@NRG hoop dat het morgen op de creche goed gaat. kan jij ook denk ik bijtanken beetje.. @ppver banner staat je goed...
@nrg ik ben benieuwd hoe de kleine gaat doen op de creche.. het zal wel wennen worden voor de kleine. maar voor jou zal het ook een overgang worden..
@nai: spuiten voor IUI? nee slikken!! Maar ze gaan eerst kijken of cyste weg is (op dag 3). Heb net besloten dat dag 3 toch woensdag is, hopelijk cyste weg en weer aan de Clomid. Mikken we weer op een IUI in het weekend
Haha! Waren we al een heuse GTST, beginnen we nu ook al een eigen versie van Spuiten en Slikken! PPver: mooie banner meis! En GEFELICITEERD! @Tygo: goed zo jong! En nu lekker snel met pap en mam naar huis hè! @rest: pfffff, bekaf. Bleek toch nog race tegen de klok om én boodschappen én kids op tijd (lees: voor 18.00 uur) in huis te halen. Eerst groenten Femke in magnetron én mondje, toen pizza's in over en om 18.40 uur had Siem zijn eerste hap... Maaaaarrrrr: hij at een halve pizza én yoghurt toe! Hij heeft van mij meteen een grote sticker mogen plakken! Ze liggen in bed. Siem heeft nóg niet echt naar papa gevraagd, maar dat komt vanzelf. Ben nu dus bezig met een afstreepbord, waarop Siem en pap staan, met bedjes en telefoons en een heus vliegtuig waar papa in gaat als hij weer naar huis komt. Steeds plak ik dan de foto van papa en Siem in de volgende 'stap', zodat de thuiskomst zichtbaar steeds dichterbij komt. Hoop dat het werkt, want hij begrijpt zulke dingen vaak wel goed. En tis nu echt 'papatijd', dus het worden zware dagen voor mama... Ga even verder met mijn knutsel en dan even een wijntje drinken. Liefs van mij!
Hey meiden, hier gabbel even persoonlijk via me foon. als aller eerste natjes en man van harte met jullie kleine man. jullie hadden al via lieve female gehoort dat ik 4 eitjes heb moet nu minder eenheden gaan spuiten in de hoop dat er maar 3eitjes doorkomen wan met 4 gaan ze niet door en een punctie voor 1 eitje heb ik weer geen zin in! miss dan een sex verbod maar tuurlijk houd gabbel zich daar niet aan NOU meiden ben erweer vandoor knuffels voor iedereen!
oh ja, NRG, succes met de wendagen op de creche! En idd gewoon afspreken dat je even langskomt. Dat is voor NRG-man ook een momentje om naar uit te kijken, en jij kunt even zien hoe het gaat. Knuff!
Lieve Gabbel, Knuff voor jou meis. Tis ook raar, hopen dat er een eitje minder overblijft, dosis verlagen, sex-verbod... Tlijkt allemaal zo tegenstrijdig meissie. Maar goed, alles voor het goede doel! Ik duim mee dat je snel Kling en PPver achterna mag! Knuff enne, niet té hard klussen in je nieuwe huis hè?! Ook lekker genieten. Hoe bevalt nieuwe baan? Knuff Juud
Juud: wat goed bedacht zeg! Siem en papa-bord met telefoontjes en vliegtuig! Heel slim, ik ga het proberen te onthouden
@Tygo: Goed zo van beademing af! Hopelijk nu ook snel naar huis! @Ppver, leuk een zwangerbanner!!! Nu echt gefeliciteerd! Wat een fijne wending poliep weg en nu zwanger! Soms kan het leven weer heel mooi zijn! @ Juud, wat leuk dat papa-Siembord! Goed gedaan dat je het allemaal gehaald hebt voor 18.00 uur! @ Gabbel, oh ik hoop dat 1 eitje dan af gaat vallen waardoor het wel door kan gaan! Duim! @ Cin,yes nieuwe ronde dus echt aangebroken! Fijn! Knuffel! @Ik, echt kapot! kleine meisje ligt net in bed na eerst bijna uur huilen en toen gelukkig toch nog even lachen. Mannetje steeds meer pijn maar moet even goed timen met pijnstiller voor de nacht. Straks maar even lief masseren, heeft hij wel verdiend! @mmm, ik ga even lezen! @iedereen, knuffel!
natjes en natjesman van harte met tygo en gelukkig is hij weer van beademing af ppver van harte met zwangerschap kling hoe voel je je
@ Klingel: Morgenmiddag heb ik een afspraak bij de gyn en ben ik benieuwd wat ze ziet bij een inwendige echo. Vanavond heb ik op school aan de leerkracht nog gevraagd hoe het zit met de hcg van vorige maand en ze zei dat ik daarvan nog een posi test kan hebben wat met een beta-hcg bloedtest te achterhalen is. @ Natjes: Wat goed dat Tygo nu al van de beademing af is! @ Nrg: Succes met de wendagen naar de creche en misschien kan je op één van deze dagen iets leuks voor jezelf doen Even winkelen, naar de kapper of iets dergelijks.
@cin: eigenlijk belachelijk dat we nu ook al blij zijn met ongi's die wel komen. Eigenlijk is de hele situatie gewoon k*t en ik hoop dat er snel positieve verandering komt! @ppver: hoe was ppver-man onder het goede nieuws? @nrg: succes morgen, en ik hoop ook dat het goed gaat, zodat jij even kan ademhalen! @gieg: jij alvast succes voor morgenmiddag, hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt. Knuf iedereen
even een kort verslag van vandaag: Om 12 uur begonnen de weeën met direct al elke 2 a 3 minuten. Om 3 uur al 3 cm ontsluiting. Om 6 uur vliezen gebroken door vk had toen 6 cm. Met 7 cm raakte ik in paniek en wist dat ik naar zkh moest. In auto gestapt met weeën in zkh al 9.5 cm om 9.45. 10 uur 10 cm, pers weeën erbij en 13 min later kwam tygo eruit via de baar kruk. Hij huilde echter niet en ademende slecht. 8 man erom heen en niks vertellen. Aan beademing gelegd, morfine en slaap middel en door naar ic in amc. Ondertussen ik gehecht, de buit is 7 stuks! Au! Pas 2 uur later werden natjes man en ik via ambulance vervoerd naar amc. Daar lag ons ventje aan allemaal draden en helemaal over de zeik. Na overleg besloten dat in de middag beademing eraf mocht omdat hij zo boos was en aangaf het nu zelf te kunnen. Hij pakt het nu goed op, is alleen erg onrustig. Net 2 uur gekangaroed. Hier werd hij erg rustig van en is lekker in slaap gevallen. En nu lig ik alleen in bed met een zere reet en een pijnlijke doos.. En als ik dan aan dat mooie ventje denk beneden dat is het de moeite waard! Dikke knuf allemaal!
hallo lieve natjes oh dat zere reet onthou ik alsof het gisteren was hihi.. 7 stuks.. au au au.. tygo is dus nu al een eigenwijsertje die zegt wat ie wil... BIJ MAMA ZIJN!! heerlijk genieten meid van je mannetje!!!
natjes! wat fijn om gewoon even wat van je te horen!! en idd, zere reet en doos alsof het gister was.. auw!! Geniet ervan meid!! En idd, voor je mannetje doe je het allemaal!!! Heerlijk dat ie rustig bij je werd...