@elke: volgens agenda heb je vandaag de screeningsecho? Succes meid! @lautjuh: vroeg me vannacht nog af hoe het met Finn is? Met zijn reflux ?
Haaai ik meld me ook weer. Niet echt geweldige nacht gehad. Om het half uur of kwartier dikke vette kramp/wee?? Maar zet niet door ofzo. Maar het slapen wil dan niet echt lukken. En als je net bent weggedommelt wordt je ineens overvallen door die pijn. Het zullen dan wel voorweeen zijn en ik hoop dat ze dan vast ook wat voorwerk doen, scheelt misschien straks weer Moet ook nog even urine inleveren om te checken of ik geen blaasontsteking heb.
Ach ja, ik was gisteren ook zo boos op hem! Hij is zo verschrikkelijk slordig. Ik heb zelf altijd de papieren van 'mijn' auto in mijn tas. Voor zover ik wist had hij ze ook in (werk)tas of dashboard kastje. Maar bij parkeren van auto bij de garage, waren de papieren op beide plekken niet te vinden. Daarna alles thuis op de kop gezet, maar helaas. Zelfs in de kledingkast (???) heb ik nog gezocht. Je weet het maar nooit met hem...helaas. Vandaag dus via RDW maar nieuwe papieren aangevraagd, kosten 29,50 euro. Voor rijbewijs moet hij inderdaad aangifte doen, dan pas een nieuwe ophalen. kosten 39,05 euro. Weggegooid geld!!! Daarna moet hij toch echt de papieren in het dashboard kastje bewaren van mij!!!!!!! Met mij gaat het verder goed. Loop nu alleen op mijn oogleden. Om 5.30 uur opstaan is niet mijn ding. Ik kruip er zo dus ook weer lekker in. Wat betreft zwangerschap, merk ik dat de hoop nu wel erg groot is nu NOD weer in de buurt komt. Met Tim gaat het prima. Huppelt hier vrolijk in huis rond. Misschien wil mijn zus hem hebben, anders zet ik hem over een week weer op marktplaats in de hoop dan wel serieuze reacties te krijgen. Wat betreft paardrijden, dat ligt even stil. Paard heet trouwens Katja. Ik heb een vriendin die op haar rijdt, maar zelf doe ik het even niet. Heb ontzettende last van mijn rug. Als ze dan een onverwachte beweging maakt (ze wil nog wel eens schrikken en maakt dan een klein voorwaarts sprongetje) is het hek weer van de dam. Wil dus dat eerst de rug over is en dan klim ik er wel weer op. Het rijden doen we zowel buiten als in de bak die we bij huis hebben aangelegd oh ja, voor degene die een 'blik' in onze bezigheden wil werpen. We hebben nu een eigen site omtrent de katten en de boerderij. www.catteryadnarims.nl
Meid wat een hoop beesten! Gaaf hoor! Ik zou heel graag willen, maar heb er helaas de ruimte niet voor. Wat heerlijk, zoveel dierenliefde - en wat goed van jullie om zo'n goed thuis te zijn voor al die diertjes. Petje af, want dat is ontzettend veel werk!
We doen het verzorgen met veel plezier, female. Enorm leuk al die beesten om je heen. En het scheelt dat we er volop de ruimte voor hebben Zo, nu gaak echt naar bedje! Welterusten meisjes
Leuk Miranke om die site te bekijken! Heerlijke beestenboel! Zo hebben wij het ook voor ogen om ooit te hebben (qua huis+paarden bij huis!) En echt een supergezellige beestenboel zeg! Heerlijk! En balen van je rug, maar dat kan inderdaad beter eerst maar over zijn die gekke sprongen zijn dan echt niet bevorderlijk! En logisch dat je hoop hebt voor je NOD! Terecht hoor! Ga nu nog even verder neuzen op je site! (hihi) @bow: balen meis dat het nog steeds niet doorzet!
