@Milk: ben superblij voor jou, dat er actie komt en ook dat je je laat gaan.. gooi t er maar uit @ppv: blijf vooral goed broeden @all: dank voro lieve woordjes. jullie weten bijna allemaal hoe het voelt en hoe t gaat, dus het komt wel weer goed i'll be back als nooit tevoren maar nu nog even niet fijnw eekend en allemaal veilig en happy broeden en moederen en klussen oke? kling
ik reageer helaas niet op iedereen.. kan niet onthouden namelijk. ik blijf meelezen op mobiel, maar vond wel dat ik moet even komen reageren. eerst @klingel.. lieveerd.. ik heb geen woorden om je te troosten.. het is gewoon zwaar klote.. echt waar.. *dikke knuf* @milk na al dat gewacht, duidelijkheid en wat een spannend bericht.. laat het even bezinken.genoeg ervarenen hier om je vragen ook te stellen.. is wel een grote stap..toch? @tisch. nou ..je had het over pauze.. heb je inderdaad recht op.. zelfs een bank om op te liggen als nodig is heb je recht op. Rechten en plichten op het werk: weet niet of iemand anders dit al heeft geplakt.. had je het over deze artikel? @gaby wat een mega tegenvaller van de eitjes *knuf* @gieg ik las iets over prikpil in januari.. dat is wel een grote beslissing.. is dit al besloten of ben je ermee bezig om over na te denken..verdere stappen na iui ga je niet doen? @rest *dikke knuffel* @me ik voel me al beter dan gisteren. wat positiever weer en iets beter in mijn vel ondanks alles...meer rust is nog wel hard nodig!
Lieve Klingel, wat ontzettend klote etc. er zijn geen woorden voor om je te troosten of gerust te stellen, alleen dat ik (we) met je meeleven en er zijn voor je zijn! Hele dikke knuffel, neem even je tijd om dit te verwerken. Onwijs dikke knuffel, onbegrijpelijk allemaal! Klotezooi! Huil ook met je mee
@ Tisch, haha je bent lekker aan het eten! Met nadruk op lekker, lekker hoor J @Bowen, fijn dat het goed gaat met jullie alleen dat bv nog niet wil komen is niet fijn. Venkelthee zou productie ook kunnen verhogen, misschien kun je dat nog proberen? @Cin, ha clomidbeeb is weer terug J Joepie! @kling, ik lees terug en nog steeds tranen in mijn ogen! Nog een keertje een hele dikke knuff! @Miranke, mooie en rake woorden voor klingel. Ook een dikke knuffel voor jou! @Milk, jullie gaan dus beginnen met IUI. Idd gil en jank tegelijk! Fijn om nieuwe stap te zetten, huil dat mmm echt zo moet. Ook een knuffel voor jou! @Ppver, heerlijk dat het met jou wel goed gaat en dat je klachtjes hebt! Gek he dat je nu zon groot leuk geheim hebt! @pix, fijn dat je je wat beter voelt!
Hi ppvr al last van klachtjes? Goeso broed goed door hoor! Ppvr beebie groeeei! @leo: ghehe ik ben een vreetzak hihi. Gaat het al wat beter met leoman? Hij heeft wel goeie pijnstillers meegekregen toch? Kling knuff Miranke ook voor jou extra knuff Milkh het zat toch diep he. Jeetje wat dubbel inderdaad. Dat heeft milla goed opgemerkt. Hoop dat t ook jouw hoofdje snel tot rust komt. Wat een dag.....
Lieve lieve Kling, heb dr geen woorden voor...die zijn er toch ook niet. Zo ontzettend oneerlijk, het was zo mooi na die bijzondere omstandigheden. Wou dat ik je ven kon knuffelen en je tranen kon wegvegen. Huil en schreeuw zoveel als je wilt, het is gewoon onbegrijpelijk. Dikste kus!
lieve kling wat is dit zwaar klote zeg! sorry heb er geen andere woorden voor. het was je zo gegund meid heel heel veel sterkte en een hele dikke knuff denk aan je !
ik wilde even snel melden dat we sinds 1 uur vandaag thuis zijn! Lig nu heerlijk met de kleine en de grote man en één van de poezen lekker op bed te genieten! Kom later weer online om alles te lezen en te reageren!
@ Milk: Ben je een beetje bijgekomen van het nieuws? Als je op dag3 naar de gyn moet voor het IUI-gesprek kan dat ook nog betekenen dat je die dag kan beginnen met hormonen. Dikke knuff!
Natjes, fijn dat jullie thuis zijn! Jippie, het leventje thuis met zijn 3tjes is begonnen! Wat fijn! Hoop dat je veel kunt genieten! Tisch, met mannetje gaat het echt super goed, heeft al bijna geen pijnstillers meer nordig (had idd goede meegekregen) en pijn is nu te doen. Echt heel fijn. Nu over 5 weken de andere kant
*breekt ff in* @Klingel: snik snotter huil Dikke knuf vanaf hier! Het was jullie zo gegund. *breekt verdrietig weer uit*
jeetje Kling ik heb er gewoon geen woorden voor...het was zo mooi en al die "toevalligheden"..wat wreed dikke knuff!
Natjes wat fijn dat jullie lekker thuis zijn. Geniet ze meid! geniet ze. Trouwens ik schreef net ook al op MMM. Plien heeft deze ronde gespoeld en is nu zwanger. Ook zij had een hoge zuurgraad!!!
Goeiemorgen Natjes, wat fijn dat jullie nu lekker thuis zijn. Laat je nog maar even goed in de watten leggen.