Jippie!!! Van harte gefeliciteerd bowen! Een jongen, wat leuk! Hopelijk voel je je goed en kun je snel gaan genieten van hem. Ik ben nog steeds aan t klungelen met griepverschijnselen dus ben ff wat meer afwezig.
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 19427 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Zoon °03.10.2009 11 meisjes 7 jongens Preggers 10-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens NOD 04 oktober: Milla (beeb 1) 06 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 07 oktober: Giegel 08 oktober: Ppver 09 oktober: Klingel (ronde 21, beeb 1) 10 oktober: Zuurtje (ronde 11, beeb 4, 1 engeltje) 10 oktober: Miranke (ronde 20, beeb 1) 15 oktober: Cin1979 (spek en bonenronde, beeb 1) 17 oktober: MilkHd (ronde 23, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 06 oktober: Natjes controle vk 08 oktober: Elke, gyn + bloedprikken voor internist 09 oktober: Klingel uitslag bloed 14 oktober: Milk telef. consult gyn 15 oktober: Elke internist 22 oktober: Elke gyn 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb 10 november: Cin gyn
BOW GEFELICITEEEERD! WOWWIIEEE! Hij heeft zich toch nog "snel" aangekondigd. Ik ga snel naar MMM voo naam JEUJ!
Bow en Bowman Gefeliciteerd met jullie zoon!! dat is nog snel gegaan zeg! rust lekker uit en ga lekker genieten meid! kan ook niet op mmm komen..iemand voor mij ook naampje?
Even 10 blz. Terug gelezen: @Deb, hele dike knuffel voor jou! Geen sorry zeggen, dat is nergens voor nodig. We weten wat er aan de hand is en hoe het komt en het is heel logisch dat je dan minder tijd hebt voor forum. Je bent een lieverd en een kanjer en we zien je vanzelf weer meer op het forum. Dikke knuffel! @Natjes, wat verdrietig van vriendin van je moeder! Moeilijke situatie zeg! @Limmeke, hoop echt dat je snel beter gaat voelen. Idd even echt kunnen rusten zou heel goed voor je zijn! Dikke vitamine knuffel voor jou! @Milk, fijn dat jullie keuze nog steeds zo goed voelt! @Miranke, wij waren kentekenbewijs ook al kwijt toen we auto gingen verkopen! Zo frusti! Je weet dat hij ergens ligt maar waar Hebben toen ook nieuwe besteld, was snel binnen! @Slapen kleine meisje, ze ligt hier in romper (korte mouw), pyama en sinds vannacht een broekje dan in (zomer) slaapzakje en lakentje eroverheen. Slaapt prima en voelt niet koud aan of zo dus zal wel goed zijn maar is wel erg minimaal ten opzichte van sommige andere kindjes hier. @Natjes, gecondoleerd met dit verlies! Sterkte! @Nai, idd ruilen bij prenatal? Is misschien even geen fijn gevoel maar een cadeau wat in de kast ligt, heb je ook niets aan. @Juud, ik denk dat je het heel goed hebt gedaan met KDV Siem, jij kent Siem het beste en weet wat hij wel en nog niet aankan. En idd hij heeft in zijn leventje de laatste tijd al veel veranderingen gehad en misschien was dit er wel eentje te veel geweest. Dus goed je mama-gevoel gevolgt! Ben benieuwd hoe Femke haar worteltjes vond! Ik heb het even gemist maar wat heeft cb geadviseerd toen hij langs is gekomen met betrekking tot eten Siem? @Yadi, oh leuk al een beginnend groeiend buikje! Leuk! Hoe voelt het voor je? @Zuurtje, hoe gaat het met jou? @Milla, wat leuk dat beebbezoek zo geslaagd was en dat ze kleertjes leuk vond! Ik duim toch voor je hoor! En een dikke knuffel voor jou! @Gieg, fijn dat het met je meisje goed gaat, hoop dat medicijnen snel hun werk gaan doen. Is voor jullie allemaal fijner. Dikke knuffel! @Ppver, hoe gaat het eigenlijk met jou? @natjes, ha naam dus geraden! Ik ben ook benieuwd! Nog even wachten. @pippa, ik was laatst ook al aan het zoeken naar die sloofjes. Bedankt Natjes voor adresjes! @kling, hoe gaat het met jou? En met Oscar en emmy? Hoe vind klingman het nu allemaal? Ik duim voor je! @mmm, ik kom er ook niet op. Iemand voor mij ook pb. Gister met kleine meisje naar cb geweest. Alles ging goed. Ze weegt nu 7500 gram en is 66 cm lang, prima dus. Qua ontwikkeling lag ze voor op schema (rollen, tijgeren, kletsen/gillen etc.) wel leuk om te horen. Vandaag begin ik met afbouwen van bv. Om 13 uur flesje ipv bv, ben benieuwd hoe dat gaat. Eergister hadden we haar voor het eerst sperzieboontjes gegeven, vond ze helemaal niks. Kreeg er niet eens 1 hapje in. Is natuurlijk ook moeilijk dat ze moet leren anders te eten. Gister banaan gegeven en heeft ze ongeveer 2 hapjes op, daarna ging mondje niet meer open
Mijn gunst Milla! Ronde f*kking 25 Een hele hele dikke knuffel meid.. Tis toch erg... @natjes: gecondoleerd @limmeke: jij beterschap toegewenst hoor. Vervelend dat je al zo lang loopt te sukkelen.