En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    KNUF... een maand is inderdaad heeeel lang. *werpt een blikje geduld toe*

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Giegje, huil, * hele dikke knuf* niet eerlijk

@ Elke, hmmm schoonmama, foei, gewoon mensen zelf laten doen, ik zoudan ook niet nemen hoor :)

@ Natjes, gyn al aan de lijn gehad? ow lees ween om de 2/3 min :) al 3 cm :)

@ Cin, ik heb daar altijd veel van, weinig vers bloed. maar dacht dat het na 1 keer weer slikken wel week duurde

@ PPver, fijn dat vk je gerust heeft kunnen stellen, je bent dus echt zwanger :)

@ Lautje, tjee zeg, dat duurt dan lang, pas donderdag plaats, ijzer te kort mischien?
    (had mijn moeder tot vorig jaar nog, altijd hele heftige ongi met veel verlies)
    Hopelijk snel verbetering

@ Klingel, opas en oma in tranen, ik ga zo mmm lezen :)

@ Juudje, lekker wezen schoppen, straks wel foto's maken van leuke jurkjes en leggings

@ Pippa, weekje texel straks, leeeeeuk :)

@ Milla, hele dikke knuf

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hooi smally.... zo ik heb je wel voorbij zien komen, maar zelf niet gesproken. Hoe is het nu???

4. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    ** kruipt weer even onder steen vandaan **

@ Cin, ik nam altijd donderdagavond de laatste pil in en begon dan maandagmiddag met bloeden.

@ Yadi, gecondoleerd

** weer onder steen **

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Same here! Erg licht in het hoofd ook, door bloedverlies. Heb het nu voor 2e keer gehad. Ook spiraal, maar koper.

Ik geef mezelf nog 2x en anders ga ik toch even navraag doen.

Knuff!

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @yadi gecondoleerd meid. het blijft moeilijk als familie overleed.
    *knuf*

@milla ivf is helemaal uitgesluiten? kan je uitleggen wat het risico kan zijn dat het niet mag?

@elke wat leuk dat elkeman beeb heeft gevoelt

@tisch .. watte micro watte?? haha.. is wel dr lijkt het . waar valt het onder in de verzekering? Ik heb veel vlekken

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    thanks girls

@ miranke: Mega Knuf

@ zondag... ik ga weer spreken... lol

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Yadi, hier gaat het wel goed woensdag 1e dg werk, wel beetje spannend
    Morgen eerst Lonneke apk keuren en prikjes

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    gister onzelf getracteerd op New York Pizza
    van verjaardagcentjes Smallman :) erg jammie

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    lonneke een apk... fijn dat het goed gaat.. eerste keer werken oewh spannend. Pizza lekker...

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @natjes en tomnaat beebjes kom maar hoor!!

@ppver & giegel vervelend he als je niet zeker weet of het goed zit.. Hoop dat je beide binnenkort een mooie beeb banner hebben!!

@milla lees dat ivf niet mag ... :(

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    :) ja ben benieuwd, dnek dat ze erg is gegroeid, ze is echt lang

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @pix: ivf wordt afgeraden omdat het een signaal van mijn ziekte kan zijn dat het niet lukt. Zeker weten doe je dat nooit maar het risico is eigenlijk te groot. Maar weet niet hoe we het over een tijdje zien. Merk wel dat je je grenzen steeds verlegt. Denk alleen dat als we toch voor IVF zouden gaan en het gaat mis, dat ik het mezelf niet zou kunnen vergeven. Hoop natuurlijk gewoon dat dit dilemma helemaal niet zal komen en dat ik voor die tijd al lang zwanger ben ;)

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    gaaf hoor... Zo ik ga weer even terug naar mijn grieks... grr waarom zakt dat altijd af en is het weg als je het nodig hebt... Tot laterz..

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @fem wat leuke fotos weer van nikita. vind ze altijd super mooi! nikita in de wagentje hihi

