@ Milk; ...en dan toch winnen van de nr 1, dan voel je je in ieder geval even kampioen toch? Het wordt spannend voor je.....heb je nog nagels over? @ Gabbel; wat onwijs #@$&% voor jullie zeg!! De hoop was zo groot dat het nu eindelijk eens een keer positief nieuws zou zijn . Hele dikke troostknuf meid!
Hebben jullie dat nou ook....dat als je in moet pakken voor een vakantie en nog mega veel te doen hebt....je gewoon niet weet waar je moet beginnen en maar gewoon niets doet
Goedemorgen! @cin en giegel spannend voor jullie beide deze ronde!! @pippa 59 cm met 3 maanden lijkt niet echt groot nee.. @klingel ieeehhh een muis zou ik niet vastpakken.. @natjes ik had de eerste paar dagen aspirine om het volle/zere tit gevoel over te laten gaan.. @pippa je gaat lekker tussenuit? @gabbel klusverbod 10 eitjes is wel veel
@ Pip, wat een verschil dan tussen kindjes heh. Maar dan is je meisje niet zwaar maar ook niet lang, wel goede prporties zileig heh die prikjes Werk, tja ging wel goed, moeilijke gedeelte uitgesteld, moet echt even goed inlezen, maar daar had ik gister geen fut voor. Wel lekker lijstjes gemaakt en vakantieroosters, al helemaal blij mee want dat vind ik leuk. Collega ook erg blij dat ik er weer ben. Ze kwam later, maar had wel op whiteboard ballonen getekend met Welkom Terug, lief heh Maar vandaag wel even op, moest gister avond 4 wassen vouwen, straks nog 2, was gewone was + oude kleertjes van Marije voor Lonneke even fris wassen. Net schoonmama op bezoek gehad. Koud trouwens, kacheltje even hoger zetten, spiertjes doen pijn.
beebje hier was met 3 maanden 58 cm en nu met 4 maanden 60,5... groeit prima in het gemiddelde mee dus.
ieks!!!!!! hoe is dat nu mogelijk, dat ze er maandag maar 4 zagen!!! hoewel... ik voel een klingel opkomen; bij mij zag antiek er maandag 4 en donderdag 9!!! kan ze niet een escape (ivf) doen??? of zijn ze in dat ziekenhuis niet zo flitsend? ik ga haar even stalken per gsm. @rest: smakkkk
@pip aah dus is ze gemiddeld.. Quinn was vorige week 55,5 cm .. dus vandaar dat ik dacht dat het redelijk klein was..
Mogge, Pannekoeken op lege maag geen goed idee Hoes het hier? Gabbel meisje wat klote weer voor jullie!! Kling stelde ivf voor, ben benieuwd of dat een mogelijkheid is. Sterkte meid en een dikke knuff. Stalk haar maar kling, ze kan die steun wel goed gebruiken!
Haii Meiden , Hier Gabbel zelf even! Thanks lim voor het doorgeven! Ja 10 eitjes .. Voor een Klingel was ik 1 dag telaat omdat me eitjesal te groot zijn en dan had ik die andere spuiten al gister moeten zetten BALEN echtwaar!! Ik hoopte het zo verschikkelijk! Maargoed nu helaas een klus verbod of als ik wel wil met een condoom Beetje dubbel allemaal Thanks iedereen voor jullie medeleven! Spreek jullie snel weer KNuffel voor iedereen!
@ Gabbel: Jemig wat ontzettend #^%&(&)! Dikke knuff! @ Limmeke: Hoe is het? Dikke knuff! @ Pippa: Klein fijn meisje Ik had/heb ook kleintjes, vind ik voor een meisje wel schattig. Gisteravond weer de eerste Puregon gespoten en nu bedacht ik dat ik dit eigenlijk helemaal niet meer erg vind, maar de griepprik vanavond erger vind. Ook de jongste moet vanavond de griepprik halen. Samen met de assistente heb ik al afgesproken dat als ik zwanger zou zijn, tegen de tijd dat we de inenting tegen de mexicaanse griep moeten halen, dat ze mij gaan prikken zonder iets te injecteren. Anders laat de jongste zich niet prikken. Ook heb ik besloten in januari de prikpil weer te laten zetten, als ik dan nog niet zwanger ben. Ik heb hier de afgelopen dagen over nagedacht en ook om mijn lichaam rust te geven en ik niet meer maandelijks de spanning heb van het zwanger worden. Doordat ik deze knoop voor mezelf heb doorgehakt, ben ik zelf al een stuk rustiger.
SHIT gabbel kan je geen klingel meer doen?? had t anders wel gemogen? KLOTE wat een gemiste kans en stom van zh zeg! ik ga je even stalken...
welja, die gabbel doet gewoon precies een klingel! echt t zelfde; op de maandag zogenaamd 4, en op de donderdag 10! heb dr net even gesproken; t ZH zegt dat ze net 1 dag te laat is voor IVF omdat ze dan gisteren de andere spuit had moeten zetten.. hmmm... we hebben samen geconcludeerd dat t toch ook met name zal zijn dat ze geen tijd hebben daar, want mijn eieroverDOOSis was ook 19mm en ik moest die nacht pregnyl zetten. klote dus, kan ze geen escape maken naar IVF.. maargoed, gabbel zag t allemaal wel zitten, nog 4 rondes en dan extra veel eitjes en een super-IVF! @gieg: heb je vraag net live even doorgegild; de gyn had gezegd dat het er teveel waren om nu te gaan wegprikken, en daarbij wilde gabbel dat niet. @gieg: prikpil in januari? boeh, ondanks dat je er heel rustig over klinkt inderdaad, vind ik t wel een verdrietig iets.. maar ik snap het wel. en misschien is het (nu) wel het verstandigste... @milk: al gebeld????? moet ik bellen? @badkamer: ja ga je schoonmaken..
Small; wat een lief, warm welkom van collega! @ Britt; ze zit onder het gemiddelde met alles (hoofdomtrek, gewicht en lengte), maar groeit prima op haar eigen lijntje. Ik trek me er niets van aan, wij zijn zelf niet groot dus we zullen geen reuzen hebben gefabriceerd denk ik zo. De arts van cb begon al over een 6e voeding toen ik zei dat ze wel eens wat liet staan in de fles, maar dat vind ik onzin. Ze is gewoon geen grote eter en zolang ze goede plasluiers heeft en iedere dag een flinke poepbroek heeft vind ik het best. Even ter vergelijk: Oudste zoon, ongeveer 3 mnd; 6500 gr en 62 cm Jongste zoon, ruim 3 mnd: 6240 gr en 63 cm Oudste dochter, 3,5 mnd; 5320 gr en 60 cm (was dus nog wat kleiner dan Britt)
Gieg....wat heftig, weer aan de prikpil in jan. Je klinkt idd heel rustig, maar het zal best een hele worsteling geweest zijn om deze knoop door te hakken. Wel heel fijn dat het jou weer wat rust in je hoofd geeft. Vooralsnog ga ik er even heel positief vanuit dat je in jan gewoon heel erg zwanger bent !
Milk; ...begrijpen ze dat niet dat jij op hete kolen zit ! Ik dacht dat ik blind kon typen, maar sinds mijn oudste een typecursus volgt ben ik niet meer zo zeker . De helft van de toetsen is afgeplakt en nu ben ik steeds mijn letters kwijt !
en nu hebben ze werkoverleg, na 14 uur weer bellen. tralala... zit niet op hete kolen hoor, was zelfs vergeten dat ik kon bellen gister. Gelukkig heb ik jullie om me daar aan te herinneren. Maar ben wel nieuwsgierig...