Heb misschien het idee gegeven dat Milaman niet betrokken was bij beebwens, maar dat was niet zo. Dan was ik er wel mee gestopt. Alleen zoals bij vele man/vrouw relaties was ik vaak degene die er als eerste over begon. Dat Millaman nu die eerste stap nam was voor heel waardevol. Zo bedoel ik het. nrg: fijn dat je er weer een beetje bij bent af en toe..! yed: waar is joe dan? Kling: heeeeeeeeeeeeeeel veel duim duim duim succes vandaag!!!
Is het eigenlijk ook. Tis dat ik gisteravond om 21.30 uur al in bed lag. Daarom nu dus ongelooflijk fris en fit! Normaal gesproken zou ik dit echt niet doen, ben een uitslaper. Maarrrrrrrr.....dit is wel lekker hoor. Gewoon bijna de boel alweer schoon en opgeruimd!
Dat ken ik. Raar hè dat je als vrouw eigenlijk altijd als eerste over dingen moet beginnen? Kan me enorm indenken dat het dan geweldig is als man nu als eerste de stap neemt!
morgen meisjes! @zuurtje: in ieder geval fijn dat hij op school wat extra aandacht krijgt! @Miranke: gefeliciteerd!!! En wat vervelend voor Tim én voor jou. Is er in je omgeving niemand die hem wil adopteren? @Milla: Idee had ik niet hoor, meer het idee dat jullie samen besloten hadden om de wens even te laten rusten. Momentje van bezinning zeg maar. En dan is het zoals je al zegt extra leuk dat Millaman degene is die er weer over begint @natjes: zeiken mag toch! (Ik vind trouwens helemaal niet dat je zeikt, maar misschien heb je je ingehouden? ) @gabbel: wat vreselijk zeg! dikke knuf voor jou en voor je vriendin! @Nai: hè bah, mannetje baan kwijt. Ik hoop dat hij snel weer wat vindt! (Misschien direct al iets dichter bij jullie toekomstige woonplaats ) @kling: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en sterkte vandaag! En de komende twee weken ook alvast maar trouwens! Ik blijf het een raar idee vinden dat je vanavond gewoon thuis op de bank zit met 2 emmies. Spannend ook. Ik ga voor je duimen vandaag. Kaarsje brand ik dan maar in gedachten @Elke: goed op kling én op jezelf letten vandaag. En morgen ook! @zkh: Niet gebeld gisteren. Ik had er écht compleet totaal helemaal geen zin in om weer te moeten drammen. Misschien dat ik vandaag nog een poging waag maar denk het niet eigenlijk. Ik ga er maar even vanuit dat ze echt wel zullen bellen als het niet goed was... maar ik weet niet hoe lang ik die gedachte kan vasthouden ******* Fijne dag allemaal!
@ Cin, dus je weet nu eigenlijk nog steeds niets? Het is toch niet menselijk om iemand zo lang in spanning te laten? *knuf* Over Tim/katten/kittens van hier....als fokker heb je wel vaker een kat die herplaatst moet worden of die niet helemaal aan de rasstandaard voldoet. Familie/vrienden/kennissen zijn allemaal al voorzien van een Britje.
hoi lieve allemaal! Kom ffies langs om iedereen dikke knuff te geven! Ben zelf moe, moe en nog eens moe... Ben moppersmurf vandaag, want ik haat moe zijn!! Dikke smakkerd!
Goeiemorgen!!! Hoe is ie hier???? Allereerst Klingel, heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes vandaag met tp!!! Ik ga echt onwijs voor je duimen dat jut en jul bij je blijven!!! Elke, ontzettend lief dat je met sus meegaat (en vergeet dat kussen niet) ********* Maar denk je ook beetje aan jezelf!!! Cin, gewoon zh weer gaan stalken wanneer jij daar zin aan hebt en idd als er echt wat mis zou zijn zouden ze je al wel gebeld hebben. Remmie, jij krijgt een dikke smakkerd terug. Kan ik wat voor je doen?? Moet je gewoon gillen hoor, als je effe wat bij wil slapen of zo kom ik zo die kant op!! Geen probleem. Gabbel, wat vreselijk nieuws over kindje van je vriendin. Heel veel sterkte!! Nai, he bah, Naiman ook al werk kwijt. Je begint het nu toch wel veel om je heen te horen vind ik hoor. Bah, ook sterkte! HOpelijk heeft ie zo weer wat nieuws. Natjes, Heej wat is dat nou?? Gewoon hier komen vertellen hoor, het is toch geen klagen, dit zijn gewoon die zware laatste loodjes en die moet je hier ook kunnen delen. Knuff voor jou! En nee ben nog niet stiekum aan het bevallen Nrg, hoe reageerden ze eigenlijk op je werk?? En elk uur vanacht?? Pfff hopelijk kun je vandaag beetje bijkomen dan. Miranke, balen van Timmiepoes zeg. Hoop dat je snel een leuk stekkie voor 'm vindt. Milla, leuk je hier weer te zien!!
