Onze jongste kat was ook heel erg schuw (als nestje met moeder gedumpt) en zou volgens het asiel destijds altijd schuw blijven en nooit naar buiten kunnen. Inmiddels is ze boven ontzettend aanhalig, ze laat zich alleen niet zien als er bezoek is. Dit ondanks dat we toen nog twee katten en een hond hadden en een baby. Je vind vast wel een goed huis voor Tim! Zeker als hij netzomooi is als de kittens die je laatst liet zien
Ja daar heb je ook wel gelijk in! Eerst wilde hij het graag, maar vooral omdat ik het wilde. Nu wil hij het dus ook echt uit eigen verlangen. Wat dat betreft zie je het inderdaad heel helder, en het geeft mij een enorm gelukkig gevoel..! Beterschap meis, dikke knuf! Small waar is joe? Hoe is het met jou nu, en je lektietjes
was even bijlezen vandaag Lonneke, halve dag wennen op kdv dus even wat retailtherapie toegepast heb dan wel gen geld maar kwam er vorige maand achter dat ze in het buurt huis dichtbij elke 2 wk een kinderkleding beurs hebben. heb nu 8 kleertjes, van mooie merkjes: mexx, villa hap, esprit, feetje voor 10,50, wel gedragen natuurlijk maar bij sommige niet eens te zien. dus ik blij, en even hoofd niet bij Lonneke net wel even gebeld, ging goed, goed gegeten, wou niet slapen, was een beetje onrustig op d egroep, maar ze deed het hartstikke goed. mag der straks om 13.00 weer ophalen
knuf voor alle busmeisjes! Zie dat we dat we dat wel weer kunnen gebruiken! @bow: wat jij omschrijft, die druk in liezen oa, heb ik ook sinds eergisteren. Zei het gisteren nog tegen vk, lijkt alsof zijn koppie nu helemaal tussen benen hangt. (dit terwijl hij al volledig was ingedaald en vastlag in bekken).. Zullen we gewoon synchroom bevallen? @nu: ff pitten..ben al vanaf 4 uur wakker en kak nu helemaal in! @kling: jij rustig op bank sitten met kopje ontspannende en posithee!
Kling, heb even (misschien een hele stomme) vraag aan je. Hoe kan het dat de bevruchte eitjes blijven zitten en er, zeg maar, niet uitvallen. Vraag ik me even af. Ik ben dan weer zo'n type dat de hele dag zou liggen in de angst eitjes kwijt te raken.
kling.. ik las ergens dat er na een terugplaatsing van 2 bevrucht eitjes, een eitje ging splitsen en dat er een drieling ontstond.. heb je dat ook gelezen ./ gehoord ? kan voorstellen dat je dat ook bangstigend vind.. nou meid ik hoop echt dat het voor je dan bij eentje blijft.. (of 2 )
ik kan overdag niet slapen Als ik overdag slaap, slaap ik 's avonds niet en daarbij slaapt Lonneke nu van 23.30 tot 6:30, dus kan ik dna ook aardig goed slapen, nu ietsje minder door snottebellen, maar best goed heb je nu ook zo'n last van je FM, laatste paar dagen is pijn verdubbeld, yak. dus weer ibru slikken ongi is trouwnes nog nergens te bekennen. maar zou ook aan de linkerkant moeten beginnen, die kant doet het niet goed
oh oke.. gelukkig slaap je snachts redelijk dan. ja ik heb behoorlijk pijn.. voornamelijk in mijn knie en elleboog. Heb ook weer een 'tennisbal onder mijn schouderblad' ik slik maar 2 x dags ibu... ivm borstvoeding.(geloof dat eva winderig word ervan) ik heb wel gelezen op borstvoeding.com dat diclofenac ook mag.. dus ik zit beetje te twijfelen of ik maar recept aanvraag...had toen de tijd gestopt omdat het geen effect meer had.. maar aangezien het al meer dan een jaar geleden is , zou het nu wel weer effect moeten hebben..
