@small: das echt een voorbeeldig kaartje compleet met thi-phasic blabla! das wanneer ie na ei een keer een doorstart-stijging doet zegmaar! mooi man
Goedemorgen! Gister niet op zw.pagina kunnen komen en vandaag deed hij ook weer moeilijk dus lang gedaan over bijlezen. daardoor nu geen tijd voor echte reactie moet aan het werk. Miranke, balen van nega test! Kling, ik duim, duim, duim!
@kling: gaat redelijk hier. Eindelijk een nacht een beetje normaal kunnen slapen. ALleen wakker geweest tussen 4 en half 6. En werd net 8 uur pas wakker. Had het echt even nodig na een week met 4 uur slaap per nacht ongeveer! En verders enorme druk op doos en liezen doen zeer. Maar buik is rustiger dan rustig dus verwacht komende dagen niks! Jouw goede nieuws eerst! Mooie temp trouwens! Wauw! @miranke: hoe had je deze ronde ei gespot? Via ovutest? Kan zijn dat het nu iets anders loopt omdat het na mk is. Ik werd trouwens zwanger in 2e ronde na ma. (toen ineens wel snel zwanger terwijl daarvoor een jaar aanmodderen, hoe kan dat? ik denk toch meer vruchtbaar na een mk/ma) @zuurtje: wow wat een megadip en temp! En nu morgen weer skyhigh! @small: goedemorgen!
Vandaag is trouwens die crematie..ga er niet heen. Is 1,5 uur rijden en lijkt me niet slim met oa hoge bloeddruk en verkouden.. Helaas! Natjesman is wel vrij vandaag. Zo lekker weekboodschappen doen en huis beneden soppen. Boven heb ik gisteravond al gedaan. Ook lekker dekbedovertrek in de was, vanavond fris bedje! Heerlijk! (vind ik echt genieten!)
natjes, heel verstandig van je. je kan in gedachten en met een kaarsje er even bij zijn toch? fris bed: wat heerlijk is dat he! @douche: ja ik kom, eerst progesteronbolletjes afschieten!
@ Klingeltje, jij hebt ook mooie temp hoor (@ Temp, en hoog bijven jij) Ja zo'n tri-ding, had meteen ook gechecked toenwat dat zou kunnen betekenen @ Emmy & Oscar, goed ingenesteld hoop ik, is lekker warm , doe maar, gezellig saampjes @ Natjes, verstandig om nu niet te gaan, is net even te ver @ Me, hup op kraambezoek
moggel Ik heb alles terug gelezen, maar ga nu uit mijn hoofd reageren @ Pixie: knuf en ook voor vriendin... Verschrikkelijk @ Milla: &T%&%(*&$&$$#$^%%^ *gaat in een hoekje zitten mokken* @ Klingel: GIL... ik vind het spannend @ Natjes: met een hoge bloeddruk is het idd niet verstandig om te gaan @ zieken: beterschapsknuf @ Giegel: *DUIM*DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM *DUIM @ degene die het vroegen... nu al weer bijna 10 weken en ik ben trots op mijn buikje... vanavond ga ik mijn eerste posi broek bestellen. Ik heb een mooie in de aanbieding gezien, maar moet op hubs wachten want ik kan niet via ideal betalen... @ mmm: ik had gisteren issues... ik merk dat de provider aan het rommelen is. Ik probeer nu al weken achter de back-up te komen, maar ik weet het wachtwoord niet.... dat is echt een beetje grom. Ik heb op mijn site wel ruimte gemaakt...
@ Natjes, heb inderdaad ei via ovulatesten op weten te sporen. Nu was het dag 19 dat ie positief was, normaal gesproken dag 12. Precies een week later dan normaal dus. @ Gyn, inderdaad raar dat jullie elkaar tegen spreken!!! @ Zwangerschapstest, merk toch dat ik teleurgesteld ben nu die negatief is. Had gehoopt toch weer zwanger te zijn. Maar ja, is ook wel erg positief denken....eerst anderhalf jaar aanklooien en dan zwanger en een miskraam. Dan gelijk weer zwanger zijn! Zou te mooi voor woorden zijn. Ach ja............
@tisch: knuffffffffff op je misselijkheid, en knufffff wegens onwijs lief smsje van gisteravond ook nog! @jd: echt al een buik joh? wow. ga je die blije wapperende rok niet bestellen, die vond ik leuk! @antiek: ja kom dran. smak!
Niet allemaal gaan gillen, want ik ben zelf nog niet overtuigd en ben heeeeeel bang dat het weer fout gaat........ Ik heb een vaag positieve test en vind het ontzettend eng Ik verander mijn banner ook nog niet, want ik wil eerst een knaltest zien.