En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: ik hoop dat Tygo snel de smaak te pakken krijgt van bv!

@tomnaat: Niet doorgezet?

@Kling: Nee, nee, nee! Niet doemdenken! Mag niet (meer)! Hoe laat kan je Antiek bellen? Dikke hartonderderiemhouThoopknuf!

@Mil: Alweer vlak voor je ei!

@Gieg: Brrr, wil niet eens denken aan andere opties bij de tandarts. Ik vind een gaatje al erg! (Serieus, ben niet snel ergens bang voor maar als ik moet kiezen heb ik liever nog een keer HSG dan dat ik naar de tandarts ga...**********)
    Succes bij de gyn!

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @zuurtje: kun je mijn NOD op 8 november zetten? Lijkt me wel een mooie voorlopige datum...

3. natjes

natjes Niet meer actief

kling uit eigen ervaring weet ik dat die testen verschillend uit kunnen pakken. Niet druk maken en gewoon afwachten!

Net gebeld met ic hoe tygo het vannacht gedaan heeft. Hij heeft weinig geslapen omdat hij zo onrustig was, zal hem dus zo lekker tegen me aan leggen. Maar goed hij ademt nog steeds zelfstandig en doet het nog steeds zonder de beademing!Ook was hij misselijk en wilde slecht eten. Gisteravond dronk hij echter wel 5 ml bij mij zonder probleme. Zal het zo dus maar weer proberen, arm ventje!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    **inbraak**

Natjes, van harte gefeliciflapstaart met de geboorte van Tygo!!!

**uitbraak**

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemorgen

wat goed nieuws natjes dat zoonlief zelfstandig ademt!

klingelding: vanmorgen heel vaag getest? en alle titklachten zijn weg? hopen dat dr antiek kan bevestigen dat het toch goed zit.. kga in elk geval voor jou kaarsje branden.

cin en gieg: met etos kan het niet anders dan dat jullie deze ronde aan de beurt zijn! ben benieuwd naar echo gieg, hoop dat ze dit keer alleen je eigen lichaam zien.

tomnaat: spannend meis... hoop ook voor jou dat je een dezer dage de kleine op de buik hebt liggen

hier: een waanzinnige K nacht achter de rug.. beeb heel veel aan het huilen, waardoor ik op ben geweest van 1 tot half 5.. om daarna maar even paar hazeslaapjes te doen tot om half 7 wekker weer afliep.
    ze zat op een fles minder, maar kreeg wat meer in de overige flessen en dat ging probleemloos op.. maar denk dat maagje het niet aankon... dus vandaag weer terug naar ouwe hoeveelheid.
    en ben zoooooo moe... maar dadelijk komen schoonouwelui dus kan niet naar bed.. grrr..
    zaten gisteren fotos te kieke.. en op alle fotos sta ik met wallen en kringen.. toch maar eens proberen wat extra slaap te pakken want het ziet er niet uit!

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hey lim, is jouw man nog steeds thuis? Want zou zeggen dan moet hij maar even een weekje de nachten doen.... Desnoods slaap je even apart zodat je niet wakker wordt..?

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Heb even een vraagje of iemand dit kent. Had gisteren tijdens de sex pijn in mijn lies en nu steekjes in mijn baarmoeder. Zou dat al mijn eisprong kunnen zijn..? Of een ontsteking? Heb het wel eens vaker maar niet zoals nu eigenlijk... Hoop niet dat het mijn ei is wat man komt pas morgenavond weer thuis..

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Klingel.....wat is dat nou??? Nog niet hoop opgeven hoor!!
    Testen kunnen heel verschillend aangeven en tittenpijn zegt niks.
    Hoop dat dr Antiek je heel snel uit de onzekerheid kan halen.
    Dikke knuf!!

