En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    foliumzuur neem ik ook maar vit b6 niet
    ga het eerst zo nog een tijdje aanzien en indien nodig kan het later nog onderzocht worden

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wats dan t verschil tussen b6 en foli ook alweer?

@natjes: heheh trouwbladen laten slingeren!

ik moest wel lachen, we hebben inmiddels de hele aanpak al besproken behalve het aanzoek! :p

ik heb absoluut geen haast, maar hij dus wel meer, gekke vent. lief!

@zuurtje: 50 clo, daar zullen niet snel meerdere eieren uit komen denk ik toch.. maar je weet maar nooit :D

3. natjes

natjes Niet meer actief

Kling het gaat vanzelf kriebelen bij hem. Was hier bij natjesman ook. :)
    Aanzoek komt vanzelf, misschien is ie wel een megaspeciaal aanzoek aan het regelen! GIL!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hahaha natjes, megaspeciaal zal t niet worden hoor voor die onromanticus van me, maar dat hoeft ook niet want wat trouwen betreft ben ik ook totaal geen debsje :D ;)

hoewel ik de symboliek, vooral van de ring, mooi vind, is het ook wel ' handig ' voor een eventueel kind enso.

onvrouwelijk misschien he!

(hoewel je me in t zuidfranse kerkje wel weer kan opvegen waarschijnlijk ;))

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    klingel de eerste keer dat ik 50mg clomid nam had ik 2 eitjes
    met 1 mooi resultaat namelijk mijn lieve ondeugende dochter

enne aanzoek: als het niet vanzelf komt moet je maar zelf vragen

6. natjes

natjes Niet meer actief

klingel van dat onromantische noordeling.. haha hier ook eentje.. Komt uit drenthe oorspronkelijk, geen gezeur, zo nuchter als een deur en vooral geen poespas. En juist hij was degene die me tijdens een tripje in engeland verraste door megagroot in het zand te schrijven: wil je met me trouwen, om vervolgens door z'n knie te gaan.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @zuurtje: 2 eitjes toen?? dat wist ik ni! :)

@vragen: in frankrijk, toen ik grapje daarover maakte, zei hij juist dat dat eeeeggggggt niet kon dat hij als man gevraagd zou worden ! :D

@natjes: das wel romantisch ja!! door zn knie *krak* , wat lief zeg!

@kookeiland: ja ik kom dr weer an!

@boer zoekt vrouw: jeeeej! :)

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    klingel dat kan echt wel

ik heb mannetje ook gevraagd en een half jaar later heel onverwacht heeft hij me ook nog eens gevraagd
    was dus een dubbel aanzoek

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    en die 2 eitjes
    dat was de enigste keer dat er 2 waren
    al de andere keren bij clomid maar eentje

10. natjes

natjes Niet meer actief

hier ook maar eens aan het koken.. natjesman heeft ernstige nesteldrang en is hele kamer boven aan het verbouwen en schoonmaken..

Hier nieuwe verslaving erbij: BLOND SERVIES! aaarrggghhhhh!!! Niet goed voor de portemonnee!!! (maar wel leuk! en oude servies was aan vervanging toe..goede smoes he?)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @zuurtje: ja dat het technisch kan snap ik wel maar klingman vindt t niet kunnen, snappie?
    @blond: ja das wel lachen he!
    @natjesman: goeso!
    @toastjes paling&boursin: jeej!

12. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zo, ben weer thuis...hebben zo ongeveer een wereldreis gemaakt (oké, overdrijven is ook een kunst!).

Gisteren telefoontje gehad van zus, ze is bevallen van een meisje. Jeeeej, vandaag dus wezen kijken, maaarrrrrrrrrrrr eerst een andere zus ophalen in Hoorn (wij wonen in de achterhoek), daarna naar Friesland om daarna weer zus terug te brengen naar Hoorn en wij weer naar huis.

Wel één groot voordeel....zus in Hoorn heeft Timmetje geadopteerd.

Mijn kleine nichtje is een prachtig meisje, schrok er alleen van hoe klein zo'n beebje ook alweer is. Was het even vergeten.

Op weg naar huis kregen we trouwens telefoontje....vriendin van me vanochtend (in drie kwartier tijd!!!) bevallen van een zoontje. Die gaan we volgend weekend dus maar vereren met een bezoekje. Zij woont namelijk weer in Noord-Brabant.

Trouwens wat geweldig om die foto's te zien Kling!! Hoe bijzonder!!!

Verder.......weet het echt even niet meer, ben totaal kapot. Nu de frituurpan aanzetten en daarna heerlijk op de bank boer zoekt vrouw kijken.

Trusten liefjes!

*vermoeide knuf*

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @klingel trouwerij is al uitgestippeld dus :)

@miranke dat is echt een wereldreis jah !!

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Lieve meiden, denk dat de komende tijd hier niet (zoveel) meer mee schrijf.. Lees wel mee hoor (daar benk veel te nieuwsgierig voor! ;) ), maar ben gewoon ff heel erg op.... :(

Dikke smakkerd!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Heerlijke gesprekken over trouwen hier vandaag gevoerd :)
    Duim Klingel snel (nu!) zwanger, huwelijksaanzoek en dan in France lekker zwijmelend trouwen!

Natjes, oh leuk nieuw servies! Altijd leuk om in de kast te zetten en uiteraard te gaan gebruiken.
    mannetje nu ook klaar met nesteldrang en iedereen klaar om beeb te verwelkomen?
    Knuffel voor jou, je doet het zo goed!

Nai, wat mooi mannetje is Quinn toch!

Miranke, gefeliciteerd met nichtje! Idd een hele Nederlandreis om haar te gaan bekijken, wel leuk en gezellig! En wat ontzettend fijn dat Timmetje geadopteerd is. Is ook weer zorg minder!
    En vriendin ook bevallen, leuk!

Zo, ik ga kleine meisje uit bed halen. Schone luier aan, voeden en dan samen boer zoekt vrouw kijken. Goede opvoeding he :D

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

dikke knuff rems...lekker tijd voor jezelf nemen....busje gaat nergens heen gelukkig voor ons ;)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @remmie take your time.. rust even uit en krijg je kracht weer terug.. komt allemaal goed schatje!*smak*

@miranke gefeli met je nichtje. en wat fijn dat im een nieuw huisje heeft

@kling wat mooi romantisch zuid-frankrijk huwelijk.. nu nog de vraag ;) jij mocht toch hem niet vragen??? dan moet ie het wel zelf doen hihi

18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @ Miranke; gefeliciteerd met je nichtje en zoontje van je vriendin! Fijn dat Tim is geadopteerd!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @miranke gheheh ik zat maar te denken timmetje wie??? maar dat is je katertje wat fijn !!!

20. natjes

natjes Niet meer actief

@miranke: gefeliciteerd met je nichtje! En inderdaad wat een wereldreis!

@rem: dikke knuf voor jou meissie!

@uhh? ben het ff kwijt

@hier: zeeeeere keel en zere luchtpijp van hoesten. Nu mok thee met honing (en ananassmaak, wie weet hahaha)... Na koppie thee weer proberen slaap te pakken..

@boer zoekt vrouw: met die Wietse kan je boeiende gesprekken hebben.. ieehhhhh!!! GIL! ik krijg gewoon de neiging om tegen de tv te praten als hij niks zegt.. Maar hij heeft wel lieve lach!

Deel Deze Pagina