wask weer! @pix: beterschap voor joe en pixman! en knuf voor eva ook! over 3ling: ja kan, elk eitje kan zich splitsen, dus zelfs een 4ling is mogelijk! maar die kansen zijn nihihihil! @miranke: moest lachen zeg om joe vraag! emmy en oscar zitten IN baarmoeder, dus kunnen er niet uitvallen. edoch, sporten en rare dingen doen mag de 1e week niet. gister was ik zo bang ze los te schudden (terwijl ze nog zweven) dat ik niet eens durfde te lachen. moet je vooral een elke naast je hebben in de oto 3 uur lang! @tim: tim krijgt wel mooi huisje... komt goed @small: ha, lekker geshopt: goeso! @bow en natjes: ja leuk, samen bevallen! ik zeg: doe maar 3/10! @gieg: en hoe gaatie met joe? en hoevoeljoejoe? foto staat nog op camera, zal ik nog even importeren (ik weet hoet moet tegenwoordig! ) die foto is echt te grappig namelijk! @mil: en voel joe al wat? brr, schouderstress? @zuurtje: hm, nadenken in hoekje over beebwens? is het niet meer verschil tussen jou en zuurtjeman dan de wens an sich? @remmie: weer beetje bijgeslapen? goeso babe! @all: ik ga sachtjes opruimen en rommelen en tekenen. heb opdrachtje voor bruchure kasteel gekregen! smak!
@ Klingel: Ik voel me met name moe, maar verder wel goed Eigenlijk een beetje zoals een maand geleden....... Heb de komende dagen in ieder geval genoeg afleiding, want ik moet leren, leren en nog meer leren!
Zeg Klingsel! Jij mij een beetje uitlachen????? Ernstig serieuze vraag hoor!!!! Nee, vroeg het me echt af...hoe kan het nou eigenlijk dat eitjes blijven zweven en niet hun weg naar buiten zweven. Maar neem aan dat baarmoedermond mooi gesloten zit en ze dus niet naar buiten kunnen 'vallen'? Voor degene die het trouwens vroeg (geloof gisteren)..met mij gaat het prima hoor. Ga gewoon door met de dagelijkse dingen en zit niet te veel aan de MA te denken. Heeft ook geen zin, moet door! Wil gewoon weer snel zwanger zijn!
@gieg: als jij je net zo voelt als vorige ronde dan ben ik heel blij!!!!!!! duim! @miranke: haha ik vind t een goede vraag hoor! ik zelf ook lach-angst daarom! maareh, het zijn geen grote eitjes meer, het zijn 2 mini embryoooootjes. en ja die schijnen gewoon daar te zweven en hopelijk rap te nestelen maar dat moet ik nog maar zien. vandaar geen rare spring-acties en sex kan klingman ook wel even vergeten bad doen we ook niet, gewoon even onklingliaans lui en rustig aan doen! @miranke: ik vroeg dat gisteren ja goeso dat je je okee voelt en dat je niet meer teveel aan MA denkt. er komt een supermirankebaby aan, egt! smak!
Haaai was ik ook weer Net boodschapjes gedaan en gegeten en moet nog wat doen maar heb geen sin. Heb trouwens meteen maar even flesje champagne (= knalflesje met suikerwater) gekocht en in de koeling gezet. Kunnen we proosten na de bevalling @gieg, hihi ja wijdbeens lopen, dat krijg ik nu ook te horen. Enne je voelt je net als vorige maand?????? @pix, tnx!! Ik stuur jou een hoop digi vitamientjesss Hopelijk snel allemaal weer wat fijner. @small, oww Lonneke wendag, Spannend!!! En jij weer even handjes vrij en nog leuke kleertjes gescoord ook, Super!! @natjes, haa wie weet idd, begin het nu wel spannend te vinden hoor. Komt ook doordat het nu toch iets anders voelt of zo. kweet nie. @kling, haai hoe is het?? Heb je beetje geslapen vanacht?? Tnx nog voor lieve sms!! Enne waarom 3 okt??
gil bow, voel je wat anders dan anders anders? krijs! goed idee, champi koud zetten, thats the spirit! 3/10 lijkt me een mooie dag gewoon, zaterdag. klingman ook jarig trouwens en handig voor bowman en natjesman, zo in t weekend!
@natjes en bowen jullie gaan ervoor dit weekend!! @klingel Jij durft dus geen rare dingen meer te doen, nou dan maar lekker schilderen!! @moeders wanneer laat je de kleine zelf bepalen hoe lang hij overdag / 's nachts slaapt??