Verder heb ik te weinig bijgelezen om goed te kunnen reageren. Dikke knuff voor Rem en Survivor. Ook voor iedereen die hem verder nodig heeft. Gieg maakt het spannend, begrijp ik. Ik duim! Zeer grappige en bizarre foto's van Kling... Later hopelijk meer en persoonlijker. Knuff van drukke werk-Juud!
HONGEL!!!! vanochtend met Eva gezwommen.. onder water ging goed nu mijn kleine zwemmertje bambino stoel is in elkaar en aquarium is schoon... pffttt... straks door het regen boodschappen doen grrrr... morgen weer werken na week thuis te zijn geweest!
Lieve Rem, Thanks voor de tip, maar doe dat altijd al. Helaas werd ik er iedere keer uit gekickt. Nu op andere comp, dus ben het bericht echt kwijt... Nogmaals knuff! @Pix: leuk, een stoel voor Eva! Wanneer begin je met eten? Succes morgen!
Wat is het trouwens rustig vandaag? Anyway: Femke heeft vrijdag haar eerste portie geprakte wortel gehad. Er ging bijna niets in en ze kokhalsde ook nog eens toen ze een flinke hap nam van een hele wortel, maar het zag er verder zeer koddig uit. Zaterdag ging al een stukje beter en zondag kreeg ze daadwerkelijk iets binnen. Het zijn nog echt miniscule hoeveelheden, maar ze heeft het principe van de tong en het slikken nog niet zo in de gaten. Siem was daar beter in... hihi! Die at vanaf de eerste keer hele bakjes leeg. Femke wil dat wel, want ze blijft happen en haar mondje openen voor een nieuwe hap. Ze werkt het echter steeds naar voren met haar tongetje, ipv naar achteren. Of ze zuigt op de lepel alsof ze aan een fles zuigt, en dan verslikt ze zich weer... ...ach ja, alle begin is moeilijk. Vandaag voor de 4e en laatste keer wortels, dan doen we een nieuwe smaak... Foto's volgen z.s.m. op MMM Liefs voor iedereen en tot ? Ga vanavond naar de film Inglorious Bastards met Brad Pitt. Schijnt mooi, maar nogal heftig te zijn. Ach, heb grote man naast me, die sleept me er doorheen... Knuff!
Oh ja, knuff voor Natjes! Niet leuk, zo beroerd zijn, maar eh, misschien dit keer dan echt serieus voorteken? Ik hoop het zo! Zet hem op meid, als dat zo is. En anders: knuff dat je echt gewoon ziek bent geworden. Kan er ook wel bij...
Ga de kids halen en dan even lekker knuffelen. Morgen gesprek met wijkverpleegkundige van CB over Siem en eten. Ben benieuwd. Vandaag maar weer 'veilig': loempia's van de Chinees... Zit ook groente in, en hij vindt ze heerlijk. Ach ja, en beetje extra vet kan op dit moment geen kwaad bij hem... Nu echt weg, oh nee, nog even de vraag: @Kling, hoe is het met de Emmy&Oscar-feelings? Kun je de zenuwen de baas? Ben je stiekem toch heel hoopvol? Knuff en weet dat ik veel aan je denk. @Gieg: wanneer ga je testen? Wat maakt het zo spannend dit keer? Sorry, heb te weinig bijgelezen... En dan nu: toedeloe!
@juud: wat goed van femkes eerste hapje! enne, eet smakelijk!! @zenuwen: eigenlijk amper. ik ben alweer in de ' het zal toch wel niet/nooit ' stemming.... wel heel zere titten, maar ja, wat is van de nod, wat is van de pregnyl/andere hormo-drugs, en wat is van mn grootste droom? kweenie.. @remmie: goeie tip ja, meteen copyen voordat je op send drukt! rare mmmmmm... @gieg: heej hoest daar, ik ben benieuwd! @gabbel: nou weten we nog steeds niet wat voor baan je hebt! @illustraties voor brochure: goed gekeurd! lekker gevoel! @thee: ja lekker *schenkt voor iedereen klingels befaamde nooitafkoelende knuffelthee in*
Haai hier effe snel berichtje van mij. gaat goed hier. bv komt nu goed op gang en ben helemaal smoor op mijn mooie mannetje. Tnx voor alle felicitaties. enne naam mag wel op zsp gegooid worden, geen probleem.
@Juud oh wat goed leuk zeg dat ze haar eerste hapjes heeft gehad de stoel staat maar voorlopig komt ze er niet in overmorgen naar cb dan overleg ik het wel even ook dat van de fv als nachtvoeding. oh en wat goed dat jullie avondje film pak.. gaan Bas en ik ook binnenkort doen... eerst even Oma laen oefenen met flesje geven.. kijken of Eva dat accepteerd.
*zet vast grote pot sigaren klaar* ik voel aan mijn water dat dit een roze week gaat worden maar eh klingel.. jij doet ook niet stiekem vooraf ff testen?
*gniffel* Natjesman heeft muziekmobiel aangezet en zit met een knuffel voor beeb te spelen... *beebupdate* 'Ik zit nog prima op m'n plekje* *mama-update* 'Ga morgen vk stalken'
klingel ik vind het nu wel spannend worden voor jou limmeke gaat deze week dan zo roze worden iedereen op roze