PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 20579 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 11 meisjes 7 jongens Preggers 10-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 07-05-2010 Yadi 1 meisje 2 jongens NOD 07 oktober: Giegel 08 oktober: Ppver 10 oktober: Zuurtje (ronde 11, beeb 4, 1 engeltje) 11 oktober: Klingel (ronde 21, beeb 1) 15 oktober: Cin1979 (spek en bonenronde, beeb 1) 17 oktober: MilkHd (ronde 23, beeb 1) 30 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) ??: Miranke (ronde 20, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) ??: Milla (beeb 1) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 09 oktober: Klingel uitslag bloed 13 oktober: Nikita Sophia zh ~ Natjes vk (al gaat deze afspraak niet door wegens al lang bevallen) 14 oktober: Milk telef. consult gyn 15 oktober: Elke internist 22 oktober: Elke gyn ~ Nikita Franciscus zh 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb 10 november: Cin gyn
*zwaaaaai* @tisch: ben vandaag wezen tanken (whoeehooeeee spannund! ) en naar zkh voor bloed tappen en toen ha voor bloeddruk meten en nu... nu zit ik thuis in afwachting wat ik nog meer ga doen vandaag.. ik denk me auto wassen was die is viezzzzz!!!!
Je kan ook naar een wasstraat rijden en hem daar doorheen doen Auto wassen met dikke buik is niet handig hoor en volgens mij kan je het beter even iets rustiger aan doen......
@zuurtje & gieg: ik ben het stilzitten zo beu! En voel me wel goed dus why not? (of doe ik nou echt te optimistisch?)
Haiiii meiden Even een snelle bericht via een laptop van me dinnetje. OMG KLINGEL wat vreselijk spannend meid! Ik ben gewoon al zenuwachtig voor jou !! En gieg ook weer spannend voor jou ik duim voor jullie beide !!! En natjes, je beebje zit lekker hé hihi.. nog heel even meid! Enne zou iemand mij miss via een sms op de hoogte willen houden want ik mis alles SNIK Hier gaat het wel goed alleen nog kei druk met werken ,school en het huisje! Ik werk nu bij de kruidvat en doe opleiding ass. drogist. best wel pittig maar ik sla me erdoor heen! Huisje schiet ook op. Woonkamer is klaar en vanavond plaatsen ze de keuken, dus het schiet op Nou meiden ik ben er weer vandoor heb zat te doen opme vrije dagje Knuffels Owja maandag heb ik weer een folikel meeting, ben benieuwt
@gabbel: wat leuk! opleiding ass.drogist! Is inderdaad erg heavy! Doe je alleen thuisstudie of avondopleiding? Heb hem hier ook gedaan (is inmiddels al verlopen, is na 5 jaar geloof ik). Was superpittig maar wel errug leuk!
Jeetje gaab! Drukke meid ben je hé! Huisje lekker? Helemaal naar je zin? Vanavond keuken en dan? Klaar?? Succes met je opleiding. Als ik eraan denk zal ik je sms-en (maar forgive me als ik het vergeet want ik ben nog steeds een vergiet hoor!). Natjes....zeer zware nesteldrag of niet?? Maar, auto wassen met dikke buik...dan kom je toch nergens bij? hihi... Volle tank is wel handig hé...moet niet zonder benzine staan als je ineens naar het ziekenhuis moet. Kling....ik zit aan m'n 4e bak koffie (dubbele van normaal!) en ben HYPER zenuwachtig voor je! Zit achter de compu te wachten op nieuws.....DUIMMMMM Gieg: jouw geduld is KNAP! Zondag pas weer testen. maar wel goed hoor, dan heb je tenminste zeker een KNALtest Knuffels!
Daarom ook mijn voorstel om naar de wasstraat te rijden, want dan zit je niet stil Maar ik denk inderdaad dat je iets te optimistisch bent
@ Gabbel: Wat leuk zeg! Het zal inderdaad een pittige opleiding zijn, met ook enige medicijnkennis van huismiddeltjes? Succes met alles en maandag met de FM!
wek! @female: niet teveel koffie drinken! hypersmak!!!! over schilderij/tekening: daar heb ik zeker wel ideeen over! mooi om het verhaal in getallen te vertellen. ik ga er even verder over nadenken. ik vind t zelf altijd belangrijk dat een schilderij niet alleen iets letterlijk uitbeeldt maar ook een bepaald onderliggend verhaal/gevoel vertelt. je zou iets kunnen doen met een soort van stijgende lijn, groterwordende cijfers, ik ga er nog even over openhaarden! @gab: wat goed van joe opleiding en joe werk! bevalt het goed, en kan je t werk en de studie aan? smak! @gieg: zeggen ze dat IK geduldig ben door nog niet te bellen! snap je wel hoor. lief van kids trouwens, en hoera voor goede cijfer! @zuurtje: klote van temp trouwens. wanneer weer gyn/fa? en hoe gaat afvallen nu? so, ik ga nog even op bank en even mn zus bellen ofzo. smak
nou gieg...goed cijfer? Ik zag net je hyves voorbij komen, maar dat is wel een MEGA SUPER ONWIJS goed cijfer! Jeeeeetje hey!!
wrom durf je dat niet te zeggen? is super! maar ik snap t wel, want joe wil bescheiden zijn. maar dat hoeft hier in de bus niet hoor: APPLAUS VOOR GIEGJE!!! jeeeej!
welja, geheimzinnige doos! *zegt zij die pas om 1130 wil bellen* goeso gieg, zal je een goed gevoel geven! ook goed voor giegbeeb in buik!