En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @zuurtje: moet je even op googlen. er zit van bepaalde vita's veel meer in, oa B.
    ik moet zeggen: de enige ronde dat ik ze gebruikte klapte mijn cycl van 30 naar 34, dus dat was eens maar nooitmeer (maar kan toeval zijn)

@tisch in de the house: whooohoooo! :D

2. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Same here! Dat waren die maanden van 23 en 32, dus meteen weer mee gestopt. Vind het verder heeeeel irritant dat iedereen die ook in de etos aanwezig is op het reuzescherm mee kan lezen wat jij koopt: zwanger worden pillen :(

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    mee eens. echt niet discreet!
    heb al een x zo'n potje in een willekeurig schap geflikkerd omdat ik een collega tegen kwam in de etos! :D

4. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    hihi... oh, wat zou ook echt wat voor mij zijn!!!

5. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Kunnen jullie wel op mmm???

6. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Zo, ik heb me wel weer het gesprek gemist, lees ik. Ik wil er nog even over kwijt dat ik mijn best doe om af en toe mijn bek te houden, dat ik weet dat ik niet té veel moet inslikken en dat ik zoveel als mogelijk meeleef met alle busmeiden. Zoveel als mogelijk, want mijn drukke bezigheden gunnen het mij niet altijd om bij te blijven hier.

Ja, zwanger worden is het doel, en ik vind dat we daar vooral veel en meelevende aandacht voor moeten hebben, maar we zijn wel een jaar verder....

Knuff voor iedereen, omdat iedereen het verdient!

7. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Gieg, wat moet dat een nare gedachte zijn, wel zwanger geweest weer. Kut zeg, dat ze denken aan een innestelingsprobleem. Hebben ze niet laten weten wat ze er eventueel aan kunnen doen?

En best een nare opmerking, dat je de laatste 2 maanden zwanger bent geworden omdat je even met andere dingen bezig was. Alsof je al die tijd je eigen zwanger worden in de weg hebt gezeten.

Knuff meis!

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    haha, vond het maar stomme pillen, veranderde echt helemaal niets aan mijn cyclus. en kreeg ze ook nauwelijks doorgeslikt, dus bij tweede doosje maar mee gestopt.

verder weer lekker filosofisch hier... ben ik nou echt de enige die soms bewust niet reageert uit desinteresse?
    Gelukkig is het meestal zo dat je vooral vergeet op iemand te reageren, maar soms heb je geen behoefte aan probleempjes van anderen als je zelf helemaal happy bent, of juist andersom. Ach, zo'n forum is ook net het echte leven...

voor de geinteresseerden (ja, daar moet ik dan ook reeel in zijn): uruzgan gaat goed, een keertje licht geweest in mijn hoofd, maar hoeft niet van de pillen te zijn.

natjes: wat fijn te horen dat Tygo van de beademing is. Hopelijk snel naar huis en hopen dat de bv goed gaat lopen.

gieg: hm, nog twee maanden dus, heftig! maar hoop gewoon op volgende ronde raak, november was voorspeld toch?!

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ga nog even verder rondkijken en dan niks meer doen. Heftig hoor, alleen alle dingen doen, die je gewend bent met z'n tweeën te doen. Zeker niet onmogelijk, maar vooral behoorlijk wennen...

Heb de kaarsjes aan en geniet van een herfstige avond!

PS: kaarsjes ook voor jullie!

10. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Milla: Dankjewel!
    Ik zal straks eens kijken op hoeveel vitamineB en foliumzuur ik uitkom als ik de Etos-pillen, foliumzuur en vitamineB complex pillen slik :)

@ Klingel: De afgelopen maanden heb ik erg veel zitten nadenken over alle vervolgstappen na IUI en had ik eigenlijk al besloten om niet door te gaan na de IUI, ondanks dat de wens voor een derde nog steeds groot is (of groter). Met name de hartproblemen van m'n dochter en alle bijkomende problemen vergen zoveel dat ik het niet zie zitten om een nog zwaarder traject dan IUI in te gaan. Als het dan ook nog aan de innesteling lijkt te liggen, heb ik bij IVF ook niet zoveel kans dat het goed gaat.
    De vage streepjes op zw.testen heb ik ook voor de IUI-pogingen gehad en doordat ik nu twee keer zwanger ben geworden en een vmk heb gekregen, weten we in ieder geval zeker dat het zwanger worden geen probleem is.
    Alleen de innesteling blijft dan nog over, want verder kom ik niet.
    Harde bewijzen zijn hiervoor niet, maar het is een gegeven dat het een probleem is als je wat ouder bent en zwanger probeert te worden.
    Aan één kant is het nu inderdaad stressvol, maar aan de andere kant geeft het mij ook nog wel een rustig gevoel omdat ik na die twee pogingen niet meer naar het ziekenhuis hoef.
    Na de twee laatste pogingen is Giegman ook bijna 41 en dat is een grens die we al hadden gesteld.

Ik moet dus gewoon weer zwanger worden deze ronde en zwanger blijven!

@ Lautje: Heb net een doos met 100 paracetamols gehaald, dus dat is ook geen probleem :p
    Waarom het zou kunnen helpen snap ik alleen niet.......enige wat ik weet is dat het bloedverdunnend werkt, maar waarom dat goed zou zijn voor de innestling? Die ga ik opzoeken!
    Bedankt in ieder geval!

