@milk: heb geen flauw idee wat het had kunnen zijn? Misschien spiertje verrekt ofzo? rare beweging gemaakt?
Nog 10?? Wat ben je van plan met al die handdoeken joh! Trouwens, wat een buik hey WAUW! Zag 'm op hyves...gaaf hoor.
nee, die voel ik nooit. maar heb ook nooit ei pas op dag 19/20... en ovutest was nog niet helemaal positief, verwacht ei pas morgen...
So het zou te maken kunnen hebben met eisprong maar zeker weten doe ik het niet. Kweet ook niet meer ok ik mijn eisprong voelde eingelijk. Wat zegt je ovutestje?
@female: huge is ie he? echt kogelrond nu! staat ook helemaal strak! En 10 handdoeken? nou gooi alle oude weg.. zagen er niet meer uit.. en had er 10 gehaald..maar voor het mooie in de kast wil ik er nog 10. (of doe ik nou erg verwend?)
okeej, daar gaat ie mijn lieve busmeisjes en meeleefleesbeebs, na 21 rondes bloed,zweet en tranen, en met name na deze flimisch magische ' toevallighedenronde ' .. schijnt het zo te zijn dat.. ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou schrijven, echt niet, maar ik mag het schrijven: onder voorzichtig voorbehoud: en jankend en bibberend ik ben zwanger!!!
Dat zou kunnen, want mijn gyn vertelde dat je de pijn hebt voor je eisprong. Als de eisprong is geweest is de pijn weer weg.
hm, zal wel met ei te maken hebben gehad dan, was zelfs beetje bang voor cyste. denk ook wel dat eifollikel dit keer mega is, met zo'n late eisprong. dit wordt echt mijn langste cyclus ooit!