halllo iedereen! zo ik heb gister de bruiloft van me vader gehad! was echt heel leuk en heel erg mooi ! en het feesje was ook erg geslaagt
@ MamaY: hihi.. wat grappig! zie het ook ineens.. (zit nog eers heel dom te kijken: wat moet me opvallen dan?!?! hoezo blonT...) Hoelang weet jij al dat je zwanger bent? heb ik helemaal niet meegekregen, volgens mij... @ gaby: wat fijn dat t zo leuk was! Had je mooie kleren aan? ben wel benieuwd hoe jullie er allemaal uit zagen! @ kling: *piep* terug!
Hey small! Ja Remmar, weet dus pas sinds maandag echt zeker. Zondag heel dun lijntje, bijna doorzichtig, toen negatief bij de huisarts en dinsdagmiddag heel eigenwijs toch zelf nog test of drie tegenaan geggooid en die warena llemaal positief. Sinds diunsdag elke dag getest en steeds dikkere lijn. (Gisteravond bijna nog dikker dan de testlijn) En jij? Wanneer ga je naar de vk? Ik weet niet wanneer eisprong was vanwege onrgelmatigheid maar het zou kunnen dat we op exact dezelfde dag zwanger waren. Hihi
@ mamay, nog steeds geen ei of ongi, maar bloed laten prikken bij gyn om hormonen te checken, komende donderdag nieuwe afspraak en dan als ik het goed begrepen heb medicijnen om ongi op te wekken.
hihi, ja ben wel superman fan en heb afgelopen zomer alle seizoenen van Smallville gedownload. Weet niet of je die serie kent, Clark Kent in zijn jongere jaren, begint op Highschool, woerd toevallig gespeeld door een niet onaantrekkelijke man
Mmm heb ik maandag ook gedaan, eet ze! Heel gezond! Weet je wanneer je uitslag krijgt van de gyn? Maak je je zorgen? En Smallvill, niet gevolgd, ben vand e generatie van Lois and Clartk, maar ben ook fan ja! Wilde alleen niet NOG een serie hebben om te volgen...
wouw, geliciteerd! wat gaaf joh! Ook niet grappig dat lijntjes zo dun waren dan en dat ie bij de HA nagatief teste! gelukkig nu wel goed! ik heb de 25e een afspraak bij de VK! joepie! kan bijna niet wachten... haha, ja, dat zou helemaal grappig zijn.. wanneer was je laatste ongi dan? ik was heel erg regelmatig, dus das wel lekker makkelijk... hihi..
ooeeeh! lekker en gezellig! dat heb ik nou nog nooit gemaakt he! en wil het nog steeds een keertje doen.. of pompoenschotel! da vink altijd zoooo lekker.... maar kweenie of vriendlief het uberhaubt wil eten, als hij weet dat t pompoen is..?! hmm... heb je een recept small?!