Ppver, ik hoop dat het uitkomt wat nrg heeft gezegd! hihi en tandjes van kater poetsen, heb ik nog nooit gehoord! Gieg + Kling, ik duim super hard voor jullie! nog even meer bijlezen
so, even trusten seggen... @ppv: goeso van contract! enne, nrg had vibes voor jij zwanger deze ronde? ieks! spannend! katten tandjes poetsen, waarom dat dan?? nog nooit van gehoord! @onweer: kom maar hierheen, vind ik super!! @leo: thanx! en hoe gaat ie met jou???? @gieg: ik duimmmm.. vind zo'n stunt! wat zegt giegman ervan? en ben ook benieuwd wat het zh ervan zegt! @rest: slaap lekker, natjes vooral nog even nu het kan , en morgen weer gezond op. morgen rondrennen en afleiding zoeken, maar nogmaals.. ik denk dat ik vrijdag een BFN krijg. heb hele rooster tot en met dat antiek ermee stopt (maart 2010) al gemaakt van wanneer wat (flush, iui, cryooo, ivf/icsi... en doet u er maar een tasje omheen graag ja) smak!
trusten klingelding.. ik moet ook gaan slapen, maar ben aan het piekeren dus ben eigenlijk heel wakker nu.. pfffffffffffffffffff
Hai Natjes Ja klopt hier ook laatste loodjes. Fijn he die nep weeen ik heb ze nu om de 10 min. ik hoop dat het nu maar eens door gaat zetten. zo onderhand loop ik al 10weken zo.:x Ze hadden jou ook effe beetgenomen met inleiden of niet dan? Ik heb te horen gekregen als ik een beetje ontsluiting heb en het zet weer niet door dan legt ze me er gelijk aan. nou ik hoop dat ze het doet @alle meiden sorry ik lees heelveel mee maar heb echt dementie.
bij mij is het stiller dan stil, lijkt wel stilte voor de storm ofzo! Heb nu echt het gevoel dat hij er nooit uit gaat komen ha ha. En ik ben inderdaad beet genomen met dat inleiden. Nog beklag gedaan bij vk maar nee ook die gaat nog niets doen... Helaas! Naja nog even en dan is het onze beurt!
oh ja lim waarover zat je te piekeren? Ppver, hoop voor je dat nrg gelijk heeft deze ronde! Kling geloof het of niet maar vind het zo spannend voor je vrijdag! Ben ook benieuw naar jouw temp komende ochtend! Zuurtje hoe is het met je arm? En heeft jouw temp kaartje deze ochtend weer een flinke stijging? Voor de rest ieder geval dikke knuf, ga nu weer een poging doen tot slapen ook al heb ik er een hard hoofd in.. Eerst maar eens beker warme melk maken!
Hahahaha blijven zitten nou pfff moet er niet aandenken. Maar ja we zeuren altijd toch het is mooi als we (eindelijk) zwanger zijn. maar aan het einde mag het ook snel over zijn. hahahaha Ik ga maar weer eens even onder de wol met het gekletter van regen op het dak erbij hopen dat het wat word. te slapen of te puffen ihihi. en we zijn wel snel aan de beurt
... Werkt niet... En dan houden de edel herten me ook nog wakker omdat ze moord en brand brullen omdat ze zogenaamd in de paringstijd zitten..
meunin! @nachtnatjes: stilte voor de storm.... knuf! @tomnaat: jij ook succes met laatste loodjes! @zuurtje: kut van temp.. MOK @hier: superonrustig geslapen met onwijze titpijn, die nu weg is! maar check mijn temp: dat is echt bizar! edoch; zou t komen van de onrustige nacht? bibberkus
ja, wat t ook is, tis wel even gil! to stone or not to stone morgen, ik denk dat mn temp het eerder zegt dan t telefoontje dat ik toch niet durf te plegen. @limme: waarover pieker jij trouwens? @all: een blij muziekje! YouTube - Caro Emerald - Back It Up - Official Video hup, swingen met die bus!
smorgens kwebbels, @klingel probeer je vandaag een beetje rustig te houden vandaag en morgen totdat je meer nieuws heb. ik duim voor je. @tomnaat, succes met je laatste loodjes. vervelend dat je zoveel latst heb van die nep weeen. @me, hier nog niets gespot.... ik wacht het vandaag af en is er morgen ochtend vroeg nog niets dan ga ik dan pas testen.. besef nu pas dat het weer spannend is. tandjes poetsen katten werd aangeraden door dierenarts. de hoofdreden is om tandsteen te voorkomen. een goed gebit is natuurlijk belangrijk voor mens en dier. we hebben een speciale kattentandenborstel. en het is belangrijk dat de katten er aan moeten wennen. de tandpasta is goedgekeurd door de katers. @de rest knuffie
@ Zuurtje, vedorie, stom @ Natjes, echt laatste loodjes @ Klingeltje, wowwie, dietmp is echt super goed , kaarsje gaat zo weer aan. Lautje komt vandaag langs gezellie maar wel eerst nog even vloer doen, vieze poezen met modder poten en haar rond strooien