natjes.. beurt afwachten.. bowen eerst. wat vervelend zon bericht van euthanasie.. aan andere kant. geef iemand ongelijk als die ten onder gaat aan die K ziekte. debs: doe jij maar rustig aan.. bus gaat nergens heen.. we hebben nix aan een debs die teveel met zichzelf in de knoop zit.. knuf voor jou raar cinlijf! knuf voor jou gabbel: K ongi! maar goed, zorg nu maar eerst dat dat lovehonk van je afkomt.. zodat als je preggy bent.. je daar optimaal van kunt genieten. ( las gisteren over onderzoek dat je in 1e 3 maanden van zwangerschap veel rust moest hebben en zeker niet hard moest werken, dat dat nl slechter is dan roken in zwangerschap) dus eerst huisje af! hi tisch, welkom terug van je vakantie.. klingel: wrom moest ik nu inbreken hier? gieg: post is onderweg griep: die wilt mijn lijf maar niet verlaten.. en mannetje is zo druk, die heeft even niet zoveel tijd om de boel van me over te nemen, dus ik sta op benen met overdosis grieppoeders en mentholneusspray ... wat trouwens geweldig spul is... dat brandt zo je hersencellen dood... ik denk dus ook steeds minder
Ow gabbel.... met drie eitjes en klusjes-timing had ik nog zo'n hoop voor je Ontzettend KUDT meid. Dikke knuffel!
Natjes...euthanasie, het is moeilijk, maar het is fijn dat het er is en kan. Een vriendin van mij heeftt járen moeten vechten om zelf euthanasie te mógen plegen. Jaren en jaren heeft zij in mens-onterende toestand gelegen. Zelfmoord lúkte gewoon niet en artsen werkten haar tegen om euthanasie te plegen. Uiteindelijk is het gelukt, en hoewel dat laatste telefoongesprek tussen ons best moeilijk was, was het zó fijn om haar zó gelukkig te horen zijn over het feit dat het eindelijk ging lukken. Het is prettig als je zélf mag kiezen hoeveel pijn je wil/kan verdragen. Heel veel sterkte met dit te verwerken, voor de nabestaanden. Maar onthou; het was de laatste wens die in vervulling ging.
Nou....ik ben duf! Probeer ik dat kind vol te proppen met eten...mopper ik waarom ze nou zo moeilijk zit te doen ...ben ik een uur te vroeg Niet gek dat ze geen honger heeft nog. Pfff...af en toe joh Trouwens, ik ben helemaal onzeker geworden door het slaapkleertjes gepraat van gister! Ben wel 3 keer gaan voelen bij haar of ze niet te koud was. Heb liggen twijfelen of ik haar nog midden in de nacht zou gaan omkleden Niet gedaan, nekje voelde prima, maar ik heb maar wel alvast een dikkere slaapzak gepakt. Ik heb een onzekere-mama bui geloof ik. Doos
tja, ach...soms heb ik dat. Geeft niet, want als ik dan weer met d'r bezig ben gaat alles vanzelf, maar soms kan ik zoiets stoms doen, of juist iets vergeten ofzo...en dan ineens ben ik eventjes onzeker. Nobody's perfect right?!
Wat betreft die kleertjes......... Het nekje voelen zegt inderdaad veel en de beentjes. Maar normaliter is het zo dat je je kindje netzo moet kleden als dat je jezelf kleed. Als je daar vanuit gaat, zit je goed. @ Female: niet onzeker door gaan voelen, is helemaal niet nodig!
dat is ook zo.. maar ik moet elke keer weer denken. 'ik moet toch iets goeds doen' want anders had ik geen vrolijk goed groeiende kindje je doet het ook hartstikke goed nikita is een ontzettend mooi vrolijk meisje.. mag je trots op zijn
Oh, ik ben ook niet écht bang dat ik een slechte moeder ben hoor Het gaat onwijs goed, ze is vrolijk, slaapt als een engeltje, ligt helemaal in een deuk als je met haar stoeit, eet goed...over vrijwel alles heb ik een goed instinct, maar soms...soms voel je je even onzeker. Te warm? Te koud? Honger? Dorst? Slaap? Pijn? Ik denk dat die onzekerheid bij bijna iedere (nieuwe) moeder wel voorkomt, en misschien is het juist wel goed om eens onzeker te zijn. Dan denk je misschien wat meer na over de dingen die je doet.
ben met je eens daar..de basis onzekerheden blijven. weet niet hoe vaak ik hier zit en Eva huilt en ik weereens me afvraag wat is er met haar.. en dan ineens.. ohja... ze is moe. of ze wil niet slapen en ik mij afvraag wat is er met haar,waarom wil ze niet slapen ...en oh ja... ze moest poepen! hihih.. ik moet er steikum om lachen dat ik NOG niet doorhebt en elke keer weer afvraag en elke keer weer oh ja!!
... Nou ze is overleden... Volgende week begravenis. Hoop zo dat ik erbij kan zijn! Hou maar de 13 aan als beval datum dan gaat het me wel lukken!