En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Gabbel, vedorie, knuff

@ Nai, rekensommetje is zo:
    per kg gewicht minimaal 150 ml en max 180 ml en dat door aantal voedingen per dag, gem 6/7 als ze nog zo jong zijn.
    en aangezien je ook bv geeft is denk ik 120/4 wel goed, maar flesje hoeft niet geheel op

en bij tijdens elke bv jij glas water drinken naast gewone drinken
    *knuf*

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @small dank je voor de uitleg!!

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik ben ook maar aan het kijken naar een borstkolf.. Nog tips wat dat betreft?

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gabbel en Nai dikke knuffel!

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nai, ik zou altijd gaan voor een elektrische.
    Ik ben begonnen met een handkolf maar vond dat veel werk en werkte bij mij niet zo goed (max 60 cc per keer)
    Toen ik aan het werk ging en dus regelmatig moest kolven heb ik een elektrische gekocht (medela swing) die vind ik erg fijn. Is makkelijk en klein om mee te nemen.
    Ik kolf met deze ook makkelijker en meer (min. 120 cc per keer)

Je moet alleen zelf even beslissen of je dan een enkele of dubbele wilt. Ik wilde geen dubbele, gewoon gevoel geen redenatie.

Je kunt eventueel ook bij een thuiszorgwinkel een kolf huren maar dat vond ik best duur aangezien je eerst een startpakket moet kopen (25 euro of zo) en dan 2 of 3 euro per dag huur aan de kolf. Dan kom je snel op een flinke prijs uit, maar om te proberen of het werkt is het misschien wel wat.

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh nai ik had niet door dat quinn nog niet op zijn geboorte gewicht zat.. snap je delimma dus nu.

hoeveel was hij in toetaal afgevallen dan?
    kan je niet na elk voeding achteraan iets van 20 á 30cc geven? zo krijgt hij jouw voeding en de kv maar dan verdeelt over de dag..en dan vingervoeden?

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @gabbel: &@#(*)(^% :( :x shit! idd met 3 ei heb je wel 3x zoveel hoop toch.. :( hele dikke knufff voor joe!
    @cin: mooi gesproken zeg! :p
    enne, mijn verstandelijke advies is, je niet al te druk te maken en je lijf een beetje te vertrouwen, bv qua spot nu.
    maar mijn gevoelsmatige advies is uiteraard: GIL ziekenhuis! ;)
    fijn dat je t leuk hebt gehad bij schoonfeestje! :)
    @leo: knuffff trugg!
    @bow: meldplicht! :D
    @mil: 80 lijkt mij ook fijn, niet alleen maar klein frummelspul!
    @nai: uitdrogingsverschijnselen?? oei, ik schrik! maar dat ligt ws aan het feit dat ik nog geen expert op dit gebied ben.. sterkte met quinn!
    @elke: melde! seg! i know klap is there! hup! men is benieuwd! :)

@hier: lekker geillustreerd, verder geen nieuws. titten doen onwijs pijn, ook nippels, dankzij de pregnylprogesttron buhhhhh

smak!

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wb kolf..

remmie, nrg en ik hebben medela pisa

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    klingel, nog geen bloedingen....?
    Small, wat moet jij geschrokken zijn....
    Remmar, hier pyama, romper, slaapzak en laken.
    Pixie, ik heb deze gekregen (alvast voor mn verjaardag) Sparta Amazone Limited Edition 2009 - IZIBIKE
    nai, succes met bijvoeden, wel balen...
    Female, leo, knuffel!
    de rest ook ben t even kwijt, heb nog hoofd vol watten want heb fikse griep gehad.

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @leonie dat huren lijkt mij ook niet praktisch..
    @pixie geboortegewicht 3840 en laagste gewicht 3570..

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ nai: pisa en bevalt goed!
    weet wel dat t als je kv erbij gaat geven, dit soms goed gaat. maar ook vaak de bv terugloopt en dit moeilijk is op peil te houden... Maar als je dingen wilt weten ofzo, vraag gerust ;) (of pb) Hier ook een dame die niet snel genoeg aan wilde komen... (heeft ook bijna 3 weken er over gedaan om boven geboortegewicht uit te komen).

@ lau: he, die wilde ik eerst graag hebben!! :D

@ gaab: :( %*$(%#$( dikke knuff!!

12. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    So....was 'k weer even. Ik heb van de week voor het eerst sinds weeeeeken het door mijzelf gestelde doel voor deze week gehaald....qua werk dan :) (*geeft zichzelf een schouderklopje*).

Ik wilde Gabbel even een *rotongi*knuffel geven en Cin en *rustmaarlekkeruit*knuffel en natuurlijk Nai en Quinn een dikke knuf!

@ Female; meid wat een verhaal zeg...ik vind het wel heel knap dat je nu zo'n goede band hebt met je moeder en haar niets verwijt!

@ Milla; alle maatjes zijn welkom. Bij mij in ieder geval wel. Wel grappig als je maat 80 of 86 krijgt....dan denk je "dat past nog heeeel lang niet".....en voor je het weet is het alweer te klein :p

@ Remmar; hier slaapt pukkie gewoon nog in de kleertjes (shirtje met lange mouwen en tricot broekje) in slaapzakje onder dubbelgeslagen katoenen dekentje in dekbedhoesje. Ik wil nog wel eens als het erg koud is in de slaapkamer of als ze koude voetjes heeft, het bedje voorverwarmen met kersenpittenzak (= schaap met lavendelgeur....heerlijk!)

