En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Misschien bij die Amerikanen wel ofzo ;) NOT. Ik zal je vertellen ik ben al 10 kg verder!!!!! :$

Ok ok ik geef toe it's not just the baby. Me likey food ;)

2. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
  3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Klingeltje van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!
    Mooiste kado ever!!!!!!!!

Heb niet alles bijgelezen maar hoe is het met Gieg?? Is daar al wat meer over bekend?? En ik las dat ppver, licht posi maar nu bloedverlies??? Ik snap dat dat je onzeker maakt hopelijk morgen weer posi test, duim voor jullie!!!!!!

Ik zag dat er ook wat busmeisjes wat dikke knuffels nodig hebben. Cin, Miranke en Rem, verder weet ik het zo niet maar iedereen die het nodig heeft, dikke knuffffffff

Heb ik verder nog belangrijke dingen gemist???

Hier gaat het redelijk, Niels is een hartstikke tevreden ventje maar krijgt waarschijnlijk toch niet genoeg uit mijn borst. Hij was weer wat afgevallen maar moet toch eigenlijk wat meer gaan groeien maar hij blijft nog steken. Ik heb ook verlengde kraamhulp gekregen. Is ook wel fijn als er weer even een fris iemand tegen de situatie aan kijkt. Om de borstvoeding toch wat meer te stimuleren gaan we een dubbele elec. borstkolf huren en om de 2 uur kolven, snachts 1x. Niels krijgt dan dat wat ik kolf en dan nog bijvoeding naar gelang nodig is. Dus ik ga nu echt melkmachine worden denk ik. Nou ja, als dit helpt om de boel wat meer op gang te krijgen is het heel mooi. Maar als het allemaal niet blijkt te werken dan ga ik snel over op de fles. Het moet allemaal nog wel leuk en te doen blijven. Verder voel ik me goed, op nog een kraamtraan hier en daar na. Bowman is volgende week hele week thuis dus dan kunnen we echt saampjes gaan wennen.

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Gieg, heb jij enig idee waarom ik niet meer op mmm kan???

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    millaatje! wat is dat gespam steeds op msn van jou?

6. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @Klingel: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Heb je al gebeld en gemaild en gesmst en op mmm ook wat geschreven, maar je wordt dan ook maar één keer 34! PIESSSSSSSSSSSSSS

@Miranke en Cin en Milla en Milk: een heeeeeele dikke knuffel voor jullie. Ik weet hoe moeilijk het is soms en blijf dat ook vooral gewoon zeggen hier. De ene dag kun je er beter tegen dan de andere, maar onder de lach zit bij jullie ook altijd een traan. Ik weet het en vergeet dat nooit hoor!

@Gieg en ppv: ik duimmm dat de streepjes duidelijker worden en de onzekerheid afneemt!

@Bowen: en als dat niet werkt dan wil Elkeman je wel meenemen naar de melkstal hoor! OOOOOOOOOOOOO! :D
    Dikke kus voor kleine Niels, seg maar dat ie goed moet groeien van tante Elke. En wat fijn dat Bowman er volgende week ook is!

@zuurtje: een strijkijzer krijg je? Vertel, is het een stoomstrijkijzer met sproeifunctie enzo, of een ouderwetse?

@Natjes: spannend hoor die steekjes! Wat mij alleen zo verbaast is dat je met je hoge bloeddruk nog steeds naar de Ikea mag vliegen en mag autowassen enzo. Hopelijk komt je beeb nu snel, doe het maar wat rustig aan.

@Remmie: heb je nog beetje lekker geslapen ondanks Remmis?

@Nikita: wat een grote meid ben jij!

@Tisch: 10kg? Vanaf wanneer begon je te groeien?

ik fergeet vast weer van alles....

smak!

7. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Oh ja, ik fergeet dit:

Elkeman voelde vandaag voor het eerst echt duidelijk de beeb! Je had hem moeten sien stralen! *smelt*

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Elke, wat ontzettend leuk dat elkeman kleine beeb heeft gevoeld! Echt leuk!

Bowen, fijn dat het goed gaat met kleine Niels, alleen bv wil dus nog niet helemaal lopen zoals je zou willen. Ik hoop dat het lukt met extra kolven en anders over op de fles, daar is gelukkig ook helemaal niks mis mee. Of misschien een combi van bv en fv dan? Maar eerst maar even kijken of het extra kolven werkt.
    Oh, op mmm kom ik (en ook anderen) op het moment moeilijk.

Pix, hoe gaat het vandaag met je? Hoop dat je al wat minder pijn hebt!

Rem, hoe was het nachtje alleen? ja natuurlijk samen met Nikki :)

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    12-2 mooi datum :)
    Marije en Tedje ook op die datum geboren
    Wat leuk, weer een meisje,een zusje voor Charlotte*, gefeli dat echo goed was.

Heb 1e keer zwgym gedaan, naar mijn gevoel niet veel aan gehad, ws allemaal anders dan dat ze zeiden. in ziekenhuis goed door zuster en vk begeleid
    dus 2e zw, geen zwgym, wel lekker gezwommen, maar das meer conditie en geen ademhaling ofzo

@ Debs, fijn dat je meeting met fem je zo geholpen heeft

@ Remie, weekendje zonder rem overleeefd?

