En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @surv: ha, succes met open dag!!
    @female: ga je lekker bezemen? :) sigtig an hoor!

*zoefje*

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb ook niet gewacht laatste keer klingelding met vertellen, mede door mijn MKen... zodat ik in elk geval wel schouders had om op uit te janken mocht het fout zijn gegaan..
    Nu heeft iedereen echt meegeleefd met je... dus nix zo mooi om ze dan ook te laten meegenieten van dit wonderschone nieuws :)

fem: er zijn niet veel stoffen echt geschikt om een doek te maken zelf.. mede door de diagonale rek die in doeken zit.. 100 euro voor een doek klinkt veel ( en dit betaal je meestal alleen voor nieuwe doeken of hele speciale doeken, speciale uitgaven), 2e hands kan je ze voor minder op kop tikken, maar er zit 5 meter stof in... voor een beetje mooie stof van goede kwaliteit betaal ik ook al gauw 20 euro de meter.. dus omgerekend valt prijs mee. Doeken worden ook niet op een rol geweven zoals normale stof.. elke doek is apart geweven, dit om draagcomfort en veiligheid van de doek te garanderen.
    ( pfff, nu ik tijd overheb lijkt het wel of ik hele studie heb gedaan over doeken hehehehe)

zo, nu boodschappen doen in duitsland..

laters allemaal.

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nou ja, ik heb aan de marktkoopman uitgelegd dat het voor een draagdoek was. Ik heb 4 meter gekocht (40 euro). Maar omdat die lappen iets van 2 meter breed zijn heb ik dus een strook eraf kunnen knippen. Die stroken zijn vervolgens weer eraan genaaid om daarin de knoop te kunnen leggen (met dunne strookjes en dus niet een volledige lap). Knoopt een stuk makkelijker moet ik zeggen.
    Verder is het katoen (dus goeie 'ademing' van de stof) en een tikje tricot - dus hij is niet té stug.
    hele mooie zachte stof...en nou ja - lekker belangrijk allemaal :D

Maareh...heb je voor iedere outfit een bijpassende doek?

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    aAAAAAAHHHHH KLINGELTJE!!!! EINDELIJK, SUPER, WOOHOOO JEEEEEUUUUUJJJJJJJ Gefeliciteerd meis!!!

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!

Ik hier snel ff!

@ lau: GEFELICITEERD meid!!!! Maar er toch een fijne dag van!!!

@ gewicht beebjes: ja, nikki is nu eenmaal slankie... ;)
    Zit ondertussen eigenlijk wel zwaar te twijfelen om over te stappen op FV...... Gooi het misschien zo wel ffies op mmm..

Ja, gelukkig wel! ben gister tegen 10-en naar bed gegaan! nikki werd om half 4 wakker, even gedronken, weer weggelegd en geslapen tot vanmorgen kwart voor 8! :)
    Euh, nou ik denk gewoon wat ziekjes! hihi.. ze had ook wat gespuugd en verhoging. Dat doen kindjes ook wel eens he?! ;) hahha...

@ cin: heb je al goed hard gegooid??

Dikke smak!

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @lautje en smallman gefeliciteerd met jullie verjaardag!!

@natjes beebje heeft het wel comfy daar of niet?

@bowen foto's waar waar... effe teruglezen dus..

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ smallman: ook gefeliciteerd!!!

@ nai: op hyves foto's van Niels
    ennuh, hoe zijn de foto's geworden? wil je ze doormailen?

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, minimale afname is 250 stuks...... ietsje te veel denk ik :) :p

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. ach, heeft ze de komende jaren genoeg ;) hihi...

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @lautje gefeliciteerd met je 30e. geniet van je dag en je taart :D

@smally gefeliciteerd met smallman! :D jij ook een hele fijne dag

@natjes.. vervelend dat je weer zo bagger hebt geslapen. veel plezier met NRG eb Milan vandaag. geef ze allebei dikke knuf van mij.

@Nrg veel plezier bij natjes.. hopelijk begint de bevalling niet spontaan terwijl jij er bent.. ;) al zou dat erg special zijn vind ik! :D

@Female.. ditto wat lim zegt over draagdoek. en nee ik heb niet voor elk outfit een doek ;) maar heb wel 3 2e handse doeken en een mei tai.

Maar ik moet wel zeggen dat ik het de prijs wel waard vind want ik draag echt elke dag bijna (behalve als ik klap hebt gehad ;) ) n voor mij is het dan alsof ik een paar schoenen hebt gekocht.
    al moet ik wel zeggen dat ik bijv sommige kleur combinaties niet vind passen ..dus dan is 2 doeken wel fijn te hebben.. ook om af te wisselen dat de ene in de was kan terwijl je de ander nog aan kan.

en 100 euro is wel flink prijzig ja.. dat is dan voor een nieuwe doek.. ik riep ook maar wat ;)

@kling je bent gewoon te bang om te leren wikkelen ;) als je maar NOOIT een babybjorn in huis haal!

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh ?? dat zag ik niet. jammer..

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    zou ik even vloeken in de kerk: wij hebben een draagzak a la baby bjorn... ;)

13. natjes

natjes Niet meer actief

wat een dropje is die milan toch! Heerlijk! Duik nu in bv boek die ik van nrg heb gekregen'

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nou...Ramon is erg blij met de baby bjorn! Kan hij ook lekker baby dragen. En nikita kan er ook achterstevoren in, zodat ze vooruit kan kijken ipv naar je toe. Ze zijn heel makkelijk en snel in elkaar te zetten...dus ik vind het eigenlijk wel een goed ding!
    Draagdoek is dichter op je, en fijner als ze willen slapen, maar nikita wil nu alleen maar rondkijken en dan is die baby bjorn wel heel fijn.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gieg, ik heb stressballetje gevonden. Hij is paars :D
    Staat wel wat op, maar daar heeft je dochter toch geen boodschap aan denk ik :D
    Alleen...hij past niet door de brievenbus. Opsturen is dus beetje lastig.
    Maar...ik zit nu te denken, je kan hem heel makkelijk zelf maken denk ik. Bijvoorbeeld beetje zand in ballon doen en stukje stof er omheen? Misschien leuk projectje :D
    Of rubber balletje kopen bij intertoys....

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    wij ook en hij bevalt top! (en man heet bjorn dus finn is een echte baby bjorn;))

17. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    oja mijn neefje zijn vrouw is NU aan het bevallen!! 17 dagen te vroeg, precies gemikt op mijn verjaardag, zei hij al toen ze vertelde dat ze een kindje gingen krijgen dat hij op 10e van 10e mikte hahaha

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Spannend lau! :D

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ieder zijn ding natuurlijk. BB vond ik verschrikkelijk!
    daarbij blijkt het niet ergonomisch te zijn.. kindje krijgt druk op de heupen terwijl met een draagdoek het kindje op de billen zit.

ps. ik vind bb niet makkelijker of sneller ;)

Deel Deze Pagina