En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat een stunt gieg! echt geweldig! :)

hoe voel je je verder dan? zijn er dingen echt anders? hoest met de (.)(.) bijvoorbeeld?

en trouwens, hoe is t met giegmeisje? wanneer weer aan de CT?

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Klingel: Er is geen enkel teken dat ik ongi ga worden en ik verbeeld het me of mijn tepels zijn donkerder. Ook ben ik nog steeds erg moe en in vlagen misselijk, maar ik dacht dat die dingen een andere oorzaak hadden :p

Giegmeisje krijgt eind oktober weer een 24-uurs ECG en gaat vanaf woensdag een hogere dosering medicijnen slikken.
    Als de medicijnen dan nog niet aanslaan, dan moet ze waarschijnlijk andere medicijnen gaan gebruiken maar die hebben dan zeer waarschijnlijk weer invloed op haar hart.
    Het kan dus nog weken of maanden duren voordat we alles onder controle hebben.

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ miranke: *^*&^GRRR ongi
    @ all: ik heb een bericht in het dagboek geplaatst. Allemaal even lezen. Ik ga onder mijn steen liggen!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    poei gieg, das wel heftig van giegmeisje.. maar ik hoop dat het vooruitgang zal brengen!

en wat jou betreft: superspannend dan. ben benieuwd naar je temp morgen!

so, en nu gaak huisvrouwen. smak

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ga mee huisvrouwen...........morgen komt de psycholoog van Giegdochter langs en het is hier een puinhoop.

6. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Pix, dat is schrikken zeg!

Hoe het met mij gaat? Tja, weet het zelf eigenlijk niet eens. Had geen voortekenen van een aankomende ongesteldheid. Het verrasde me. Ging naar het toilet en zag bloed.
    Ben wel teleurgesteld en verdrietig. Had toch stiekem de hoop dat het weer snel raak zou zijn. En inderdaad Kling, ik heb er aan mogen snuffelen en dat maakt dat ik nu oh zo graag weer wil!

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    net Lautje uitgezwaaid, was erg gezellig
    En Finn is ook een erg lief mannetje, lief koppie en lekker brabelen
    Marije vond het ook erg gezellig, ze is soms verlegen, maar nu helemaal niet :)
    Snel weer eens doen

8. natjes

natjes Niet meer actief

@miranke: he shit...kloteongi! Doe anders de natjes en wordt komende ronde zwanger! (had ik toen ook na curretage!) Gun het je zo en begrijp maar al te goed dat als je er eenmaal van 'geproefd' hebt dat je zsm weer zwanger wilt zijn!

@gieg: ik moet dinsdag weer naar de vk..

@pix: autjs...door auto aangereden.. Wat je kan doen is even arnica tinctuur van vogel halen. Kan je innemen, werkt super tegen kneuzingen!

@jd: knuf voor jou..hoop dat jullie eruit komen. Snap alleen echt niet wat jw zijn probleem is betreft dat wij het weten.. Echt niet.. Ik bedoel je haalt hier ook enorm veel steun uit is dat niet een reden van hem om je dit ook te 'gunnen'?

@hier: tjeeeee....net ff naar ikea geraced met buuf.. nieuwe handdoeken gehaald..nu in de was zitten. Kramp in liezen in bovenbenen is er nog steeds en voel me raar.. hoop dat hij snel komt, al denk ik dat hij nog een paar dagen bijgeboekt heeft bij all-in resort natjes..

@tisch: is je misselijkheid weer weggetrokken?

@rest: KNUF!!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hahahah all-incl natjes! straks wordt natjesbeeb geboren met zo'n armbandje om zn pols!
    maar ach, hij mag officieel nog 2 hele dagen he!
    daarna gaan we pas echt dreigen! :D

jd, ik snap het ook niet, ik vind dat je elkaar alle vrijheid moet gunnen zolang die de ander niet kwetst.
    maargoed..

miranke, dikke knufff voor joe. ik vind t zo naar van mk en van nu ongi :(

zuurtje, kut van temp ja. maar geen pukkels nog? goeso!

hier kramp boven in buik ofzo. bahbahbah!

mok

snel verder met (t huis :D) soppen...

