ppver, dit klinkt weer beter als vanmorgen! Ik duim heel hard voor je verder! Cin, dat schiet lekker op zeg dat er zo'n rij staat! Wil je iets leuks gaan doen, heb je dat! gelukkig nog wel gezellig prison break gekeken! Small, een gezellige verjaardag dus! Wij doen dat ook zo hoor, eerste keer krijg je en de rest mag je zelf pakken. Voor iedereen wel zo gemakkelijk!
@Leo & Elke: Nou we wisten niet wat we zagen... vorige week kwamen we om dezelfde tijd langs de bios en toen was er niemand! (Maar toen draaide er ook niets leuks *****) @strijkijzer: zo'n superdeluxe exemplaar hebben wij ook. Erg prettig zegt Cinman
oh gieg wat ontzettend ***! Hele dikke troost knuf voor jou meid! Bah wat een rot nieuws... (en dan zit ik te klagen over beeb die er niet uit wil.. Sorry.. )
elke ik zal eens aan mannetje vragen want hij strijkt meestal meiden ik ga mijn bedje in slaap lekker iedereen giegel ik hoop dat je ook een beetje kan slapen
Poging2........ Dankjewel en geen sorry zeggen! Dat je je beeb er zo langzamerhand wel uit kan kijken is logisch, zeker nadat er al is gesproken over inleiden. Als je morgen de gyn belt, wel heel duidelijk maken dat de vk graag wil inleiden en anders gaan janken want dat wil ook weleens helpen. Heel veel succes morgen en ik hoop dat je beeb vannacht gewoon wordt geboren! Gewoon blijven klagen dus! Dikke knuff!
Ow Gieg meid, wat oneerlijk...ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen Hele dikke knuffel, sterkte meid!
Nou...echt...die foto's staan er net een paar uur op! Wat lief dat je (nog steeds!) regelmatig kijkt! SMAK voor jou! Cool he die schoenuh! Veel te groot nog, maar het staat zo leuk
@Gieg & natjes & all: Hoe erg is dat eigenlijk, dat een gyn/vk of welke arts dan ook zo vreselijk gevoelig is voor wat tranen! Zou toch geen invloed mogen hebben op de behandeling... @fem: Puur toeval dat ik vandaag keek, haha.
oef.. Krampen die erger worden als ik ga liggen. Zijn beste uit te houden op wc maar om daar nou de nacht door te brengen? Zit al een half uur...
Misschien helpt het om even onder de douche te gaan (zitten). Als de krampen daardoor niet afnemen kan het verstandig zijn om eens te gaan kijken of je er een regelmaat in kan vinden. Sterkte en succes! Laat je even weten hoe het gaat? Ik kan toch (nog) niet slapen.
denk toch dat het begonnen is. Heb om de 2 minuten een wee die steeds klachtiger wordt.. Is nu vanaf 12 uur zo..
Oke Echte ontsluitingsweeen zijn korter als ik het goed heb (ca 1 minuut) maar het begin is er. Heb je al onder de douche gezeten?