. Heb ik lekker de hele dag om mijn eigen dingen te doen. Heerlijk!

@ Kling, vandaag is DE dag! Spannend meid, denk aan je.

@ Gab, wat enorm erg van je vriendin! *knuf*

@ all die het vroegen over katje.
    Dit is niet een kitten uit het nest waar ik foto's van had neergezet hier. Dit is een kitten uit een eerder nest (van 30 maart jl). Dat nestje heeft wat minder aandacht gekregen destijds (door omstandigheden) en dat is terug te zien in het karakter van dit mannetje. Tim (zo heet het katertje) heeft enorm veel aandacht en liefde nodig om een lekker sociaal mannetje te worden, vandaar dat de prijs ook zo extreem laag is. Het is niet zo dat hij gemeen is, maar wat schuw. Hij vindt het eng als je hem wilt aaien. Als je een blikje neerzet dan komt hij wel en kun je hem ook (heel voorzichtig) aaien. Het beste is als hij in een huis terecht komt met minder katten en waar iemand hem (in eerste instantie) de volle aandacht kan geven. Ik heb de reden van de lage prijs op marktplaats gezet en ook de volle uitleg (zoals hierboven) erbij vermeld. Dan nog gaan mensen bieden en/of afspraken maken en reageren niet en/of komen niet opdagen op een gemaakte afspraak. Snap dat niet, reageer dan niet! Ik weet ook niet wat de condities zijn op marktplaats, volgens mij zijn deze acties (of juist geen actie) all in the game.
    Oh ja, het ras is Brits Korthaar (werd ook nog gevraagd door iemand). Ik heb Tim nu maar weer van marktplaats gehaald omdat ik het idee heb dat het één en de zelfde persoon is die me continu loopt te 'zieken'. Probeer het over een week of twee wel weer. Jammer, want Tim heeft echt, zo snel mogelijk, een liefdevol en aandachtvol huisje nodig.

13. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Oh ja, vandaag hebben mannetje en ik twee jaar relatie (kennen elkaar al wel langer, voel gelijk neiging tot verdedigen omdat we al 1,5 jaar bezig zijn met beebwens).

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

miranke niet in de verdediging gaan hoor
    als jullie zo vroeg klaar zijn voor een beeb is dat mooi voor jullie en daar hoeft er voor de rest niemand naar te spoken
    het is jullie keuze

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Gefeliciteerd miranke

ik ga nu zoontje uit bed halen
    mannetje en dochter mogen nog blijven liggen tot 10u

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes kom onder die steen uit

we begrijpen het allemaal wel dat je het heel erg zat bent nu

dus natjebeeb kom eruit en bewonder jou lieve mama en papa

haai nrg
    hoe gaat het nu met jou?

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    klingel nogmaals heel veel succes vandaag en geef elke een hele dikke knuf van mij
    en elke geef jij klingel een hele dikke knuf van mij

18. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Heeft iemand eigenlijk nog wat van Yadi gehoord? Ik vind het allemaal een beetje vaag..........;)

19. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    nu stofzuigen, dan ben ik al bijna klaar met de huishouding. Ik moet vaker om 5.30 uur opstaan! :D

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    miranke ik heb yadi ook al een paar dagen niet meer gezien

misschien heeft ze teveel afspraken met meneer curver

Deel Deze Pagina