nadeel dan is dat het 1.5 uur rijden is. Neem dan vlucht tas enzo maar mee voor de zekerheid! Wat wel fijn is dat ze nu weer bij haar zoon is welke op zijn 16e is omgekomen bij een ongeluk..
@giegel ik weet niet waaraan ze het hadden gezien.. Het belangrijkste is ook dat hij effe wat aansterkt dus als dat met fv is dan moet dat maar even @natjes gecondoleerd. Hoop dat beebje dan nog even blijft zitten zodat je naar de begrafenis kan.. @female ik heb de kleine ook al een slaapzak zonder mouwen aangetrokken na al dat gepraat over wat aan in bed @lim ** knuffel **
Oh jah ik heb zon draagzak gekregen van de prenatal ... Terwijl ik toch duidelijk aan had gegeven een draagdoek te willen en als dat een te duur cadeau was om te geven, heb ik ook nog een paar andere dingen doorgegeven wat ze konden geven.. Nu heb ik zon onding en doorverkopen is dan ook zo stom ......
Sterkte natjes! Gecondoleerd.....altijd triest. Ach, en ook al een kind verloren Ik zou persoonlijk denk ik niet anderhalf uur in de auto durven zitten op het laatst, maar ik hoop voor je dat je het haalt! Laten we met z'n allen op de dertiende inzetten dan.
@ Natjes; gecondoleerd....wat triest! @ onzekere mutsjes; ik zal jullie even helpen...hihi.....het blijft zo hoor!! Iedere fase zijn er weer dingen waar je aan moet wennen, maar gewoon vertrouwen op je oergevoel. Bij de eerste was ik superonzeker...vreselijk gewoon, ik wilde alles volgens het boekje doen, terwijl ik een alles behalve volg-het-boekje-kind had. Nu ben ik veel meer ontspannen, maar zijn er ondanks dat ze de vierde is, ook wel eens momenten dat ik denk.....wat is er aan de hand?
Goedemiddag meiden! Laat ik beginnen met Female en Nai en Pix een standje te geven. Onzekere mama-dozen Bij een eerste ben je gewoon wat vaker aan het twijfelen en dat is heeeeeeeeeeeeeeel normaal en niet dozerig of zo. Daarnaast is het goed dat je je soms afvraagt wat andere moeders doen, dus over die slaapkleren nadenekn is niet gek. Maar als jullie kindje tot nu toe geen signaal gaven dat ze het te koud of te warm hadden (geloof me, dat laten ze wel weten) dan lagen ze er dus prima bij. @Nai: slaapzak hoeft bij zo'n kleine nog niet per sé, als je maar zorgt dat Quinn er gewoon comfortabel bij ligt. Ik ben slaapzakjes bij beiden gaan gerbuiken toen ze meer met de beentjes gingen trappelen en dus regelamig geen deken meer over zich heen hadden. Met slaapzak kan dat niet, maar daarom gebruik ik ook nog steeds dunne dekens, anders is het echt wat dubbel op hoor... Knuff!
@Natjes: gecondoleerd. Hoop dat je nog een fijn afscheid kan nemen. En als Natjesbeeb toch besluit eerder te komen, niet gaan mokken hoor. Alles heeft zo z'n beloop. Sterkte, ook voor je mam. @Milk: ja, ben nog wezen zwemmen. Vond nog een vriendin bereid die op Femke kon passen. Nu ligt het hele spul weer even op bed... Heb dit weekend weinig tot niets gepland, dus denk dat ik wel even goed kan bijkomen nu...
@Debs: ik mis je wel hier, maar heb ontzettend veel begrip voor je afwezigheid. Ik wil je ook even laten weten dat ik enorm veel respect heb voor je openheid hier. Het gaat vast helemaal goed komen met jullie. Dat hebben jullie zooooo verdiend. Fijn dat female je een stukje op weg heeft kunnen helpen. En wat heb je toch een mooie meid. Zo lief, die foto's van Nikita en Emily op MMM. @Female: ook complimentje aan Nikita: wat een grote meid wordt ze al.... En zo vrolijk.
wow... te veel om op te reageren. maar wel een aantal @ natjes: wow heftig... gecondoleerd @ klingel: gil!!! oscar en emmy... @ all: knuf
Vraag me trouwens ook wel eens af of ik niet een te bezorgde ouder ben voor Siem. Dat hele gedoe met het KDV: hoorde ik gister van ouders uit Siem zijn groep: "och, we denken dat het eigenlijk wel goed is voor (...) en haar ontwikkeling. Dan leert ze ook omgaan met veranderingen en het is leuk als ze weer een nieuwe club mensen ontmoet." Hmmm, en ik maar tegen willen houden dat er teveel voor Siem verandert. Ik vond de veranderingen van zijn kamer, bed, het krijgen van een zusje, mama die weer werkt, Femke ook naar KDV best heftig. Ik denk te merken dat hij daar ook soms best heftig op reageert. Ook bij de zwemles: we hebben nu al 3 lessen gehad, en meneer laat nu nét een beetje de zwemjuf toe, maar nog steeds niet van harte. En ik ben gewoon blij met wat we nu hebben... Overdrijf ik nu zo in mijn twijfels? Ben ik overbezorgd? Had Siem het misschien ook niet veel leuker gevonden daar? Was het niet beter geweest voor zijn ontwikkeling? Ja, het is mijn eerste, en ook ik ben dus nog steeds soms onzeker.
hay Juud, met mij is het goed... de situatie met KDV nog niet optimaal... ik vind je dat je je eigen gevoel moet volgen. Wat ouders zeggen over hun kids is best, maar jij weet het beste voor die van jou! owh ik moet weer rennen... tot zo!
ik ben wel kort he... hier gaat het goed. erg druk, maar dat heeft iedereen. de buik begint al te groeien en zelfs hubs weet niet wat hij er mee moet! hihi... nou nu ga ik ech rennen
Hey juud....tja die onzekerheden he Thnx voor het compliment trouwens over Nikita En ik denk het ook; jij weet het best waar jouw kind wel en niet goed op reageert. Als jij denkt dat het teveel voor hem is - en zo te lezen heeft hij inderdaad al flink wat voor zijn kiezen gehad - dan moet je je toch aan je oergevoel vasthouden denk ik.