@miranke: ik snap je helemaal. het is gewoon ontzettend moeilijk en dubbel voor jou; voor alle NNNZers.. je hebt nog maar net een MK gehad, en je wilt nu gewoon nog meer dan je ooit dacht zwanger worden. het is ontzettend oneerlijk dat het zo lang moet duren voor sommigen van ons. @cin: bovenstaande geldt deels ook voor joe.. en ik snap dat je je een beetje buitenbussig voelt, want je bent nu ook nog eens aan de pil geweest, en je staat weer aan een nieuwe ronde, maar dat DTL, en dan ben je ook nog je synchrone IUImaatje kwijt... klote klote klote!! toch branden hier alle buskaarsjes nog steeds en dat doen ze tot de laatste busbeeb BEVALLEN is! kan me niet schelen of dat in 2012 pas is, maar het GAAT GEBEUREN! ik weet niet of jullie nu wel of geen hoop halen uit mijn story.. ik hoop echt van wel.. het is gewoon nog steeds, en steeds meer, een inderdaad GTSTbus, alles door en naast elkaar. babys geboren, MKs, wachtenwachten op ei, nod, wod, ongi, spot, klote, kut. groeiende buiken, slinkende hoop, een hele boel moed en steun, maar at the end ben je toch alleen met je leegte. althans, zo heb ik dat ervaren. er is maar 1 die de leegte kan opvullen en dat is een beeb. andermans beeb of geenbeeb maakte mijn eigen leegte niet groter, maar dat was persoonlijk. maar wat wel toeneemt, met de tijd, is denk ik de twijfel van ' gaat het OOIT nog lukken '..... van die twijfel, die steeds meer overtuiging werd, was ik zeker t laatste half jaar al slachtoffer. daarom voel ik nogsteeds echt wat jullie, alle lieve NNNZers voelen. en t is KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT dat we daarin toch alleen staan ondanks dat we met zijn allen in die gekke mooie lieve hobbelende augustus08bus zitten. met maar 1 doel. zucht kan alleen maar dikke glitterrrknuffel geven en jullie vertellen dat ik allemaal aan jullie denk. ik denk aan altijd alle busbeebs, maar nu toch even in t bijzonder aan de NNNZbabes. cin die bijna voor de volgende IUI gaat, milk met de uruzgan (dat gaat je echt helpen! een lange LF!), miranke met de 'wekunnenduswelzwangerwordenmaarwanneerdaneindelijkweer-sip', gaby die geduld moet opbrengen met de gonal, maar daarna een stap dichter bij beeb zal zijn met IVF, milla die met milman voor behandelingen gaat, en dus ook dichterbij komt, gieg die nu weet dat t KAN met iui en 1 open eileider, EN een vaag rustrondestreepje, ppv met een vaag streepje die de rust zelve lijkt mede omdat ze t misschien nog niet helemaa vertrouwt, zuurtje die geduld moet hebben niet alleen voor lui ei zonder (illegale) clomid, maar ook wegens stomme FA en afvallen, en survivor die voor de 2e x eigenlijk voor t eerst voor een beebje gaat.... laat de roze flow (niet alleen hier! ook in andere topics) besmettelijk zijn en als een mexi griep de last babes standing aansteken! het MOET! emokling (en daar hoeft een kling niet zwang voor te zijn voor zo'n tekst, dat weten jullie) *hartje-emoticon*
waar ik gister minder mee was met de uitspraak van me schoonma die vertelde dat je vroeger pas na tien 10 dagen mocht testen. dit omdat je toen was zeker was van een goede test.. heb haar verteld dat de tijden zijn verandert en dat je nu al eerder kan testen.. en tja en nu heb ik dit weer.. het bloed is dun rood dit voor de gene die ervaring heb met deze situatie.
ppver zolang het geen klonters en draderig is zit het volgens mij goed maar kan je niet afspraak maken bij gyn of bellen
Goede morgen, @klingel happy birthday darling!! wat een super mooi cadeau heb je zeg mooiste cadeautje ooit! treasure the moment! ik weet ook nog heel goed hoe dat testen en gillen bij ons ging.. en de traantjes en diike knuffels en kusjes @ppver oh wat naar dat je in onzekerheid ben.. toch een voorzichtig gefeli maar... ik zit me wel van alerlei redenen te bdenken waarom je rood bloed zou kunnen hebben, en dan niet als ongi als reden. @gieg.. ik heb volgens mij jou bericht niet gelezen.. ik zie het niet ..raar.. maar van de reacties klinkt het ook onzeker voor jou dat de testje hetzelfde is? of minder posi? @miranke.. wil je een hele dikke knuf geven. *dikke knuff* @natjes.. nog steeds aan het rond huppelen.. nou dan maar de 13e he @fem hihi die nikita gek wijffie.. ze gunde mama een uitslaap dag @cin voor jou ook dikke knuf... nieuwe ronde binnenkort @me pixman heetft om 7.40 eva naar de woonkamer genomen zodat ik kon úitslapen' voor wat je kan uitslapen als je moet voeden (gebroken uitslapen haha).. om 9.40 krijg ik haar weer in de armen ,maar ze viel gelijk inslaap aan de borst ..sliep van 10.00 tot 11.00 heb haar naast mij op bed gelegd en ook verder geslapen. vond het erg fijn.
