Nou, zo voel ik me vandaag helemaal niet, dus heel lief dat je dat even zegt.. Knuf voor jou! Ik vind zowiezo dat iedereen de laatste tijd weer erg lief, bergipvol en vol aandacht is voor de niet zwangeren. Erg lief en vooral erg fijn.
@ Milla. we gunnen het idereen zo graag. Goed dat Pixie die vraag stelde, was ook nieuwgierig. Realistisch blijven is goed, maar proberen je droom waar te maken, daar verschuif je wel eens grenzen mee, soms maar een beetje, paar precies genoeg. Je bent echt een sterke dappere meid
@milla dan ga ik voor je duimen dat het met IUI dan raak zal zijn!! @small vandaag je eerste werkdag ?
Tjee Mill.....is inderdaad genoeg stof tot nadenken! Je grenzen verleggen is iets wat je je in het begin helemaal niet voor kunt stellen, maar na verloop van tijd verschuiven ze volgens mij steeds verder. Het lijkt me vooral heel moeilijk om verstandelijk te moeten beslissen over een hartzaak....zo tegenstrijdig. Ik hoop dat jullie wens heel snel vervult zal worden! Gieg; ... hele dikke knuf meis!
bloeden helemaal doorgezet giegje? en hoe zit het deze ronde dan met IUI? milla: tnx voor de uitleg natjes: hijghijgpufpuf verder wel gelezen maar geen puf voor reactie
Behoorlijk doorgezet! Ik heb net een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho morgen en ben eigenlijk niet van plan te zeggen dat ik een vmk heb gehad. Kijken of ze zelf iets ziet en anders gewoon doorgaan met spuiten en IUI. Ik wil niet nog een maand wachten.......
@Gieg: Nogmaals en hele dikke knuf. En idd, zoals Lim al vroeg: hoe zit dat met IUI deze ronde? Of staat je hoofd daar helemaal niet naar? @Kling: Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe bloeduitslag? Woensdag? @Milla: Moeilijk hè! En wat IVF betreft klinkt jouw redenatie heel logisch: als je lijf het niet wil dan zijn er ná de bevruchting van de eicel toch nog genoeg momenten waarop het mis kan gaan? Maar goed aan de andere kant wil je weer voorzichtig zijn en geen (onnodige) risico's nemen. Dan maar een 'gewone' IUI-beeb! @ongi: JEUJ! Eindelijk
Als ik wel vertel van de vmk kan ik misschien wel iets krijgen zodat ik de beeb vasthoudt als het weer lukt. Maar of dat bij mij nut heeft weet ik niet, omdat ik sowieso al een erg lange lf heb. Bah ik zit nu veel te veel na te denken
Gieg, misschien is het toch wel verstandig om te vertellen. Het heeft een oorzaak misschien, en als ze er niet vanaf weten kunnen ze je ook niet helpen...
vind het moeilijk gieg.. want aan de ene kant kan ik snappen dat je wil gewoon doorgaan.. maar zoals fem zegt.. misschien is er een reden... je zou kunnen zeggen tegen gyn zeggen dat je wil doorgaan ondanks.
Bericht van Gabbel: "Ik heb nu 4 eitjes, maar ik moet nu de helft minder spuiten in de hoop dat er maar 3 eitjes 'echt' meegaan, want 3 eitjes is hier het max. waar ze mee doorgaan! Donderdag moet ik weer naar de fert.arts"
@Yadi: gecondoleerd meid. @Gieg, nog dikkere knuff! @Mill: jeetje meis, wat een moeilijke keuzes allemaal. Ik kan me gewoon niet voorstellen wat dat met je doet, zeker icm je ziekte. Kan me alleen maar indenken hoe verdrietig het voor je is. Heeeeeeel dikke knuff en ik blijf duimen voor een spontane of IUI-zwangerschap. @Cin: nou, en nu weer verder meis! @Lau: had het al gelezen! Heeeeeeeel dikke knuff!