@ Zuurtje: Als ik zo nog puf heb zal ik even kijken hoever ik kom met het overtypen van wat er in de Etos-pillen zit. Het is een enorme lijst namelijk.

@ Milk: Er is inderdaad november voorspelt en dat geeft ook nog wel wat rust :)
    Spannende dag morgen, ga duimen voor goed nieuws waar je iets mee kan!

11. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Nee Milk, niet de enige. HIER OOK EEN. Sorry, maar eerlijk is eerlijk. Maar dan ook met name bij onderwerpen waar ik dan ook echt helemaal niets mee heb of niets bij voel. Katten bijvoorbeeld :p
    En inderdaad, soms lukt het niet om helemaal mee te gaan in de sores van een ander, omdat je zelf helemaal on top zit, of juist omdat je je nog dieper in de shit voelt.

Spijker op z'n kop dus!

Mis je wel soms. Maar volgens mij ben je gewoon lekker druk.

Knuff!

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Juud, ziet je dag/avond er heel anders uit als mannetje van huis is? Hier man vaak vergaderingen enzo, dus ben het wel gewend. En af en toe (niet TE vaak!) is een avondje alleen ook weleens lekker.
    Vindt trouwens je papabord (mmm) echt geweldig!
    Hier ook kaarsjes; sfeervol en met gedachten bij degenen die het nodig hebben!

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo
    hoop dat het goed gaat met jullie allemaal.
    ben niet bijgelezen, gaat ook niet lukken.
    ben op en duik mijn bed in.
    x

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    slaap lekker pix, eerst aan jezelf (en je gezin) denken, dat is het belangrijkst!

15. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Inderdaad andere avond zo, Milk. Ben wel gewend dat mannetje vaker lang van huis is, maar dit is de eerste keer met 2 kids thuis. Meestal ben ik degene die af en toe 's avonds werkt (ouderavonden, kamp, uitvoeringen etc.)

Maar ben het met je eens hoor, dat het best lekker is zo. Tis alleen die hectiek wanneer de kids nog wakker zijn. Maar vanavond hebben we de grootste lol gemaakt aan tafel. Foto's morgeavond op MMM. Echt hilarisch!

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Denk niet dat je het dan haalt, folium is 10x de normale hoevelheid, en vit b6 volgens mij 5x. Maar dat laatste weet ik niet zeker. Ga er zelf ook eens achterheen, maar vond het vooral in jouw plaatje passen. Ben benieuwd!

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    leuk, fotootjes, altijd goed!

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    joehoe..

@milk: goeso, dat niet teveel last van uruz!
    en ik blijf maar vragen of je tempt he! :D ik vergeet t nu nooit meer hehehe!
    was benieuwd of het je temp zou beinvloeden; zou heel goed kunnen.

enne, uiteraard, sommige dingen mis je of interesseren je niet, heeft iedereen denk ik!
    heb ik bv met ehhhh..... hydrofieldoekjes! :p
    en met euhhh even denken... nou strijkijzers boeien me ook niet zoveel, enneuhhhhh alle poepluiers vanaf het eerste exemplaar.... :D

@juud: met je eens: ik vond de opmerking ' zwanger omdat er minder mee bezig ' ook een heel foute.
    weet niet wat gieg ervan vindt?
    los van t feit dat de bevruchting zich dus niet door stress/drukte laat afleiden bij de vrouw (en: bij de man dus wel!) vind ik t niet zo profi van de gyn eigenlijk..

maar ja, de woodys assistentes hebben ook wel eens gezegd dat ik anders lekker op vakantie moest gaan! :x

JA, op vakantie naar heerenveen, antiek en dusseldorf! :p
    trouwens, ik durf te beweren dat ik toch nog eindelijk zwanger ben geworden doordat ik me er zo mee bezig heb gehouden. anders lag ik nu nog te slapen tussen de IUIs in meppel.
    met 4% normaal gevormd. nice!

@gieg: ik begrijp dat je het IVFcircus nog heavy-er vindt. is t ook.
    het enige wat ik nu denk (en dan maar eens heel eerlijk neerklap) is.... dat IVF meer kansen geeft op een betere bevruchting?
    want dat zou ook nog kunnen he, wel innestelen maar niet goed doorgedeeld....
    poe wat een shit-materie he.. :(
    maar ja, IVF is naast het puregonnen ' alleen ' een extra punctie en TP.
    ja EN de 2 ergste weken in je hele zwangerwordcarriere.. dus idd, het is wel erg zwaar(der)
    moeilijk dilemma.
    nogmaals, eens praten met trees? antiek? knuf!

@zuurtje: gewoon even googlen op ingredienten etos zwanger worden, dan moet je t toch zo vinden?

@pix: hee meis heb je t een beetje overleefd op werk? hoop dat je een betere nacht zal hebben.... zie pb: dikke knufff! :)

@rest: een dikkke kaarsjessmak.. ik ga so ook lekker slapen maar eerst douchen, onwijs koud!

19. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Mmmmmm milkh is toffie bombel :D

Trouwens ik las dat je collega heb weggewerkt. You go girl!! Powerrrrrrrr

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Ik ga oook sjapie doen. *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

Owja er woont een lekkere vent bij mij in de flat. Wel een paar jaartjes jonger maar ach :D.
    En hij is sooo aardig *zwijmel*. Maakt altijd een praatje als hij me ziet whihoeeee

*gordon wie?*

Share This Page