He Natjes....nu al hier!? Goed gedaan meid.....en fijn dat Tygo zo snel van de beademing af mocht.
    Aambeien.....auwwww daar kan ik over meepraten...wat doet dat gemeen pijn. Even aangeven bij vk..zij kan je een recept geven voor goede zalf en eventueel pilletjes erbij om oraal in te nemen.
    Zelf kun je eventueel tampons natmaken en in de vriezer doen, die kun je er dan tegenaan doen om de pijn te verzachten (tip van mijn kraamverzorgster). Helaas duurt het toch wel 10 a 14 dagen voordat het over is :(.

Cin...nieuwe ronde... joe go girl. Hier gaat een kaarsje aan voor jou!!

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    aambeien: sperti helpt echt. Maar ook honing schijnt te helpen. Gewoon erop smeren, schijnt wonderen te doen en natuurlijk super onschadelijk

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Natjes: Ik mocht na de bevalling van de oudste Sperti gebruiken tegen aambeien, maar dat is inmiddels wel bijna 9 jaar geleden.
    Anders even aan een verpleegkundige vragen in het ziekenhuis of de apotheek bellen, die weten het ook wel.

@ Klingel: Die duistere manier kan ik misschien beter even in een PB uitleggen, want het is niet echt fijn om te lezen denk ik.
    Wat betreft die test, niet meer testen hoor!
    Wacht de uitslag van Antiek maar af en probeer je niet al teveel zorgen te maken (weet ik makkelijker gezegd dan gedaan).
    Zwangerschapskwaaltjes zeggen ook niet alles, want die komen en gaan.
    Dikke knuff!

@ Cin: Ik ben gelukkig niet bang voor de tandarts, maar doordat ik mijn mond niet ver open kan doen gaat dit wel een probleem opleveren.
    Wat dat betreft zou ik ook liever onder narcose gaan dan de andere optie.

@ Limmeke: Dikke knuff!

Ik heb om 12:20uur een afspraak bij de tandarts.
    Ben benieuwd hoe vrolijk hij hier van wordt........

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Moggel

@ Natjes: klinkt goed dat Tygo op zich zelf ademt. KNUF Het lijkt me zo bizar om opeens mama te zijn.
    @ Klingel: niet doem denken... Ik heb ook dagen dat ik niets voel en andere dagen lig ik liefst op de bank. Je bent nog geen 6 weken dan gaat het HCG echt groeien en die week begint de lol pas echt. Probeer te ontspannen. Wanneer mag je een echo? Tsja en dr antiek bellen bij twijfel
    @ Ppver: staat je mooi je banner...
    @ Milla: steekjes in de bm en pijn in je lies.. humz... dat was vaak de teken bij mij dat de ei in aantocht was. Pas als mijn rug pijn ging doen was het raak. Dus hij kan in aantocht zijn, maar nog niet springen.
    @ Limsel: KNUF... Onwijs vervelend voor je (zwak uitgedrukt)... het is gewoon *^7%& als je je niet fijn voelt. Niet twijfelen over jezelf hoor... Zelf met wallen ben je een mooie vrouw. Dat meen ik echt! Als ik de foto's goed heb bekeken dan heb ik gelijk!
    @ yadivent; heeft zit vanmorgen zelf ziekgemeld. Ligt zwaar verkouden in bed. Helaas begin ook ik te snotteren.
    @ Cin en Gieg: Ik heb weinig met kaarsjes aansteken, maar ik ga wel bidden!

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    yed wanneer gaan jullie het eigenlijk aan iedereen vertellen..?

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!!

@natjes, wat super dat Tygo van de beademing af is. Wat is het toch een wonder he, als je ineens je kleintje in je armen hebt. En idd auwe reet, hihi voel het nu ook nog!!!!

@klingel, oww neee he bah, niet door blijven testen (zeg ik tegen beter weten in) Beebs moeten blijven zitten!!! *steekt snel kaarsje aan*

@tomnaat, alvast succes voor straks!!! Misschien voelt de hond het wel goed aan!

