Gieg, wat ontzettend k*t!!! Dikke knuffel voor jou!!! Ppver, alvast een voorzichtige felicitatie!!!! Roep maar als je er zelf helemaal van overtuigd bent dan krijg je de uitgebreide versie
LIEVE TYGO WELKOM OP DE WERELD EN IN DE BUS! NATJES EN NATJESMAN GEFELICITEERD!! jeetje, aan de beademing, dat klinkt wel eng. ik hoop dat ze het allemaal een beetje aankunnen? is er meer nieuws?
natjes en man gefeliciteerd met jullie zoon tygo!!!!! ik hoop dat jullie snel met zijn allen thuis zijn.
@natjes proficiat met de geboorte van jullie zoon.. Een hele mooie naam.. Ik hoop dat jullie snel naar huis toe kunnen. @giegel een super knuf voor joe.. ik had het je zo gegund dat je deze ronde ook zwanger bent. @lautje balen van je erge menstruatie.. knuf voor joe. @milla kop op meis, ik een knuf voor joe.. ik snap je doem denken.. @yadi gecondoleerd met de oom van hubs. @leonie wat een ingreep bij je mannetje @gaby ik hoop voor je dat het goed nieuws betekent.. @me kan het nog niet bevatten dat ik zwanger ben.. maar merkte vanmiddag met koffie drinken dat ik liever geen grote koek wilde waars door het opgeblazen gevoel in me lichaam en had toen gekozen voor het chocolaatje. ik verander misschien vanaaf me banner zodat ik er aan kan wennen... @de rest knuff..
@ppv: ik ga je hier nu ook feliciteren hoor! gefeliciteerd!!! kom maar op met die banner..... @leo: jee wat sielig voor leoman! ieks! vreselijk, dat gekraak met kiezen, brrr! hoest nu dan met hem? @cin: jij rood, donderdag dag 3? hoppa girl, dan GAAN we ervoor!!! ik sal je bijstaan als IUI-assistent ok? @mil: hm, er zit wat in, maarrrrrr.... ALS lijf een bevruchting accepteert, dan maakt t niet uit of t die IUI of IVF is, toch? daarna! moet het pas beginnen, het echte accepteren en innestelen.. kortom, als je redeneert dat lijf om een bepaalde reden bevruchting tegenhoudt, dan zal dat ook bij IVF gebeuren. want daarvoor heb je dezelfde ingredienten, met minder obstakels, toch? of zie joe dit toch anders? @yd: gecondoleerd met oom... en trouwens, alles weer beetje meer vrede in huize G? @lau: wek, ongi weer. irri he. hoop dat t wat wegtrekt met de mirena? @miranke: ach lief, onder steen. ik snap. DTL, en dan ook nog 2x roze in 1 weekend.. @alle NNNZers: steensmak en heelveel moedhooppowerrrgeluk-knuffels @pix, remmie, alle nachtbrakers: hoe gaat t met slapen? @giegje: hoe is t ermee? heb je nog gebeld voor HCG prikken? dikke knufff.... je lijf heeft zichzelf de laatste 2 rondes wel flink bewezen, maar 3x scheepsrecht OK? *denkt hardop, iets van progesteron iets voor jou?* @milk: hey joe, heb je nog last van de uruzgan?? @gabbel: welja, jij (ook!) 4 ei!!! das links en rechts he? geen kling doen hoor met 10 ei! (hoewel) maareh, als het er nu 4 zijn, ga je je dan aan sexverbod houden??? en hoest met huis? wanneer krijgen we weer foootooos? @bow: we missen jou!!!!!!!!!!!! nielsspammmm!!! @lau: zal srtaks mmm checken @tomnaat: hoest daar? @pepermunttheetje: lekker! *geeft iedereen een stukje appel/pudding/vlaaaiiiiiiiiiiiiiii*
Natjes nieuws: Tygo is inmiddels van de beademing en doet alles zelf! Ligt nog wel op de kinder ic in het amc maar hij gaat met sprongen vooruit!
wat super nieuws van tygo! @klingel hier nog gebroken nachten. maar gelukkig gaat ze nu wel na voeding gelijk slapen. wel 2 x voeden. lief dat je na vraag!
aha, 2x voeden maar daarna kan je dus echtecht verder slapen? goeso!!! @tygo: GOESO! poei wat spannend zeg! @nrg: hoest met joe?
Gaat wel goed hoor Kling. Ga volgende week weer werken en hoop dat ik het kan volhouden. Probeer rustig aan te beginnen, en heb vrijdag een gesprek daar, dan geef ik dat aan. Milan gaat morgen en vrijdag wennen op de creche, hoop dat het goed gaat en hij heel misschien ook uit de fles wil drinken. Anders ga ik tussendoor voeden. Heb wel vertrouwen in de creche, maar vrees een beetje voor de papa dag op vrijdag. Denk gewoon niet dat dat goed gaat... Maar misschien moet ik dat maar proberen los te laten (hoe???) En met jou? Heb jij nou ook dat je het liefst allemaal baby dingetjes wil kopen? Ik vond het al gaaf om de 'zwanger zijn' vitamines te kopen
@nrg: woei, weer werken zal wel even wennen zijn, ook voor de rest van t gezin! hoop dat milan de creche een beetje accepteert, maar vast wel toch? enne, misschien komt dat wel goed met die papavrijdag. ik zou wel veel communicatie hebben in t begin, zodat je ook een beetje als orakel voor nrgman kan fungeren! en het zelf ook in de gaten kan blijven houden..... *ziet zichzelf een keer binnenvallen tijdens haar lunchpauze als ze nrg was* @dingetjes: toevallig vandaag vita's gekocht, maar verder wachten tot na echo.. ik ga even koken, smak!
Natjes en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Lees straks even verder bij, kleine meisje is heel erg huilerig vandaag en mannetje zielig (heeft best pijn van wonden verwijderen kies) dus hier hard nodig!
natjes en natjesman gefeliciteerd met de geboorte van Tygo Hopelijk snel naar huis met z'n 3-tjes, blij te lezen dat hij goed vooruit gaat.