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Tis toch wat me je Natjes. Hoogzwanger en dan naar de ikea ;).Jij kan volgens mij echt niet lang rustig zitten :p

Misselijkeid komt en gaat maar het komt volgens mij door ik dat maagzuur. Ik heb het idee dat ik even hard ga groeien de komende weken.

11. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Kramp zegt niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so....

nog hoeveel uurtjes te gaan?

Lijkt wel oud op nieuw ofsow..

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    20 uur en 6 minuten.

en kramp segt egt wel wat!

misschien moet ik wel gewoon poepen :p

13. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    he he he lollig hoor :p

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @natjes thanx voor advies ga strakjes even kijken

@klingel hup atelier in ...aftellen is ongezond! ;)

@yadi ik snap het enigzins wel hoor.. het is namelijk jullie 'geheim'.. voor de 12 weken vertel je het eigenlijk niemand.. en het is inderdaad enigzins vreemd dat ondanks dat je je geheim houdt tegen hele wereld in omgevind je het mensen op internet vertel.. pixmna vond het ook raar dat ik het gelijk aan jullie wou melden.. hij wou ook eerst zijn moeder en zus vertellen..met enige overtuiging mocht ik het vertellen..weet ik aleen niet meer of het voor of na het vertellen van zijn zus was. denk na!maar zelfde avond gingen we naar izjn ouders toe om te vertellen..als we hadden gewacht een paar weken dan had hij denk ik ook meer moeite mee gehad dat ik het hier mededeel als eerst!

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hier helemaal geen problmen gehad met vertellen
    Smallman vond het prima, dan kon als hetmoest en hij niet kon helepenookbij jullie terecht voor vragen, we hebben trouwen smijn ouders en zusje ook meteen verteld, schoonfam. paar weken later.

Ik vond het fijner om samen te delen

16. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Tischman had er ook geen moeite mee. Jullie wisten het eingelijk vóór hem. Remember dat vaag streepjes gedoe. Ik geloof dat Debs de eerste was via pb haahaahhaha

Maar ik liet tischman juist jullie felicitaties lezen en dat hielp hem om het ook te gaan geloven.

Volgende keer doe ik gewoon een digi test ;)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wil er wel bij zeggen dat ik vind het wel 'overdrijven'om een issue te gaan maken die net los te laten is. dit speelt al weken nu.

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik had het ook al op mmm gezet, maar ik begrijp niet zo goed waarom het nu een probleem is en bij de vorige zwangerschap niet.

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dat is ook zo gieg. goed vraag.

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoi schatties :)
    Knuffel voor pixie! Das wel schrikken zeg!
    Natjes en tom: sterkte met allerlaatste zwaaarste loodjes.
    Natjes, volgens mij ben jij gek :D Normaal is Ikea nou al niet echt een ontspannende bezigheid, maar jij gaat er nog eens vol-hoog-zwaar-zwanger heen! Zou je gebeuren zeg dat je in de Ikea ineens gaat bevallen :D Ach, we veel bedden/banken die je dan kan gebruiken!

Gieg: misselijk, moe enzo? :D Spannend hoor! Ziet er goed uit in ieder geval. Succes en sterkte met je kleine meid...jullie zijn beide erg sterk en geduldig vind ik. Petje af!

Lekkereklingeldingelding: Lekker warm bij jou (binnen)?? :D Ik heb echt mijn hoofd zitten breken...maar wat is BFN? Broed Frou Nou? Ben Fery Nocked-up? Buik Flubber Near? Ik weet niet?? :D

Jed: reactie komt zo op mmm

Miranke :( jeetje meid...wat een teleurstelling weer. Dikke knuffel meid.

rest: knuffel!!

Nikita: mieppie is bezig met 3e tand (1e boven) en is een beetje zielig. Ze huilt normaal al nooit, en nu ook niet echt, maar je merkt wel dat ze niet zo lekker is. Stilletjes, niet meer zoveel brabbelen en lachen als normaal. Maar goed, flink veel koude bijtringen in het bekkie en ze is weer helemaal het wijffie :D

Ik: spierpijn. pukkel bíjna weg. Lyso-verdriet weer een beetje een plekkje kunnen geven. Zonnetje is wel fijn, lekker naar dorp gewandeld vanochtend.

rest: ehmm....? Dement :(

Deel Deze Pagina