Klingel, gefeliciteerd! Wat een mooi verjaardagscadeau en wat een mooi moment bij jullie vanochtend! Gieg en Ppver: we wachten op nieuws van jullie! Duim, duim, duim! iedereen: knuffel!
ik weet niet of jullie m kunnen zien, vast niet, domme pc-muts thanx voor verjaarfeli's! oud ben ik... bijna de oudste, gelukkig hebben we lim nog en gieg en en..
lekker klingel, kun je tenminste vandaag wat leuks aan je familie vertellen. Nu mag je eindelijk doen waar je al die tijd over gefantaseerd hebt!
vergeet ik te zeggen dat ik morgen een nieuw strijkijzer krijg kon gisteren niet veel strijken omdat ie oververhit raakte en dus kaduk is (is 5 jaar oud) voor iedereen een megaknuf ga eten maken
ja goed he.. GTST past wel beetje bij ouwe van dagen bus Net als kunstgebitten, kukident en tena lady..
Hey Natjes, het gaat vandaag nog steeds een beetje beroerd. Gisteren lang telefoongesprek gehad met vriendinnetje die verleden week zondag bevallen is. Dan moet je vrolijk en lief doen en fijn meepraten over baby. Dat valt me zo fucking zwaar!!! Maar ja, frisse mama dus natuurlijk wil ze haar verhaal even kwijt. Logisch!!! Ik moest vandaag natuurlijk toch even gluren naar uitslag testers. Eerste is binnen....Joehoeeeeee!!! Klingeltje!!!! Wat magisch he om zo'n positieve test te zien? Ik weet dat wij ook traantjes moesten wegpinken toen. Verder...een hele fijne verjaardag meid! Je mooiste cadeau heb je natuurlijk al gehad! Wat een supermoment voor een posi test! Ik zal vandaag nog vaker even komen gluren en ook de komende tijd ga ik jullie zeker in de gaten houden. Weet alleen niet of ik het even op kan brengen om te reageren/mee te doen. Even moeilijk, maar toch...onze tijd komt wel. We weten dat we het kunnen en daar moeten we onze kracht uit putten. Meisjes, enorm bedankt voor de lieve berichten. Love you all!!! Nu wegkruipen en af en toe spieken hier. Hoop dat ik snel weer over mijn dipje heen ben en weer mee kan kletsen hier. Dikke smakkerd!
ik temp niet, lieve klingel, dus geen idee. maar merk behalve gevoelige tepels niets (heb ik overigens bijna altijd vlak na ei). Ik ben gedeeltelijk belg (1/16 ofzo), dus slik ze lekker op z'n Belgisch Waar blijven de andere testers nou?
Lieve kling! HAPPY BIRTHDAY!! En wat een mooooooiiie test! Vandaag vertellen, gaaf Hier: uitgeslapen tot 10:15 uur!! Gekke kind laat ook niks van zich horen ofzo ....ligt gewoon te wachten.
@kling: woehoooeeeee! En doe eens leuk, ook even een testje met 2 streepjes! Gieg en ppver waar blijven jullie!!!? @Elke: druk of steen? Allebei een beetje denk ik... Vind het gewoon moeilijk deze ronde en heb op het moment het gevoel dat ik een beetje buiten de bus sta. Zal wel weer goedkomen, hoop ik.
haha, klingeltje zegt steeds dat ze alleen in belgie de uruzgan mogen slikken, maar ik doe dat dus ook. vandaar