@ Pix; mamafiets.....leuk! Ik cross sinds twee weken overal heen met een fietskar achter de fiets. Ik moest steeds een heel eind omrijden naar school omdat de weg al maanden is afgesloten wegens werkzaamheden :x. Ik werd spuugzat van die auto, dus 2e hands fietskar gekocht. De kleine meid vindt het heerlijk....slaapt binnen 10 meter :))

Ik ga eens even lekker douchen en theeen....heb ik wel verdiend. Even mijn handjes rust geven....heb ik op het moment zo'n last van....geen idee wat het is. Vandaag veel touwtjes aan het knopen geweest (om prijskaartjes mee op te hangen) en nu voelen ze stijf, moe en een beetje pijnlijk. Het is eigenlijk al weken zo...misschien toch maar eens naar de dokter.

13. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Remmie; kindjes hoeven toch pas met 3 weken weer op het geboortegewicht te zijn? Tenminste dat begreep ik hier van het CB.
    Onze jongste zoon deed er 5 weken over, dat was wel een beetje lang. Regelmatig tussendoor gewogen op CB voor eigen gemoedsrust.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik nam me voor om alles te onthouden, maar ben er nu toch beetje bang voor...

@Bow en Natjes: knuffel meiden! Maar wat Pix ook zei: iedere kramp is er toch weer één minder. Ik had heel lang van die valse alarms en de uiteindelijke bevalling duurde maar 1,5 uur... Succes!

@Female: heftig zeg! Maar wel fijn dat je nu zo goed hebt kunnen praten. Kan me voorstellen dat het nu anders is voor je, nu je zelf mama bent. Fijn dat ze wel veel met Nikita heeft! Knuff! Ook voor migraine...

@Kling: je voelt je prettig? Hmmm, da's al heel fijn! Enne, zere boobs? Ik hoop zoooooooooo dat het goede tekenen zijn. *duimduimduimduimduim!*
    Enne: vitB12 niet meer nodig. Gaat op zich ook vrij goed hier. Beetje werkstress en after-kamp-vermoeidheid...

@Cin: spotten? Hmmm, wat een onduidelijke ronde met pil en zo. Hoop op snel meer duidelijkheid voor jou! Knuff!

@Gabbel: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Ongi... Hoop dat je in één van de komende 5 spuitrondes tóch zwanger mag raken meis. Dikke knuff. Maandag starten bij baan?

@Small: och jee, da's schrikken! Ik beken dat ik Siem wel eens van de commode heb laten afrollen. Ik stond er naast, maar hij ontglipte me toch. Gelukkig op zacht tapijt, maar blauw! Oog helemaal dicht. Toch heeft hij er niets aan overgehouden hoor. Die kunnen inderdaad wat hebben gelukkig.
    Wat zei Marije verder nog? Knuff!

@Slaapkleertjes: romper, afhankelijk van korte of lange mouwromper een korte of lange mouw pyamashirt, slaapzak en onder zomerdeken en laken. Ik temperatuur nooit (geen slechte mama hoor female), ook nooit gedaan alleen in geval van vermeende koorts. Ik voel gewoon het nekje. Handjes en voetjes zeggen niet veel...

@Nai: hmmm, da's niet zo leuk. Hoop dat Quinn snel gewoon lekker goed aankomt. En dat zijn alletjes goed mogen indalen. Knuff voor jou en de kleine man!

Hier alles oké. Ben beetje bekaf en loop mega achter met huishouden. Krijg opvang even niet rond voor zwemles morgen dus baal en pieker, maar weet even niemand meer... Dan moet ze maar mee...

Tot gauw lieverds!

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Jeps, klopt! Maar volgens 'nieuwe' regels hoort t binnen 2 weken te zijn! Echt onzin... Het was eerst zo dat t met 3 weken moest, wat ik begreep. En kindje die BV krijgen doen er vaak / soms ook 3 weken of meer over... Is ook niet erg!
    Maar omdat Nikki heel slecht heeft gedronken was het bij haar ook beetje zorgwekkend! Vandaar ;)

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    eva deed ook langer over

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lautje: heh huh wat, bloedingen??? wat bedoel joe?
    @juud: tekens van de gespoten hormonsters hoor, niet van iets anders, dat kan ik niet voelen op dag 5 na ei(punctie)

*geeft limme de kans om in te breken en te seggen dat dat wel kan 5 dagen na ei*

:)

@bow: tis stil.... ik duim!
    @bank: die ligt lekker, alleen jammer van t uitzicht: voetbal! :(

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #76038 Remmar, 1 okt 2009
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
    whahah.. hier ook Fussball.. zucht... :) (ja, ringel-s doet t nie.. haha)

Hoe is het met elke gegaan vandaag??? ELkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!?!??! waar ben je?!?!?

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haai

Heb wel bijgelezen maar even geen megareactie.
    Het is hier weer rustig dus echt vals alarm.
    Baal ik ook wel beetje van, stom he.
    Nou ja komt vanzelf wel een keer.

Dikke knuff voor allemaal.

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    is toch logisch dat je baalt.. daar ga je toch ook niet vanuit!!!
    Hoop nu toch wel dat t gauw doorzet!!!

DIkke knuff!!!!

ennuh: bowbeeb: zet die tomtom nu eens ff goed aan!!!!

Deel Deze Pagina