Lief onzekere klingel, ik duim voor je! maar ik zou ergens ook weer stoppen met testen, die maken je alleen maar onzeker en daar heb je niets aan. Ik had na week ook onduidelijke test maar toch gewoon zwanger. En in begin ik ook wisselend klachtjes maar geloof me die komen vanzelf (of misschien heb je het geluk dat je klachtloos door zwangerschap heen wandelt) Maar ik snap je onzekerheid heel goed, nu is het zover en wil en verwacht je van alles te voelen maar helaas is dat niet zo. Lichaam moet ook wennen aan zwangerschap voordat het veel signalen af kan gaan geven! Ik duim voor je en denk aan je! Niet doemdenken, lieverd.
Kling gaat 't een beetje met je? Knuff meid Tis wel heeeeel erg rustig hier vandaag. Maar begrijpelijk..
Het is idd rustig hier. Heb vandaag telefoontje gehad van kdv. Hier in dorp was er nog geen plek vanaf 1 januari maar nu is er wel plek in buurtdorp waar ik langs rij als ik naar werk ga dus daar gaat Niels straks eerst heen totdat er plek is hier in dorp. Vanmiddag ook visite gehad van baas en collega. We zijn weer zwaar verwend. Wel beetje lullig want ik weet wat we altijd geven aan collega's bij geboorte maar ik heb gewoon het dubbele gekregen!! En nog een hele leuke winterjas van mijn oude baas. Zwaar verwend weer dus.
Aah fijn dat dat ook weer geregeld is Bow. Gelukkig pas in januari hihih. En trouwens je werd toch ook al zo verwend op werk? Je bent zeker een heeele leuke collega . Heerlijk toch als mensen zo attent zijn?
Bowen, wat leuk dat je zo verwend bent! En fijn dat niels naar dat kdv kan tot dat er bij diegene die je wilt plaats is. Klingel, hoe gaat het? Knuff!
@bow: goeso dat je verwend bent, en terecht! @leo: tis okee hier, geloof ik, hoewel klingman mokt dat ik getest heb zodat we nu in onzekerheid (denken te) zitten en hoest met joe, nog steeds zo stijf/spierpijn? @miranke: en daar dan? heb net- primeur! in eigen dorp!! - nog die CB plus gehaald (4 dagen voor nod) laat ik die morgen maar gebruiken dan. (of nu, gil) @hdhdhhdhdh: wat LACHEN tisch, ik had t opgevat als een soort van droog/naughty grinnikje!!! hdhdhdhhd! die houden we drin! @nrg: hoest nu eigenlijk gegaan gisteren en belangrijker: hoe kijk je naar morgen? jij werken, en nrgman gaat voor milan zorgen? missch vindt ie t wel helemaal leuk als ie alleen mag/moet millannen! @pip: morgen naar texel he, lekka! geniet!! lekker waaien en choco met slagroom op t strand! @rest: moksmak
ohja @cin: is dit joe ziekenhuis of een ander? http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/155267-wie-rond-aug-sept-de-volgende-ivf-icsi-new-post.html Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst: *************** Ladouce heel veel sterkte met dit verdriet! Als je zou overwegen over te stappen op een ander ziekenhuis dan kan ik je het uz in brussel aanraden. Daar liggen ze het meeste voor met alles en een geweldige gyn hebben we daar, dr tournaye. Maar laat het je eerst ff rusten. xxx ***************
klingeltje toch... Lees voor de grap mijn berichten eens terug van mijn testen toen ik zwanger was! Één posi en toen lading nega! 2 weken later weer een knal posi test. Dus niet te veel druk maken en braaf wachten tot maandag!
god das waar ook natjes. jij had een posi, toen een boel nega en je temp bleef hoog toch? toen ben je toch ook even weg geweest uit bus? wanneer was dat ook alweer, reken reken, jan? ik heb net uiteraard die CB plus gedaan, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg licht streepje maar dan ook amper te zien vaag is t wel hoor. gamaar snel bankhangen met mn onzekere doosje. knuff
Jah..tuttebel...maar ja, wel een lieve tuttebel - dus dan maar nog een troosthoopknuffie voor haar! (ga'k nou weer met buikpijn op de bank...) Iemand iets van Elke gehoord hoe vandaag internist was??
Ach beterschap femmie. Misschien weet kling meer? Kweet niet of die nog terugkomt vandaag. Of cin of bow?
Jeetje ik heb trek. Ik ga maar even pannekoeken bakken. Mmmm ik merk dat ik er vandaag wat meer moeite mee heb alleen te zijn. Dat zullen de hormoontjes wel zijn he.
Tischa, helemaal allenig, of komt mannetje straks nog thuis? Klingel: zullen we een beetje ruilen? Jij een beetje van mijn geduld, ik een beetje van jouw ongeduld?