tomnaat ik heb bij het zoontje ook enkele weken met 3cm opening gelopen en bij dochter enkele weken met 5cm opening
@ Elke, ja was een gezellige verjaardag, hij was echt jarig. normaal wil ie het niet vieren maar nu met 30 wel. zusje had ook nog lekkere hapjes gemaakt: kip met spek eromheen, dubbel jammie Wij zetten dan trouwens alles op de tafel, eten, drankjes etc. 1e keer hlen wij, de rets mogen ze zelf pakken, scheelt veel regel werk/energie etc. doen er meer dit eigenlijk? Ja was leuk. @Lautje, wow, wat een mooie cadeaus, fiets en ring met mooie gedachten erachter
Hahahahaha dank je voor het opbeuren hihi had je daar ook de hele tijd echt pijnlijke weeen bij als ik vragen mag?
@natjes: eindelijk, hoop dat het gaat lukken! @lau: joe ook lieffie! en het gaat wel oke.. lief dat je het vraagt! Ben heeeeeeeeel blij voor kling, en ik wacht gewoon tot nov. Voor nu doen we gewoon iedere dag ons best, haha, meer kunnen we niet doen. En hoe is het met jou? Was druk dagje denk ik gisteren. @kling: hoe reageerde iedereen..? @rest: dikke knuff
tomnaat: bij zoontje had ik niets gevoeld, keek gyn met verbazing aan toen ze zei dat ik 3cm had bij dochtertje heb ik echter veel pijnlijke voorweeën gehad, 1x zelfs zo erg dat vk dacht dat bevalling begonnen was. helaas heeft dat nog een 2tal weken geduurd voor ze er was
@lautje wat een mooi kado. @giegel ik duim voor je dat het niet zo is als de vorige keer.. @milla thanks voor de mooie woorden. balen voor je dat pc spam heeft verstuurd.. ik hoop voor je dat het probleem snel verholpen is. @tischa proficiat met je 27 weken. @elke leuk dat elkeman de kleine heeft gevoelt. @natjes goed van je dat je vandaag rustig aan heb gedaan.. @me, Ik wil morgen ochtend nog een keer test gaan proberen.. kijken wat daar nu uit komt. vertrouw ik het dan nog niet dan wil ik aan het eind van de dag een afspraak proberen te maken met een gyn of in ieder geval de situatie voorleggen. Tijdens me werk wil ik liever niet bellen omdat sommige mensen oortjes op steeltjes hebben. Ik probeer me dus maar weer op volgende test te richten.. ondertussen heb ik nog steeds af en toe een raar gevoel in me buik en ook gevoelige (.)(.).... probeer dus nog positief te blijven over de situatie... @de rest knuf
@iedereen, me bloedverlies is nu een licht bruine streep op een maandverbandje.. natuurlijk hoop ik dat dit een goed teken is..
ppver dat klinkt goed waag morgen nog maar een testje en anders nog maar een tel (afspraak) naar gyn of vk om je gerust te stellen
@ppver: Maar geen bloedverlies meer denk ik uit je woorden op te maken? Dat zou al iets zijn! En die collega's met oortjes op steeltjes die heb ik ook, heel vervelend als je je gyn moet bellen, en nog veel vervelender als ze jou bellen! EDIT: beetje bruin nog, hm... Maar hé, mijn moeder is drie keer ongi geweest toen ze zwanger was van m'n broertje. Bedenk me ineens iets: Had je ook al bloedverlies vóór de tampon? @Tisch: 'k Zag vandaag in de metro een zwangere vrouw met een Mary Poppins jas. Leuk! Ik vind die jassen altijd al leuk, maar met zo'n buikje (of in haar geval BUIK) eronder staat het helemaal geweldig. @bioscoop: we zouden vandaag naar 'Up' gaan... komen we bij de bioscoop, staat de rij zowat tot buiten! Dat hadden we echt nog nooit meegemaakt en vorige week was er om dezelfde tijd geen kip te bekennen.... We zijn maar weer op de metro gestapt en hebben thuis Prison Break gekeken **** @tomnaat: Ik hoop niet dat die beeb nog lang blijft zitten. Misschien wacht hij op natjesbeeb? @natjesbeeb & tomnaatbeeb: kom maar buiten spelen!!!
@cin ik had ook een drup rood bloed verlies voor tampon vandaar dat ik maar aan de tampon d8. ik had echt zo iets van straks gaat het geintje door zetten en is het meer dan een drup.
@gieg: huil! knuf! @natjes: hopelijk dat er nu dan over inleiden wordt gesproken. Overigens voel je van hoge bloeddruk meestal helemaal niks, dus niet meteen in de stress schieten, maar wel goed opletten. Het feit dat je urine nog niet eens een spoortje eiwit bevat is natuurlijk een héél goed teken. @plien: hopelijk blijft het hier dan bij. Maar over op je werk bellen: je kunt toch ook even met je gsm naar buiten lopen in de pauze? Of tussen twee clienten door? @tomnaat: die beeb blijft heus geen weken meer zitten (hoop ik! ) @zuurtje: zó, dat klinkt wel als een superdeluxe exemplaar! Mag ik mijn strijk voortaan anders ook bij jou brengen? @cin: huh?! Een rij tot buiten? Heb je een keer een leuk plan en dan heb je zoiets! @lautje: wat een verwennerij, klinkt erg mmoi en leuk die cadeaus. En graag gedaan hoor, hoop dat je wat met die bonnen kunt. @small: nou, dat probeer ik dan ook altijd, maar dan ken je mijn schoonmoeder nog niet! Ik zette bakjes en toastjes op een plankje en wilde naar kamer brengen op Elkemans verjaardag. Volgens schoonmoeder moest dat toch echt eerst gesmeerd worden, of niet soms? Nou nee, ik vind van niet. Schoonmoeder was helemaal akkoord, en brengt alles naar de kamer..... om daar na 5 min tóch voor iedereen toastjes te gaan smeren! Tot het bakje leeg was aan toe! Aaaarghhhh! Ik heb uit protest dus niet 1 genomen, alleen die ik zelf had gesmeerd, hehehe!