@pix: irri he, de administratie! @leo: ha, ik zit al dagen aan elke's mooie hoofdje te drammen wanneer ze nou eens persoonlijk hier gaat gillen hoe de echo (van woensdag ) was. maar ze had een paar dagen geen klaptop! nu ga ik maar vast even verklappen: alles leek goed!!!!! t zal geen grote baby worden, maar t deed al wel ' thumbs up ' op de echo! rest moet ze zelf maar vertellen wanneer ze ooit weer eens komt
Ja, kling...geef jij Elke nog eens een duw deze richting op? Ik wil wel ff haar goeie nieuws horen! Gieg: duimen draaien! Kale baby: nou...ik wacht echt nog wel geduldig een jaar voordat ik Nikita zoiets op d'r hoofd zet! Gewoon zielig!
@fem: ik zal dr even een duw geven @mmm: got, zit ik net een heel persoonlijk vraagstuk te tikken, floept de site op ' under construction' ! MOK
PINK BUS ON DEMAND View attachment 19710 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Zoon °03.10.2009 11 meisjes 7 jongens Preggers 10-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens NOD 04 oktober: Milla (beeb 1) 06 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 07 oktober: Giegel 08 oktober: Ppver 10 oktober: Zuurtje (ronde 11, beeb 4, 1 engeltje) 10 oktober: Miranke (ronde 20, beeb 1) 11 oktober: Klingel (ronde 21, beeb 1) 15 oktober: Cin1979 (spek en bonenronde, beeb 1) 17 oktober: MilkHd (ronde 23, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 06 oktober: Natjes controle vk 08 oktober: Elke, gyn + bloedprikken voor internist 09 oktober: Klingel uitslag bloed 14 oktober: Milk telef. consult gyn 15 oktober: Elke internist 22 oktober: Elke gyn 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb 10 november: Cin gyn
@klingel wat een mooie foto's!! @remmar we waren voor de zekerheid even bij de huisartsenpost langs gegaan.. Om zijn ondertemp.. maar alles is prima. Ik moest gewoon even gerust gesteld worden @natjes hoe is het vandaag?? en Taai taai ben ik nooit echt fan van geweest.. @MMM ik heb een paar nieuwe foto's van Quinn erop geplaatst..
goedemiddag meiden klingel mmoie emmy en oscar, toch heel bijzonder dat je een foto hebt hier gaat alles zijn gangetje, temp is hoger dan hoog nog een 5 tal dagen en dan weten we meer knuf voor iedereen
@nai: gelukkig dat er niet iets ernstigs was met quinn! @zuurtje: moet je zien hoe de stiekeme clomid je ei naar voren haalt he! alleen wat ik me nu bedenk- stel dat clo dit x 3 eieren bij je heeft gemaakt, dan weet je dat niet omdat je geen fm's hebt gehad! @mmm: heb onklingliaans open dilemma op mmm gezet! raad gevraagd! KNUF
Heb weer iets gevonden wat ik toch uit ga proberen. Lees bericht Misschien voor sommigen anderen ook interessant waarbij zw worden maar niet lukt.
dat heb ik vaker gelezen hier... in maart 08 ben ik gelijktijdig zwanger geraakt met vrouwtje bij wie het steeds afliep in een MK.. en met behulp van dat b6 is ze opnieuw preggy geraakt en gebleven... *peins me suf naar der naam, mamasan of zoiets.. klingel weet wel denk ik nog wie ik bedoel* dus proberen kan nooit kwaad denk ik!
@milla: van Solgar (te koop bij reformzaak, de tuinen bijv) verkopen ze ook 'los' vitamine b6. Solgar is kwalitatief een ontzettend goed merk, je kan het dus ook buiten artsen om doen! Foliumzuur is er ook van Solgar. (volgens mij kan je solgar ook via internet bestellen als je dat liever hebt! @zuurtje: spannend! @gieg: spannend die dagen weer voor nod! @nai: fijn dat alles toch goed was met Quinn. Die bezorgheid is toch ook logisch? Je wil gewoon het beste voor je ventje! Hier gaat het wel. Ben beetje 'opgeknapt' qua humeur. Keutel lekker in huis rond. Natjesman helpt mee met keutelen gelukkig! ZO heb ik net mijn nieuwe Blond servies op 2 nieuwe planken in de keuken gezet. Planken vanochtend gehaald bij de Ikea. Staat gelijk helemaal vrolijk! Verders komen en gaan de krampen. Buik erg onrustig en veel druk op doos en ook krampen daar..maar ach zal wel voorwerk zijn!
Ik heb deze doseringen, die hier niet te verkrijgen zijn, via internet besteld in amerika. Het zijn maar vitamines en deze kunnen geen kwaad dus maar gewoon proberen! (voordeel via amerika is dat het zelfs met verzenden erbij nog goedkoper is!)
@mila: heb je het nu over die B6 zegmaar? en dan in hoge doseringen? kan dat sowieso geen kwaad? overtollige vita's pies je gewoon weer uit, toch? weet je waar ik laatst ook nog aan dacht, geloof jij nog in die kosmische eisprong? ik deed dat al nooit, maar sinds ik dagelijks mijn ei(eren) heb zien groeien en springen al helemaal niet meer..
trouwens, net lekker gewandeld met klingman. begint ie helemaal over hoe wij ons trouwen zien! ik zeg, zou je me eerst niet eens vragen? ***** lachen hoor, we zijn t helemaal met elkaar eens: een klein intiem ietsje, misschien in zuidfrankrijk. bizar: hij vindt eigenlijk dat t tijdens zwanger moet gebeuren! rare fries! (maar wel leuk!! )
@kling: oeh rmantisch om zo te trouwen! Gewoon af en toe een hint geven joh..gaat ie je vanzelf vragen! En over vita's. Niet elke vita pies je uit als je teveel hebt. Vitamine C bijvoorbeeld wel, B volgens mij niet.. (kan me het niet meer herinneren erg he, daar heb je dan drogist opleiding voor gedaan...haha)
je kan ook trouwblaadjes achteloos door huis laten slingeren.. of pc aanlaten met een site vol trouwjurk-foto's... haha
klingel ik heb idd geen fm laten doen deze keer als het en meerling is zijn ze ook welkom het zal dan alleen wat moeilijker worden met plaatsgebrek hier maar we redden ons wel eerst maar eens afwachten of het raak is of niet deze maand heb expres maar 50mg clomid genomen ipv 100mg zoals fa eerst wou uitproberen waarvoor ik geweigerd heb (50mg heeft altijd gewerkt bij mij)