Bow, zou me niks verbazen als je begint..! Vriendinnetje kreeg dat maandagavond ook... dinsdagochtend bevallen! Al denkt ze zelf dat het er los van stond. Mhhhh....
Bowen?! Meldplicht!! Het zou mij verbazen als het een buikgriepje is........ Leeglopen voor een bevalling gebeurt vrij vaak
Ik wilde net gaan zeggen dat ik ervan overtuigd was dat je leeglopen het begin was, maar je bent nu dus zelf ook overtuigd... Wauw! Leuk zeg! Zet hem op meis! Enne, wat zal bowbeeb zijn???
Nu nog even naar Kling: jeeeee, wat een gek idee zeg. 2 embryootjes in je lijf terug geplaatst, én foto's ervan?! Bizar! Ben wel blij voor je dat het zo positief is verlopen. Maar hou mijn hyper-de-hypervreugde nog even voor me. duimduimduimduimduimduimduimduim! PS: op je werkvraag reageer ik liever op MMM
NRG: kom op meisje, wat doet dat met jou? Als je mennetje schreeuwt dat het een rotkind is? Dat zou voor mij zooooo het einde zijn van wat ik zou pikken. Ik heb het al moeilijk als een relatieve buitenstaander iets naars zegt over mijn kind, laat staan... Oké, iedereen is anders, maar ik word zooooo vedrietig van je berichten. Heeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuf voor je prachtmannetje Milan. En een kusje van Femke x
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh Bow is gewoon bezig nu! Goed, ik word te hyper. Moet naar bed, voordat ik niet meer slaap.
en bow hoe gaat het? Ben je stiekem al begonnen? Succes meid! Hier zit beeb nog prima, moeten dus maar geduldig afwachten! (maar ben wel een beetje jaloers op je! Ha ha ha )
Nou nog niks om jaloers op te zijn denk ik Natjes want het schiet niet echt op. Zet niet door maar kan er ook weer niet van slapen. Ben je net weggezakt dan komt er weer zo'n kramp/wee?? En moet je die wegzuchten. Laat het dan ook maar doorzetten, dan weet je tenminste waar je het voor doet.
ah dat is wel vervelend dan! Werkt het weg zuchten wel goed? Ieder geval één voordeel, er is iets aan de gang! Wel balen dat je niet kan slapen. Lukt mij ook niet meer, niet door weeën maar doordat ik aan jou zat te denken ha ha
Booowwww! Zet 'm op meid! Verder: ben nu bezig bureau opruimen Gister weer migraine gehad Maar...werknemer begint vandaag (WHAAAAA) en had nog zoveel willen doen in huis...maar ja. In ieder geval zorgen dat zijn werkplek klaar is. Verder veel te vertellen, maar dat komt later. Knuffel voor iedereen!
Ha Bowen! Je bent online! Toch nog niet doorgezet? Volgens mij ben ik je aan het nadoen. Hier ook buikkrampen en diarree.. damn.. Maja alles voor goed doel zeg maar! @female: balen dat je weer migraine hebt gehad! Vandaag dus maar niet al te gek doen!
@limmeke: welke draagdoek beveel jij aan? En welke is het makkelijkst in gebruik? Verder nog een pensfoto hier, let op striae dat sinds 2 weken er ineens uit komt knallen..