Ik ga lekker uit eten.....ik ga lekker uit eten Sooooo lang geleden...heb er helemaal zin in. Lekker samen met mannetje om onze trouwdag te vieren. 13 jaar getrouwd vandaag ...ik ben echt een ouwe taart aan het worden .
@zuurtje: is ook zo, als het er "langzaam" afgaat blijft het er vaak makkelijker af. Nou ja, dat seggen ze tenminste.
Gefeliciteerd Pip! Geniet van jullie etentje! (ben stiekum selfs beetje jaloers, want ik eet elke dag alleen omdat Elkeman werkt van 16-21, 7 dagen in de week) Hoewel, ben niet jaloers, snap juist dat je er daarom zo naar uitkijkt! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!
Ja, wij hebben ook zo'n 10 weken niet een optimale flow gehad. Reversed is ie niet geweest (gelukkig!), ook niet toen ik werd opgenomen. Maar hij was toen al wel wat slechter geworden. Heb het ook gehad dat ie de ene week redelijk slecht was, en 2 dagen later (extra doppler) wel weer goed. Kan dus echt alle kanten op gaan.
@ Elke; alleen eten lijkt me idd niet zo gezellig . Kook je wel altijd?Het is hier altijd een heksenketel aan tafel , maar meestal wel heel gezellig. @ Rem; we gaan naar een restaurant in Bodegraven....'t Zwaantje, nog nooit geweest, maar 't schijnt heel goed te zijn. Ben benieuwd!
Elke, wat leuk dat je weer een dochtertje en een zusje voor Charlotte in je buik hebt! En fijn dat echo goed was! Pippa, gefeliciteerd met 13 jarig huwelijk! Zuurtje, goed zo dat je al 2/3 kg kwijt bent! rem, knuffel voor het alleen zijn!
Meiden, heb niet echt bijgelezen, alleen... @ Elke, wat goed dat de echo goed was! @ Lau, gefeliciteerd met neefje. @ Zuurtje, (^%%*&^*(*) ongi! Verder... ik kruip denk ik maar weer even onder steen. Ik heb vandaag een erg moeilijke dag gehad. Kreeg vandaag even de eerste klap, geloof ik. Kreeg het opeens enorm moeilijk met geboorte van mijn nichtje (niet verkeerd opvatten, ben blij met haar komst) en geboorte van zoontje van vriendin. Daarbij de menstruatie die donderdag begonnen is, maakt dat ik het even enorm moeilijk heb met het 'nog niet zwanger zijn'.
oo elke, wat fijn dat echo goed is! ik zit me even beetje te ergeren op een andere topic.. dus ff stoom afblazen * pfffffffffuuuuuttt* zo, dat lucht op. klingel: hoorde van gieg dat jullie morgen al om 7 uur gingen testen... dus om 7:05 kunnen de fotos online! ( als gieg foto maken kan heet dat ivm kaartje camera) zo net een pannenkoek gebakken van wel 2 cm dik.. keiveel stroop erover heen en nu knap ik uit elkaar.. en nu ga ik buiten zitten met kop koffie en een peuk.. bis ooit