goedemorgen meiden bowen veel succes, hopelijk zet het door natjes jij ook, jij ook veel succes en hopelijk zet het bij jou ook door zodat we straks mooi nieuws krijgen dat er 2 beebjes geboren zijn female knuf voor jou, migraine is niet leuk
meunin! @bow: je weet, ik denk aan je en hou je handje vast en heb glitterkaarsje branden voor een goede lieve bevalling en een schattige gezonde bowbeeb (meisje natuurlijk hoewel statistsich jongetje moet! ) zet m op meiddddddd!!!!!!!!!!! @female: wanneer vertel je wat je allemaal te vertellen hebt? klinkt als spannend. ook spannend: nieuwe werknemer! jeeej! migraine, vreselijk, dan MOET je echt rustig aan doen hoor nu! maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel, smak @natjes: hoest daar, ga je mee met bow? ik hoop het so! dan zijn jullie mooi dicht bij uitrekendatum! @juud: hoestie daar? heppie? doe je nog vita's trouwens of is dat helemaal exit? wat je zegt over embryos, ja is onwijs raar, maar ik voel me nu eigenlijk weer net zo als normaal na ei(eiren) geloof ik.... wel prettig @cin: hallo, doe eens melden? mis je! @gabbel: hoest met nodstress? @milk: o wat leuk jou even te zien hier, ik mis joe @remmie: alweer wat opgeknapt? en hoest met remmieman en de aanstaande operati? @tisch: kom! @rest: ik ga even theejen. net onwijs mijn bovenkant hand verbrand aan oven, grom. ik rook de verbrande huid iewwwwwwww en het ziet er goor en eng en wit en huil uit lompe muts die ik ook ben smak!
zeg kling pas je wel op! @hier: boel weer rustig geworden..net maar ff badkamer gesopt en met afwasborstel alle randjes enzo gesopt met chloor..wie weet dat ie door die rotlucht er uit wil..of juist niet..hihi Naja ik ga ff verder prutsen!
vergeet ik helemaal te reageren op natjesbuik: wowww die is MOOI seg!!!!!!! moest trouwens erg lachen om je onderbroekje, das gewoon een swangerschapsstringggg lijkt t!
ha ha kling! Het is een sloggi string, de enige die nog lekker zitten nu. (lees passen ) lol! Maar het is een fijn dingetje voor als je dus zwanger bent!
Go Bow Go Bow! Go natjes?? Komop natjesbeeb je moet er NU uit! @kling: kom waar?8) Ikke moet weer weg! Op naar de professor. Laterssss
Natjes die buik is GEWELDIG! WWWOOOOWW Moest ook lachen om je stringetje. Tis eingelijk nieteens meer nodig. Lijkt meer een formaliteit
pffff schrik net lonneke uit kinderwagen gevallen marije leunde erop, normaal gen probleem, zo voor over gelukkig was schoonmama in de buurt zit nog te shaken
ja flink huilen Marije hard geschrokken, dus huilen van schrik en mama ook hard geschrokken en huilen van schrik dus met 2 huilende kindjes op schoot schoonmama gebeld
ach lieve small, alle smallemeisjes huilen van de schrik, brrr, wat sielig! maar hoe is t nu? niets ernstigs? knufx3! @tisch: kom bij de proff blijkbaar, you naughty thing!
ja was echt een snotter partij had ha ook nog even gebeld, als ik het niet vetrouw mag ik langs komen, hij zei dat baby's heel wat kunnen hebben, en dat ze flink huilde was goed. moest checken of alles verder goed ging, armpjes beentjes en bij twijfel langs komen. doordat kinderwagen al was gekipet was de werkelijkeval gelukkig niet zohoog..... maar toch pfffff Hoe voelt jouw lichaampje, durf je al te ademen
Hoi Liefies, Ik ben jullie schandalig aan het verwaarlozen.......sorry ! Heb het gewoon te druk met kids en winkel en alles......dat jullie er even bij in schieten. Ik zag wel dat het spannend gaat worden voor Bow en Natjes.....zet em op meiden, mijn duimen draaien voor jullie!! Dikke knuf voor NRG......ik ken jullie situatie natuurlijk niet van dichtbij, maar van wat ik zo hier af en toe lees gaan mijn haren overeind staan en denk ik dat je toch echt beter verdient. Klingeltje....ik vind het zo spannend!!!! Ik hoop zo, bid zo en leef zoooo met je mee!!! Oei Small, wat zul jij geschrokken zijn....arme meisjes! Verder iedereen een dikke knuf...ik ga nog even een bergje werk verzetten ! ('t wordt wel weer een keer beter....denk ik) Dikke kus van Pip
oei small, dan lijkt t mee te vallen gelukkig, maar wat een schrik. hoest nu met marije? kleine kindjes kunnen denken dat ze stout zijn geweest als hun mama ook zo schrikt, is ze er een beetje overheen? hier durf ik wel weer te ademen! en ook te lachen, maar niet te hardlopen of dansen ofzo. gewoon even rustig aan en extra zennnn zijn. @pip: drukdruk, pas je wel een beetje op jezelf? en hoest nu met de winkel? @zonnestraalremmie: haaaai!