@ Klingeltje, wel heel mooi cadeau zo 'n posi test op je verjaardag
    En oud, echt niet, ben ik ook over 2mnd :)

@ Miranke, hele dikke knuf

@ Female, ha ha, lag ze gewoon te wachten tot je kwam, vond de bedje zeker lekke liggen

@ PPver, tjee zeg, posi test en blodverlies.... hopelijk een Juudje
    * knuf*

dat je vroeger pas na 10 dgn mocht testen was eigenlijk om de mensen in het ongewisse te laten, er hebben er toen veel een vmk gehad maar wisten dat niet, vonden ze niet goed om mensen dat allemaal te laten weten. was gewoon een verlate ongi zeiden ze dan

@ Tomnaat, hopelijk nu meer cm of beebje al op je buik :)

@ Giegje, waar is het nieuws ovr giegje?

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #77090 Remmar, 11 okt 2009
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
    Heeeey meiden!!

ik heb geslapen als een roosje!! :D hihi... En nikki heeft geslapen tot 9.00, dus waar al die beebs last van hebben vandaag!? ;)
    Lief dat jullie het vragen!! :)

@ Kling: dubbel gefelciteerd!!!! :) Super meid!!!

uitzonderingen bevestigen de regel, toch?! ;)

@ bow: Fijn dat Niels zo'n heerlijk mannetje is!! :)
    En qua bv hebben wij het ook gedaan!! en dan via vingervoeden. Kreeg ze toch net ffies wat meer binnen. En hier is het goed gegaan!! :) Maar idd, als het niet gaat, dan gaat t niet.. toch?! Als je iets wilt weten ofzo, bel / sms gerust hoor!! (ja, misschien ook niet nodig.. maarja, bied het je iig aan!! ;) )
    Wil je tummytub trouwens nog gebruiken?!?!
    En ohja, melkkoe.. haha.. zo word ik tegenwoordig op m'n werk genoemd! :) zucht.. ;) achja, tis maar net wat je erg zelf van maakt! als dat net dat zetje is in de goede richting, prima dan toch?!

@ ppv'er: spannend!!! ben erg benieuwd.... :(

@ euh.. gieg, waar ben je!?!

Kus!!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Bowen, fijn dat het zo goed gaat met jullie Niels.Fijn dat het met vingervoeden erbij ook lukt.

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    dat vroeg ik me ook al af...

13. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Sorry dat ik me niet liet zien hier, maar ik baal ontzettend!
    Hoewel alles nog kan, ga ik er vanuit dat het dezelfde kant op gaat als vorige maand.
    Morgen ga ik wel de gyn bellen voor een bloedtest ofzo

@ Klingel: Gefeliciteerd met je posi test en met je verjaardag!

@ Lautje: Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Ppver: Het kan nog alle kanten opgaan, maar ik zou wel even de gyn bellen of de vk

@ Milla: Ik denk dat je je pc even moet scannen op virussen en spyware.

@ Miranke: Dikke knuff!

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gieg, dikke knuffel!

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @gieg: dikke knuf voor jou. Hopelijk morgen meer duidelijkheid met bloedprikken!

@Remmie:ja maar jij bent dan ook zoals je zelf al zegt een uitzondering met je afvallen ipv aankomen. ;)
    Maar wat dan normaal is weet ik eigenlijk ook niet.

@Bow:ik hoop dat het allemaal lukt met bv!

@smallie: alle hapjes gelukt gisteren? Eigenlijk nooit aan gedacht om croissantjes te maken met iets er in toch maar eens proberen. Wat voor deeg gebruik je daarvoor?

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Vergeetik nog dit: wat super dat Elkeman beeb voelde!!!

17. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @ Gieg en Ppver; wat een onzekerheid meiden!! Hele dikke knuf en hopelijk binnen nu en een paar dagen een knalpositest!!

@ Bow; fijn dat het goed gaat met jullie kleine mannetje. Straks lekker met z'n drietjes van elkaar genieten!

@ Tomnaat; spannend!!!! Heel veel succes als het door gaat zetten!!

Dikke knuf voor onze bijna-zwangere meisjes (vind eigenlijk dat nnz in de ban moet....klinkt zo negatief)

@ Elke; Elkeman beebje gevoeld.......lieffffff!

18. natjes

natjes Niet meer actief

meiden ben niet stiekem aan het bevallen. Heb werkelijk waar vanaf vanochtend 9 uur tot nu op de bank tv liggen kijken en ook nog van 2 tot half 5 op de bank geslapen.. Heb dus ECHT rustig aan gedaan! (alleen beetje koppijn van slaap, was iets te diep)

@ppver: wat een onzeerheid dat je na zo'n posi test ineens rood bloedverlies hebt. heb je dat nu nog steeds of was het eenmalig een klein beetje?

@ de rest : pletknf, reageer ff verder niet beetje waas in de kop van slapen..sorry!

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    die spam krijg ik de laatste tijd ook vaak heeft met msn te maken niet met virussen op mijn pc. helaas zullen jullie me gewoon moeten blokken, heb ik ook met die vrienden moeten doen helaas.

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    milla ik heb je geblokkeerd
    kreeg ook al 2keer die mail

Deel Deze Pagina