Miranke en Gieg, ook voor jullie nog een extra dikke knuffel! jullie mk's zijn ook nog zo pril geleden, dit zal vast ook bij jullie extra gevoelens oproepen. Dikke smak!
elke keer weer dat het bij iemand mis gaat komen de gevoelens die ik toen ook destijds had weer boven. Het is zo moeilijk! Aan de ene kant weet je dat je zwanger kan worden, je hebt ervan geproefd, en dat gevoel is zo fijn! En dan wordt het je weer afgenomen. De pijn en onzekerheid komen weer om de hoek kijken. Hoe lang gaat het dit keer duren voor het raak is, blijft het dan wel zitten. Allemaal vragen waar je zo geen antwoord op kan krijgen.. Lieve bus meisjes ik hoop en gun het jullie zo! Ik hoop dat jullie ondanks deze energie vretende achtbaan de moed en de kracht vinden om tot de juiste beslissingen te komen. En vergeet niet dat jullie altijd in de bus terecht kunnen! Uiteindelijk zijn we allemaal met hetzelfde doel begonnen en dat doel gaan we halen ook! Dikke knuf meisjes! Slaap lekker!
Heerlijk die Puregon.....not! :x Heb enorme opvliegers en kan niet meer slapen. @ Natjes: Wakker voor de nachtvoeding? Hoe gaat het met jullie? Dikke knuff terug en bedankt voor de lieve woorden!
hoi gieg! Ik was gewoon even wakker, mannetje lag lekker tussen ons in te slapen op het verschonings kussen. Hij is dan het meest rustig in de nacht. Heb hem om 2 uur fles gegeven en nu net. Hoop nog even paar uurtjes te pakken nu!
yep lieve leo.. ..maar laten we ook de mooie dingen niet vergeten; de geboortes, ppv's zwangerschap.. en alles wat ons nog aan moois te wachten staat ik had gisteravond al even contact met giegel, over hoe FANTASTISCH t is om na zoveel tijd eindelijk zwanger te raken, en hoe KLOTE dat het dan keihard weer misgaat. wat dat betreft moet ik ook weer aan t verhaal en verdriet van miranke denken, die was net zo lang als ik bezig ongeveer en kreeg tzelfde op dr dak. zelfs langer zwanger.. alleen niet via zo'n omweg voor haar en voor gieg, maar voor alle meisjes die weten hoe het voelt, en ook voor alle meisjes die gelukkig niet weten hoe t voelt: een heel dikke knuffel van klingel kan er nog geen glitters bijleveren, maar dat komt wel weer
het is ook wel een beetje veel ellende eerst miranke, toen 2x gieg, nu ik. maar laten we alsjeblieft ook kijken naar de mooie dingen nogmaals; niels, tygo, ppv, enzenz anders komen we er nooit bovenop ik ga hardlopen en een boom in elkaar trimmen
We zijn er stil van, maar gelukkig is kling erg sterk en komt het wel weer goed met het busje. We moeten vertrouwen houden in dat het kan nu, en langzaam weer vooruit gaan kijken.. En zoals kling zelf al mooi zegt, er zijn ook mooie dingen in de bus gebeurd. En dan hebben we de zwangerschappen van al wij nnz nog niet eens mee geteld. Want die gaan komen, er zal heus nog wel verdriet komen maar uiteindelijk gaan wij allemaal een keer afspreken en maken we een foto met alle busmeisjes die allemaal mooie buskindjes hebben!! Dat moet gewoon, en dat gaat eens gebeuren, let maar op..! Al is het alleen al omdat we met z'n alle zo'n super mentaliteit en kracht hebben, en elkaar er altijd weer doorheen slepen. Dikke knuf voor ons allemaal!
Er zijn alweer een heleboel mooie woorden gevallen hier! Ik sluit me daar volledig bij aan. Ook ik ben stil gevallen. Klingel, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wil je steunen - maar ik weet niet hoe. Ik wil je troosten - maar ik weet niet hoe. Ik wil je kracht geven - maar ik weet niet hoe. Ik wil je pijn wegnemen - maar ik weet niet hoe. Meiden...jullie zijn allemaal heel sterk! Het moet voor jullie ook allemaal weer herinneringen opbrengen en de pijn weer voelbaar maken Het is zo'n ontzettende achtbaan af en toe, met intens gelukkig nieuws en ook weer intens verdrietig nieuws. Jullie hebben een speciaal plekje in mijn hart en ik had eigenlijk nooit gedacht dat een virtuele bus mij zo erg (en écht) zou raken. ........ik heb gewoon geen woorden meer.
lieve female we zijn allemaal heel sterk, en we hebben allemaal ons eigen (grote en kleine) verdriet, en soms kunnen we het samen dragen. wees alsjeblieft niet te verdrietig, en alsjeblieft helemaal niet alleen om mij hoe lief ook er is veel meer en erger leed geweest.. laat iedereen alsjeblieft weer verder gillen in de bus, over mooie en gekke en leuke dingen gil babes, gil... neem mijn honeurs maar waar totdat ik mijn stem weer terug heb liefs
lieve kwebbels.. helaas heb ik sinds vandaag ander nieuws waardoor het weer allemaal onzeker is.. gisteravond had ik een druppel bruin bloed verlies. en vanmorge werd het meer.. het is zelfs zo dat het op een menstruatie begon te lijken. me mannetje en ik vertouwde het niet en we hebben het zh gebeld voor info. gelukkig konden we meteen langs komen. via een echo werd er naar me baarmoeder gekeken. helaas was daar weinig op te zien omdat het allemaal nog vrij pril is. op dit moment ben ik 5 weken en 3 dagen. ik heb meteen bloed geprikt op hcg en op 26 oktober mag ik weer bloed prikken. op 30 okt had ik al een afspraak met de gyn deze gaat gewoon door. en op deze afspraak is te zien of er sprake geweest van een miskraam. het kan nu dus nog alle kanten op.. me kruimeltje houdt het leven wel spannend...
he gadsie, jij moet wel het positieve nieuwtje blijven van deze maand hoor, ppv! Alhoewel, een zwanger giegel en klingel was ook positief nieuws, alleen zo ontzetten k*t dat dat niet heeft mogen blijven. bowen: niets aan het handje hoor, dat stond er nog van afgelopen vrijdag, toen ik moest wachten op telefoontje van de gyn...
@ busmeisjes, ik duim tot 30 oktober dat alles bij mij is orde mag zijn.. en hoop ik dat het bloeden snel gaat stoppen.. ondanks dat ik nu met mezelf zit blijft me hoofd bij de rest en alles wat hier gaande is....