Ik weet niet welke mail die mail is, maar bij mij zijn die mails altijd engels. Krijg ze van sommige mensen via popups op msn, van anderen in de mailbox. Weet ook niet wat dat is, maar mijn pc is virus vrij.
@milla; ik kreeg indd ook via jouw msn een linkje. Is het een idee om je msn eraf te gooien en opnieuw te installeren? misschien is het dan wel opgelost?
@ Milla: Heb je zelf een link aangeklikt die je op msn kreeg van een vriend/vriendin? Het kan helpen om een anti-spyware programma te installeren en te laten draaien. Of een online check met housecall (die is wel lang bezig), om er vanaf te komen.
Zal ik eens proberen natjes! hoop dat dat genoeg is, anders is hotmail opgeven en nieuwe live-account nemen de enige oplossing heb ik van een kennis vernomen met hetzelfde probleem. thanks dames voor de melding, merk zelf namelijk niet dat hij dat doet.
@ Cin, ik maak die croissantjes met dat kant en klare deeg, danerolle of eigen merk van ah, aldi. Van Danerolle, de party variant, zijn kleintjes met mini knakworstjes erin, of dus theelepeltje hagelslag, of smeltkaas (ceddar) jammie jammie
hebben jullie nog een leuke verjaardag gehad gister small? aan de hapjes zal het zo te lezen niet hebben gelegen!
Er moet echt een andere oplossing zijn dat het verwijderen van je hotmail account. Met Housecall kan je erg veel spyware en andere dingen vinden, dus dat zou ik zeker proberen.
@ elke: wat super dat elkeman beeb heeft gevoeld!!! @ gieg: das ook niet leuk zeg, die onzekerheid zo... waarom denk je dat t weer zelfde kant op gaat als vorige keer!? (of had je dat al verteld en heb ik eroverheen gelezen?!?!)
vk komt zo langs.. volgens mij is bloeddruk weer te hoog. Enorme druk op mijn hoofd blijft en ben nog steeds misselijk.. ben benieuwd!
Ik denk dat omdat de test niet duidelijker wordt en de vorige keer werd hij ook niet duidelijker. Een restje hcg van de vorige keer kan denk ik niet meer................
ik heb een heleboel gelezen maar ook een heleboel weer vergeten vrees ik... Klingel, ben benieuwd hoe er op je nieuws is gereageerd! Elke, bedankt voor het opsturen! Wat gaaf dat elke-man, elke-meisje heeft gevoeld! Mila, lieffie, hou je t nog een beetje vol? Milk, gaat t met de bolletjes? Bowen, wat fijn dat het zo goed gaat met Niels, heb hem gezien op hyves, wat een poepie! Hopelijk gaat de bv gauw lukken. gieg, nog steeds vaag streepje? raar, bloedtest lijkt me idd goed idee Remmar, ik volgend weekend voor t eerst een nachtje alleen vind het ook spannend, misschien heb jij donderdag nog tips voor me? heb er zin in! Natjes, je houd het wel spannend! Small, ik ben gek op dat deeg!! hmmm die croissants met pindakaas!!! Hopelijk een gezellige dag gehad gisteren! Ik heb gisteren van mijn ouders en zusje en zwager wel heel bijzonder cadeau gehad. Een ring met 3 kleuren goud die 3x 10 jaar symboliseert met een ontzettend lieve kaart erbij. En van bjorn en Finn een moederfiets.
@natjes: oei! *knuf* @Lau: Wat een mooi kado! @kling: ja! hoe reageerden de ouders op het nieuws en wat heb je verder nog gekregen voor je verjaardag? @Nikita: Wat sta je er weer mooi op meis, en wat een mooie schoenuh!
natjes, oei spannend! Hoop dat je beeb snel komt want het wordt steeds zwaarder voor je lichaam en klinkt zo niet helemaal goed. Knuffel! lautje, wat een mooi cadeau! Ppver, ik moet heel de dag al aan je denken, hoop zo dat ppverbeeb blijft zitten. Verlies je nog bloed of is het gestopt? Klingel, en hoe reageerde ze?
@ hier nog allemaal het zelfde zakt steeds weer af. loop vanaf woensdagnacht zo word er een beetje moe van.
mhhh... krijg allemaal vreemde reacties, dus schijnbaar echt mails gestuurd waarvan mensen dachten dat ik het was?? Heb virusscanner opnieuw laten draaien, werd een virus verwijderd. Als het nu toch nog gebeurt weet ik het niet meer, hoop dat het heeft geholpen!
bloeddruk inderdaad aan de hoge kant, geen eiwit in urine en beeb klonk goed. Moet morgen zkh bellen om afspraak te maken dat inleiden besproken gaat worden!
milla ik ben benieuwd of het opgelost is natjes goed dat er nu besproken gaat worden voor in te leiden hoge bloeddruk is niet goed, maar gelukkig geen eiwit in urine (zou de 13de dan toch gaan uitkomen) hier: oef eindelijk de laatste ab geslikt, 10 dagen vind ik meer dan lang genoeg elke ik krijg weer een strijkijzer met zo een grote stoombak onder (hadden we nu ook al en dat is lekker handig, hoef je niet meer iedere 2 minuten water bij te vullen) wordt waarschijnlijk net als deze weer 1 van calor