@nrg, succes vandaag!!!

Uhhhhh rest al weer kwijt geloof ik.

Hier eerste dag zonder kraamhulp, is ook weer anders wakker worden zonder ontbijt op bed :p
    Niels doet het super, drinkt nu goed nu hij ook bijvoeding krijgt. Hopelijk is hij morgen flink gegroeid als de wijkverpleegkundige komt.
    Maar het is en blijft een tevreden mannetje, helemaal smoooooorverliefd op 'm :)

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Bowen: dat zal ook wel gek zijn.

@ Milla: Het was de bedoeling dat we het na de echo zouden opengooien. Maar mijn ouders en zus zijn op vakantie. Met elkaar. Dus we vertellen het pas die vrijdag 23 of zaterdag 24. Dan gaan we in een keer de hele fam af. Wonen allemaal in hetzelfde gat dus dat moet gaan. Ik ben nu echt aan het aftellen ;)

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik ga maar eens de afwas van gisteren doen :S

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen lieve schatten!

Cin+Gieg, zet hem op in deze nieuwe ronde. Ik slikte trouwens ook die etos pillen dus heb ook goede hoop voor jullie!
    Gieg, succes bij tandarts. ik hoop dat hij op een makkelijke manier iets voor je kan betekenen.
    natjes, jeetje nu alweer online. Fijn dat Tygo weer van de beademing af is en het goed doet. Oh, wel onrustig geweest vanacht, neem hem dadelijk idd maar lekker tegen je aan! je doet het goed hoor, wauw!
    @Bowen, Niels doet het dus ook lekker, fijn! ja is even wennen he zonder ontbijt op bed van kraamhulp!
    @ Klingel, niet te veel testen. Schommelde bij mij ook erg en nu ligt er toch echt een prachtig meisje in de box. En die zw.klachten: ik ben echt een paar dagen overtuigd geweest dat ik ongi werd en die is echt niet gekomen.
    Ik hoop dat dr Antiek je gerust kan stellen met een goed hsg!
    @Lim, knuffel voor jou! jeetje tot half 5 weer op, dat hakt er zeker in!

17. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Natjes flinke mama, ben blij dat Tygootje het zo goed doet!

Tomnaat hang in there he! Zelf je hondje vindt dat het tijd geworden is.

Klingel klingel een vage test is het laatste wat je nu kunt gebruiken. Probeer het vanmiddag nog even. Het was bij mij vaak genoeg zo dat middagurine duidelijkere streepjes gaf dan de ochtend. Komop we moeten posi blijven denken. Deze komende weken zal die onzekerheid vaker toeslaan (die hele zwangerschap wel een beetje maar de eerste weken bah bah bah). Sterkte meid doe rustig aan ok?

Owja soms voel je je zwanger en soms helemaal niet. Heb ik nu zelf met die grote buik nog. Ghehe

Limmeke knuff voor je zware nacht.

Bowen je mannetje is ook zoooo schattig. Vooral dat haaarrr. Hij hoeft niet meer geknipt te worden het zit al in model :p. Wat fijn dat je zo van hem geniet. Heeerlijk!

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Milla: Steekjes ken ik wel na sex maar is bij mij ook altijd zo weer weg.

@Gieg: Succes bij de tandarts!

@Lim: ik weet niet of Milla's tip een optie is?

@Bow: géén ontbijt op bed!? Is Bowman ook niet thuis om dat te doen? :p

@Leonie: Hoe is het met mannetje? beetje geslapen vannacht?

@Yadi: Dus nog kleine 2 weken vertelvoorpret? Ik weet nu al: dat ga ik niet zo lang volhouden! (Ligt ook anders want mijn mams weet hoe en wat en ga ook niet liegen.)

@zh: Morgen om 11 uur echo en bloedafname. Vind het ineens weer superspannend!

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hier een zware nacht gehad en straks werken :(

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007