gaap... Ben uiteindelijk om 6 uur pas weer in slaap gevallen. Wordt vanmiddag nog even slapen denk ik...
jeeeeej Josje is de nieuwe K3 ik heb het echt gekeken omdat ik het leuk vind..... maar misschien komt dat omdat marije ook liedjes van K3 leuk vind
jeej smallie kriebelhoest is vervelend natjes.. ik heb hele la met hoeoverleefikverkoudheidmiddelen.. toen ik preggy was zoop ik me helemaal klem aan dropdrank.. dat deed nog iets tenminste. leuke fotos klingel van je kindjes dat is toch nog veeel leuker dan die eerste echo fotos. zo, beeb zit weer op 5 flessen... ging heel goed dat 4 flessen op 1 dag.. en wat was het heerlijk dast we keer op tijd in bed lagen.. maar verder.. pff.. buiten het gebruikelijke gekut van haar snachts begon ze vanaf 4 uur ook weer echt te janken/klooien etc.. ze is lief hoor, maar soms wilde ik dat ze wat slaapgewoontes toch meer op der broers leek.
gadsie, josje, die stuiterbal... ik was vanaf de allereerste auditie al voor madelon (zei nog thuis: waarom zoeken ze eigenlijk nog, hebben haar toch al gevonden?). Nou ja, eigenlijk alleen de audities gezien, dus weet niet hoe ze echt zijn hoor
ik heb ook gekeken omdat ik het leuk vond! Was ook fan van Josje! Gaaf die foto's klingel!! Heb net een heel stuk om mmm geknald...
Wat bijzonder Kling....de foto van Oscar&Emmy! @Josje.....jeeej ik ben zo blij dat het Noa niet is ! @Natjes: nog even doorbijten meis.....tja, die laatste loodjes he !
haaai! @limme: toch maar weer trug naar 5? hm, zij meer rust, jullie ehhh meer rust?? een eigenwijze donder, dat meiske van joe. van wie heeft ze dat eigenlijk? en hoest met de griep? @gieg: hoest ermee! melden! vertel eens, hoe voel je je? ja, net zoals vorige ronde, dus ik duim! @josje: buh, ik was ook voor madelon. maargoed, ik was ook anti-noa dus toch nog ergens mn zin! vraag me trouwens af wie k1 en k2 t liefste wilde, volgens mij wou die rechter (ik ken de namen niet eens!) eigenlijk madelon! @k3: niet te geloven dat ik over k3 praat! ********** @dierendag: jeej, huisdieren verwennen! (maar wat is er dan anders dan andere dagen ) ga ook maar even wat geld doneren aan de dierenbescherming, huil @buik: ik had gisteravond en vanmorgen bij een hoestje/nies een superfelle steek in buiklies! wasdadan? nog nooit gehad. maar wel weer grappige trouvaille van foplijf, klapklapklap! @brunchlunch: ja gaak serveren @klingman: kom uit die sportschoooooool! @zon: superzonnetje hier, heb helemaal zin om te wandelen!
zonnetje?? hier donkergrijs met drupjes.. steken in buiklies? alleen bij niesje/hoestje? dat kan van alles zijn.. van verrekking van een buikspiertje tot een buikbandje die al aan het uitrekken is vanwege oscar en co.. dat je zowaar een aantal zinnen hebt gespendeerd aan K3 kan ik gooien op hormonen brrrr...
oja.. griep.. die is er nog.. vannacht weer zon koortsaanval gehad.. drijfnat van zweet maar het zo koud hebben dat je je neus niet boven dekbed uitsteekt omdat dat gewoon pijn doet van de kou... misschien is het wel geen koorts... en is dit het beroemde overgangszweten ... we zullen zien schatje.. start je de rollator vast op?
@ k2 zoekt k3: vond die noa helemaal niet leuk! Heb t hele programma nooit gezien, maar zag gister t er op was.. haha.. en had zin in een makkelijk programma, dus leek me dit wel geschikt! hahaha... @ m&m's: gadver, nieuwe verslaving.... @ mmm: doet eigenwijs.. zodra ik er wel op kan, zouk ffies lezen! @ nikki: heeft gister super mooie nieuwe kleertjes gehad! Ben der helemaal blij mee!! hihi... (hoe blij kun je zijn ) @ ikke: net even goede jankbui gehad.. lucht wel op, ben daar dus ook weer klaar mee! Dikke smakkerd!
@ Klingel: Ik trek geen conclusies, want zover gaat mijn studie niet. Maar ik zie nu wel heel mooi een reductiedeling volgens mij Ik voel me met name moe en heb nog geen testzenuwen. Eigenlijk een beetje hetzelfde als vorige maand....... Nog 3 dagen te gaan, als ik inderdaad een cyclus van 28 dagen heb. @ K3: Toen ik bij de audities Madelon zag dacht ik ook dat zij de nieuwe K3 was, maar gedurende de programma's was ik voor Madelon of Josje. Zolang het maar niet Noa werd Eind november ga ik met de jongste naar K3, wat ze nog steeds niet weet
@limmeke: hahaha ja erg he dat ik over k3 praat! so niet hip! maar wel schattig (okee, het zijn de hormonen! ) @rollator: werkelijk waar! knuf! @gieg: ik duim voor jou, het zou een geweldige stunt zijn! enne wat betreft de deling: prachtig he ja, hoewel de fragmentatietjes het een A- maken ipv een A. @steken: steekje los in hoofd, verder geen hysterie. ik ben wat betreft ' mezelf gekmaken rond nod' eigenlijk echt een vent: ik relativeer alles trug naar nietzwanger.. @bow: heeeeeeeeeeee ik zie een bow!!! mama! doe jij hier ook een foto spammen of op mmm???? zon mooi kereltje met zulk mooi haar! @mmm: ik kom er ook niet meer op trouwens! mok! @lau: knufff! @rest: smak!
Het zou echt geweldig zijn als het nu weer zou zijn, zonder toediening van hormonstertjes en dergelijke Ik ben alleen heel bang dat het weer fout gaat als het inderdaad raak is en dan moet ik nog een maand wachten om verder te gaan met IUI. Wat dat betreft vind ik het dus toch wel spannend......
@limme: @gieg: ja heerlijk, ' gewoon normaal zwanger worden ' .. ik hoop t zo voor je! @illu's: ja kom dran