@nrg ik wil eerst vandaag afw8en en kijken hoe de situatie blijft/ verandert.. en anders kan er morgen pas een afspraak gemaakt worden.. @lim me schoonma had het over een situatie van 30 jaar terug en die heeft zelf een miskraam gehad waardoor ze gister erg terug was.
In mijn zh probeerde één van de vks me ook wijs te maken dat het geen zin heeft om te testen vóór de bloedprik op dag 15. Dat gelooft toch niemand meer? @kling: spijkeropkop weer. Dank voor de jank
@lautje: Nog een verlate verjaardagsknuffel, hoop dat het een leuke dag was! @kling: yes!! wat geweldig moet dat zijn, lijkt me zo raar om opeens iets te zien op de test! En gefeliciteerd met je verjaardag, veel plezier met vertellen, leuk!! @ppver: ik heb ook een positieve ervaring, een vriendinnetje kreeg een bloeding, helderrood, kon ze opvangen op een inlegkruisje, dus lichte bloeding, en nu een gezonde week. Bloeding duurde ongeveer en dag of vier. En small heeft toch ook de innestelbloeding aangezien als ongi? Ik blijf voorzichtig positief en feliciteer jou, morgen zien we dan wel weer. Alles is in ieder geval weer mogelijk! @gieg: knuf meis, hoop dat het duidelijker wordt. @cin: ik begrijp je zooooo goed... heb dat ook wel... hele dikke knuf voor jou..! @de rest: weet het niet meer.. maar fijne dag vandaag
@ppver: het kan natuurlijk alle kanten opgaan. ik weet daar zit je niet op te wachten. Dit kreeg ik ook te horen met 6 weken en een flinke bloeding en ik lig nu te wachten met 3 cm. ontsluiting tot het doorzet. maar is een tampon wel zo verstandig?
Milla, ik vind jou een hele sterke vrouw, respect voor je! Wilde je dat even laten weten. Hoop dat jij ook heel snel een beeb in je buik hebt! dat hoop ik ook net zo hard voor de andere nnnz'ers. Als iemanda zwanger is geworden van onze bus is dat zo'n feestje maar tegelijk voor een aantal ook zo confronterend. Ik heb zelf het geluk van vrij snel een beeb in mijn buik mogen ervaren, dus kan het me niet helemaal voorstellen hoe het is als je daar heel lang op moet wachten maar ik doe mijn best om het zo goed als mogelijk voor te stellen. en wil jullie graag zoveel als ik maar kan steunen. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk kanjers! respect voor jullie allemaal, hoe dat jullie het doen!
ppver, ik heb zelf bij ook helder rood bloed gehad. Het druppelde gewoon eruit, zeer vloeibaar. Maar, ik heb zelfs ook stolsels gehad (grote). En toch - toch is het goed gegaan. Bloed hoeft niet altijd te betekenen dat het fout zit. Maar...ik zou geen tampon indien als ik jou was. Gebruik liever een inlegkruisje of maandverband....
Waaat lees ik goed? Goeso meid! Klingelding van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Miranke en Cin een hele dikke knuffel meiden. Ik heb die dipjes destijds ook gehad. Ik hoop echt dat jullie het snel achter je mogen laten. Maar niet helemaal verdwijnen hoor? Please? Knuff Ppvr en Gieg verdorie wat een onzekerheid . Vreselijk!! Ik heb het ook al vaker gezegd over NNNZ-ers dus ben het helemaal met kling en leonie eens! Zoals kling zegt is het lange wachten na een positest direct vergeven en vergeten. Dat gevoel had ik ook echt (onvoorstelbaar he). Maar je vergeet nooit en te nimmer dat het veel moeite heeft gekost.
********** Tisch! Ik zat dat toevallig net te lezen en vroeg me af hoe dat dan zat met al die verhalen van jullie Bij 27 weken pas, dat is volgens mij bij niemand zo!