Wat hoor ik nu? Ik mag mee naar Milk's gyn? Lijkt me leuk! @Kling: Ja da's mijn siekenhuis, maar niet mijn gyn En klopt hoor dat ze voorlopen, maar af en toe mag het wel iets minder "academisch" en iets meer "mens".
meiden ik ga slapen slaap lekker iedereen knuf voor klingel, niet leuk die onzekerheid milk dat zijn geen toeren niet terug bellen terwijl je afspraak hebt slaap lekkerzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
@survivor: ik heb echt even opgezocht wat je laatste berichten waren want ik droomde vannacht dat jij postte dat je weer zwanger was! dat is gaaf klingel ik hoop dat je droom uitkomt !!!! maak je niet teveel zorgen om de test komt wel goed schatje !
klingel weer vaag streepje maar skyhigh temp? tijd voor echo, maar is nog iets te vroeg he om wat wezelijks te zien. ehm.. en foets was de rest weer. kga weer wat anders doen knuf voor iedereen
goedemorgen zonder zorgen! @fem: internist elke was goe, ze moet alleen wel (weer) minderen met de meds want de onder (of boven, weet niet meer) druk was te laag, dus risico te weinig zuurstof elkebabin (en daarom klein??) @tisch en fem: tss! tuttetjoeries right back at ya! @milk: stalksmak! enne goed idee, jij iets van mijn ongeduld (lees: actiestalk), ik iets van jouw geduld (lees: rustvertrouwen?) @ongeduld: toch vind ik dat als ik 1x een superrrvage en 1x een nega test heb, ik wel mag tuttelbellen! so! @so: straks terugbellen (ze gaan t even bespreken) of ik bloedprik&meteen uitslag mag in heerenveen @gabbel: nog aan je sexverbod gehouden? denk t wel he? maar ik duimmmmm wel voor je, voor een 1 of 2ling! @hier: temp hoog, verder niets. misschien een natjes inderdaad... @natjes: hoe gaatie daar? vertel eens, ook hoe natjesman deze cultuurshock ervaart? @cin: so, bijna weekend, ga je nog wat leuks doen? behalve voorbereiden op IUI POSI? @bow: missen joe ook hoor! hoest met de kv?bv? @elke: missen joe dus ook, hup, klaptop terugjatten en jezelf ondertitelen! wil elkepowerrrrr in de bus! @mirank: dikke smak, hoe gaat ie? knuffff @pix: hoe is t nu? misschien maar even op mmm vragen, weet niet of je dit nog leest @nrg en nrgman: succes vandaag!!! @lau: dikke smak @leo, pip, ppv, giegje, limme, nai, jd, small, remmie, juud, en de hele rest van de buslading: dikke smoksmak....
haai zuurtje, hoe is het ermee?? ik heb gisteravond nog getest, supervaaaaaag amper te zien. heb nu geen testjes meer maar wel verse pies in de koelkast verder laat ik t maar over aan de bloedtest maar ik kan niet anders dan concluderen dat mn HCG daalt. het is nu 20 dagen ' na ei ' (punctie) dus het slaat nergens meer op anders. maar, ik duik even in januari 2009 (natjes ' story) kijken hoe dat ook alweer ging..
klingel maar hcg begint pas hoger te worden na innesteling en niet iedereen maakt even vlug hcg aan we zullen het zien bij de bloedtest, ik hoop dat je vandaag terecht kan en dat je de uitslag ook nog krijgt vandaag hier gaat het best wel goed ik neem nu trouw mijn vitamientjes in en zien verder hoe en wat op 2 nov sleur ik de fa van zijn stoel als hij weer niets wil doen aan mijn korte lf en lage progesteron na ei
even knuff voor iedereen ben op, vandaag weer aan het werk, hele organisatie om kindjes mee te nemen naar kdv en daarna om redelijke tijd op werk te komen
@zuurtje: goeso, lekker aan de vitamientjes en ook lekker de fa stalken de 2e @innestelen: dat gebeurt VOOR je nod, meestal een dag of 5 a 10 na ei. HCG moet inderdaad stijgen, maar aangezien ik zondag en maandag wel een (knal)test had en daarna niet meer, lijkt dat precies de verkeerde volgorde. maargoed, ik doe een milk en bel straks (of misschien wel niet! ) voor de prikdate theesmak
ach lieve small, dikke knuffel voor jou terug. ga je in t weekend wel lekker ontspannen? en een beetje Qtijd met smallman hebben? liefs
nog een vraagje klingel: zijn al die testen die je gedaan hebt even gevoelig of reageert de ene op 25 en de andere pas op 50
Moggel, Smallie dikke knuff! Kling wat een vaag gedoe zeg! Echt niet leuk dit! Ik hoop dat je snel een date krijgt? Misschien vandaag nog? Stalk away girl @me: nu weet ik waarom werkgever me wil ziekmelden. Het is zwangerschapsgerelateerd dus zou het via UWV moeten lopen. Lekker niet dus! Tis toch erg met deze mensen zeg.
Lieve lieve kling! Tuurlijk mag jij tuttebellen!! Ik zou me ook mok-voelen na een vreemde uitslag op de test...vandaag gewoon lekker stalken voor bloedtest+meteen uitslag! Knuffel! Small...sterkte meid! Vind het knap van je...hopelijk van het weekend beetje rust samen?! NRG: denk aan je vandaag! Ben heel benieuwd hoe papa-dag gaat...laat je wat weten? Zuurtje: goedso! braaf vita's nemen Milla....waar is joe? How is joe doing? Tischa: even als 'werkgever' bekeken...het kan een verzekeringskwestie zijn. Als ze jou voor een uur per dag ziekmelden zou het heel goed kunnen dat ze dat uurtje niet uit eigen zak hoeven te betalen. Pix: als CB niet zo fijn is, dan misschien met HA bespreken?
Tisch...begrijp ik het nou goed dat jij zowat dag en nacht aan de pannekoeken zit? Pannekoeken? pannenkoeken? :/