Mijn hemel, ik lees hier net dat Klingel zwanger is!!! Piesssssssssssssssssssssssss! Iemand die daar intrapte?
@zuurtje: bedankt. Hoe gaat het eigenlijk met afvallen? EDIT: bedenk me dat dit wat lullig klinkt na verhaal van lekkere chocotaart.... taart is je van harte gegund, maar leef mee met afvalverhaal dus was benieuwd. Snap?
PIES! ik trapte er niet in maar flikkede wel fan stoel van lachen!!! en dat in mijn toestand! nu sit ik weer, geduldig te wachten op een felicitatie van sus in de bus! krijssssssssssssssssssssssssssssssss!!!! hydrofiele smak!
welja, gamaar precies tegelijk onlijn sijn! @zuurtje: KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! knuf! @bus: grappig, die kleine lettertjes bij natjes' vk date! @taart: o got ja ik ook halen!
ja, flow verhaal snappik Elke...ik vind 98% héle goeie score! Druk met afspraken en echo's dus, maar wel fijn dat ze je zo in de gaten houden toch? Grappig trouwens, Nikita lag ook niet stil bij 20 weken echo! En alle (stuk of 15?) andere echo's ook niet. Alsof ze het wist! haha Goeieflowknuffel!
Lieve Klingelsus, van harte gefeliciteerd met (alle?) beeb(s) in je buikje! So, heb ik aan deze plicht bij deze ook voldaan, piesssssssssss! Nou ja, live gister, via kaartje en mail, op je felicitatieforum, dan kan ik hier ook niet achterblijven natuurlijk! *********
klingel en elke en andere geinteresseerden ik ben sinds mijn vals posi testen niet meer echt aan het dieeten maar let wel een beetje op wat ik eet en hoeveel en af en toe iets lekkers kan geen kwaad gewicht blijft rond de -2à -3 kg dus dat is goed als ik terug oplet en punten tel zal het wel weer goed gaan maar eerst moet die chocolade taart op zijn was voor schoonvader bedoeld maar ze viel heel uiteen toen heb ik maar een gewone cake en kleine cakejes gebakken(allemaal zelfde beslag hoor)
@female: flow is nog onderbroken, maar dat schijnt dus nu nog normaal te zijn. Vorige keer was het een reversed flow, dat is een heel ander verhaal natuurlijk. Overigens vertelde de gyn dat er na ons een stel kwam dat al 10 weken op rij geen goede flow had, dus dat kan kennelijk ook.
dank je elke mijn ha zei dat het goed was als er iedere maand 1kg af zou zijn dus dat is goed ben in augustus begonnen dus dat zit goed
@Gaby: haaizwaai! Ja, je bent er nu niet, maar denk wel aan je hoor! @Gieg, welja, een 9.3!! Wat goed! @Debs: hoe is het nu met jou? @Miranke: huil! Ik gun je zo dat je weer snel zwanger bent!