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Natjes, spannend! Het echte werk is begonnen! Wat een fijne gedachte dat je vandaag je babyboy in je armen hebt! Zet hem op!
    @Ppver, goed zo vandaag weer een positieve test en geen bloedverlies! Ik snap dat je nog steeds onzeker bent maar ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor! Wat fijn voor jullie!
    Oh, goed zo je hebt vk gebeld en die zegt dus + = zwanger! Dus gefeliciteerd! Fijn dat je al snel een echo krijgt! Onwerkelijk gevoel he, dat het nu zover is?!
    @Miranke + Gieg,dikke knuffel!
    @Cin, hmmm dus nog geen ongi GRRR! Bij mij was het toen laatste pil op zaterdag en dan op dinsdag ongi. Het zou bij jou nu toch door moeten zetten en zwart verlies, wat is dat nu weer? Mok! Dikke knuffel!
    @Zuurtje, fijn dat je nu afspraak hebt staan bij fa. Maar hoe komt het dat je liever naar fa gaat dan naar gyn?
    Shop ze voor strijkijzer!
    @Lautje, goed van je dat je afspraak hebt gemaakt bij ha. 2 weken bloedverlies, pfff dat valt zeker niet mee! Knuffel!
    @Kling, opa’s en oma’s in tranen! Dat is in dit geval helemaal goed J
    @Juud, 4 dagen zonder Juudman is idd wel veel en pittig! Maar wij zijn er voor je hoor! Leuk dat je zaterdag zo aan het kledingshoppen bent geweest! Geeft zo’n leuk gevoel he!
    @Pippa, leuk weekje Texel!
    @tomnaat, wat ontzettend vervelend dat het niet doorzet! Je zult het nu wel beu zijn en je kleine beeb in je armen willen hebben! Knuff!
    @Tischa, fijn dat de microma-dinges (hihi, kan het woord steeds niet onthouden sorry!) aan is geslagen!
    @Milla, ik snap je nadenken! Dikke knuffel! Mag ICSI dan ook niet om dezelfde reden als IVF?
    @Yadi, gecondoleerd met verlies oom.
    @Small, leuk met Lonneke naar cb. Ik vind dat wegen en meten altijd het leukste!
    @Pix, hoe gaat het met jou?

Zo vanochtend bij mannetje 2 verstandskiezen operatief verwijderd. Deden ze erg lang over, kreeg extra verdovingen en hebben 2 boortjes kapot geboord op/bij hem. Is nu wel zielig hoor, vandaag maar even extra lief voor hem zijn!

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @milla ja is dan wel een moeilijk dilemma kan ik voorstellen. maar word dan tijdens de onderzoeken ook naar gekeken of de reden waardoor het niet lukt met je ziekte te maken kan hebben?
    maar waarom dan wel iui? dat mag dan wel weer?

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    brrrr voor leoman.. 2 verstandskiezen eruit.. nogmaals... brrrr... ik meot er niet aan denken.. nooit problemen met tandjes gehad!
    al moet ik wel oppassen met al het zoete dat ik geen gaatjes krijg. (denk dat ze al in de maak zijn )

gaat wel goed met mij ..lief dat je ernaar vraagt.nog beetje pijn maar trekt steeds beetje bij beetje weg. nog last van nek (zware hoofd gevoel) en blauwe plek op been..bekken lijkt GELUKKIG aan het helend kant te zijn. was beetje bang dat ik weer daarmee zou moeten rondlopen.
    hoe gaat het met jou en werken en kleine meis?

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Nou ja, dat zit zo. Er is lichamelijk geen enkele rede (wat geslachtsorganen/hormonen/sperma betreft) waarom het niet zou lukken. Dus dat is allemaal gezond en zelfs zeer gunstig (alles volgens het boekje) Omdat ik minder zuurstof in mijn bloed heb zou het kunnen, met de nadruk op zou, dat het daardoor komt dat zwanger worden niet lukt. Maar dat weet echt niemand, ook de doktoren niet. Omdat je het niet weet moet je op gevoel handelen en omdat het zowiezo al een hoogrisico zwangerschap is moet je je afvragen of het wel verstandig is. Het verschil tussen IUI en IVF is erg groot, vandaar dat IUI nog wel kan, omdat mijn lichaam dan nog altijd zelf bepaalt zwanger te worden of niet. Bij IVF is het bemoeien natuurlijk veel aanweziger, alhoewel ik me meteen afvraag of het feit als het eitje zich dan toch innestelt niet al genoeg zegt. Nou ja, we waren het er in ieder geval in eerste instantie unaniem over eens (gyn/longarts en wijzelf) dus moeten we niet te snel van dat standpunt af willen wijken. Moeten ook realistisch blijven, ook al is de wens nog zo groot.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oke het is mij nu zeer duidelijk milla. thanx voor het uitleggen.
    hoop dan toch dat het binnenkort wel vanzelf raak is en dat er helemaal geen bemoei nodig zal zijn wat betreft het zwanger worden..maar als niet hoop ik dat het iui wel de oplossing voor jullie zouden kunnen zijn.. *knuf voor je*

je bent in mijn ogen een van de vele sterke doorzettende meiden hier !!

Deel Deze Pagina