Hoi Even een paar korte reacties: Nai, wat giega kut dat Naiman baan kwijt is, hoop dat die snel nieuwe baan vind Klingel: veel succes met zwanger worden vandaag Gabbel: wat %$# van je vriendin.. kan niet anders dan hopen dat het allemaal toch meevalt, maar had ze nu een echo gehad dan waarop dat allemaal uitkwam? Mezelf: bevalt me prima onder steen..
goedemorg! @miranke: gefeli met 2jaar jubi! enne, als je er klaar voor bent ben je er klaar voor, is niet uit te drukken in tijd! @tim: sielig... iemand moet m toch wel willen hebben? maar tot die tijd heeft hij het fijn bij jullie? en indien niemand zicht meldt, blijft ie dan? @nrg: haai, vertel eens even hoe het met JOU gaat??? wil ik graag weten. milan heeft jou en zichzelf mooi uitgeput vannacht vrees ik? boeh! hoe voel je je nu? leuk idee trouwens, even meeten met natjes! we gaan niet kiezen uit 3; de besten komen eerst trug. kan best zijn dan ze allemaal van matige kwali zijn, hoor/lees je veel. welkom in weer een nieuw kamertje daar op de benedenverdieping van t zwangerwordhuis waar de bus een hele tijd geleden stapte! @natjes: hoest ermee meis. nog 8 dagen volgens banner. ik hoop dat natjesbeeb niet te lang meer in natjesbuik wil blijven, we zijn allemaal benieuwd! @elke: elke zit al in gala in limo hierheen. lief en gezelli dat ze mee gaat he. moet wel gezegd worden dat ze niet mocht van mij, dat ik al met schoonouders zou gaan (klingman zit onmogelijk vast op/met werk) maar toen werden we allebei zo mok en gil dat we niet samen gingen, dat we schoonouders snel weer gecancelled hebben! we gaan er een rustig dagje van maken, compleet met rustig deutsch hapje en drankje! @mil: haha, tis hier even ietsje rustiger misschien, velen drukdruk denk ik, met mama-en, stenen, zwangeren..... @tisch: welkcome back beeb!!!! kreeg lief berichtje van haar, ze is weer geland!! @limme: hoest met joe dan? vertel es? @yd: ja vaag ja, 1 melding van goede echo en weg is ze @remmie: ja hoest daar ? moeten we even een slaapservice voor je opzetten? smak? @rest: dikke smak, ik ga eens even thee slobberen en dom voor me uit staren. in mijn galajurk. smak!
heee lieverds hier weer ietsje beter, nog niet echt gepraat met smallman, ik dnek eerst kijken hoe het gaat als we beide weer werken. moet over 2 weken weer beginnen met werken, ben stiekem wl beetje aan werk toe. @ Gabbel, wat vreselijk zeg @ Klingeltje, kaarsje staat aan hoor, onder olie brandertje, met Body shop olie, white tea, wat glitters erop gedaan, branden maar @ Elke, je bent ook zo'n schat, zo lief dat je met Klingeltje mee gaat @ Milan, heeej je moet overdag klusteren en 's avonds mama laten slapen hoor @ Cin, beetje moe van het steeds maar vragen, iet raar, maar als je het wilt weten moet je ze helaas stalken @ Bowen, alles goed, beebje nog steeds tevreden in buik @ Milla, welkom terug, leuk, en had het niet zo gelezen hoor, meer van dat Millaman het gewoon nu nog meer wilt dan voorheen @ Nai, naiman baan kwijt, stom, hopelijk snel nieuwe baan en in tusen tid van Quinn genieten
update: heb even een cin gedaan richting de kliniek van de 10 follikels waren er 8 met ei, van de 8 waren er aanvankelijk 4 bevrucht, maar 1 niet goed genoeg. de 3 (jut,jul&ruben nicolai) zijn van klasse A-B. er zijn 4 klassen van goed naar butt: A B C D aldus! en nu gaak elke opvangen en dan glijden wij in galalimo.... naar de emmy awards. knufff voor iedereen van nog nooit zo zenuwachtig geweeste gilklingel. *knuf*
@small: ik dacht net, en ik ga niet huilen. na kaarsjeberichtje wel dus! *rent weer de visagie in om uitgelopen mascara te laten oplappen*
Heej Smallie, nieuwe banner?? Ja hier beeb nog lekker in buik. Jeetje nu nog lektieten?? Duurt dat zo lang idd?? En niet te lang wachten hoor met vertellen, over praten kan toch altijd?? Weet hij in ieder geval hoe je je voelt.
@ Kling, Tim heeft het hier verder prima naar zijn zin en loopt ons ook zeker niet in de weg. Het is alleen zo jammer dat hij bang voor ons is en zich niet laat aaien. Een huisje zal hij zeker wel krijgen, daar ben ik niet bang voor. En anders blijft hij gewoon lekker hier. Ik ga er even van tussen, maar ga om 15.00 uur ontzettend hard aan je denken. Succes!!
Goedemorgen! Nai: balen van Naimans baan! Is het een makkelijke branche, of? Succes en knuff! Miranke: gefeli en niet gaan verdedigen hoor. Mag toch gewoon? Leuik juist! Natjes: knuff! Know how you feel! NRG: idd, zoals Kling vraagt: hoest met JOU? Enne, Femke blijft op zelfde locatie (als Siem) alleen met nieuwe leidsters en andere kindjes... @Kling: ook hier kaarsje! Denk al hele ochtend aan je. Zoooooooo spannend vind ik het. Hoe laat? Enne, gaat Klingman ook mee, of alleen Elke? Succes! Heb je je speeches al klaar? Knuff! @Elke: hoest bij jou? @rest: dikke knuff van licht grieperige Juud, die thuis snottert met licht grieperige kids... Maar goed, vandaag zijn er belangrijker zaken....