Momenteel kan ik jullie het volgende melden... Vanacht heb ik heel veel buikpijn gehad dat uitstaalde naar me onderrug. Ik heb vanmorge toch een zwangerschapstest gedaan deze gaf bijna geen lijntje meer aan. Hierna ben ik weer naar de wc gegaan en heb een groot stolsel met een beetje doorzichtig slijm opgevangen. Toen ik het nader bekeek was hierin een zwart pitje te zien. Het besef kwam toen dat ik me kruimeltje kwijt ben. Hierna heb ik omstreeks 7 uur me werk gemaild en gemaild dat ik dat ik me ziek meld wegens buikpijn. En ben ik een paar uurtjes naar bed gegaan. Na dat grote stolsel is me buikpijn zo als verdwenen.. Wel heb ik nog last van bloedingen...
ach lieve ppv.... wat vreselijk.... moet je niet naar het zh even voor controle? of de gyn? kijk je wel uit met dat bloeden? ik vind het echt ontzettend erg voor je en geef je een dikke knuffel.. PS ik weet niet wat je met kruimeltje gedaan hebt, je zou het kunnen laten onderzoeken als je wilt... veel sterkte en liefs, en blijf maar even thuis... echt doen..
PPver ook jij heel veel sterkte huilllllllllllllllllllll wat is dat toch hier in die bus ik denk dat we maar eens een andere bus moeten nemen pixie bedankt voor de tip, heb de tester ook besteld als het helpt is het altijd beter dan die nare troep female ja dan kan je echt niets meer, heb hele dag op de bank gelegen en de kids hebben zich prima vermaakt met elkaar heb alleen voor eten gezorgd en zoon in bed gelegd na het douchen dochter mocht voor 1 keer langer op blijven (papa heeft het toen overgenomen na zijn werk de lieve schat)
ppver, tranen in mijn ogen! Wat een klotezooi, ook al voor jou! Dikke knuffel! Potverdikkie, wat is dat toch met de bus! Grrrrrr!
@zuurtje kan je niet opzoek gaan naar een paarse bus ipv die rose bus die we nu hebben.. @me,ondertussen begint het besef te komen en heb ik een traantje gelaten..
laat de traantjes maar lopen ppv, ik ga er ook weer van janken en een paarse bus, lijkt me een goed idee. deze is blijkbaar sooo 2008 ofso mopper
Ach nee! Ppver een hele dikke troostknuffel voor jou! Laat de tranen maar vloeien, huil en schreeuw....zo oneerlijk.
ja die had ik ook al gezien, dies leuk maar misschien zijn er wel andere voork(l)euren? het maakt mij niet uit, als ie maar superblij is
Ppvr wat vreseeeeeeeeeeeelijk. Waaaaarom *huil*. Zoveel mk in de bus. Echt erg dit...... Meiden sterkte ermee. Het lijkt me echt heel erg om mee te maken..