En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    hihi.. ken ik! en idd, niet onaantrekkelijk :D

2. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
    @Rem:Was de 29e laatste x ongi na cyclus van 17. Dus hangt helemaal af van wanneer ik dit keer ei had. Ik ga maandag vk bellen voor een afspr. Hoop dan wel op meteen hartslag, echo en de hele rambam.
    Heel leuk man voor je, de 25e vk! Ik houd je in de gaten haha

3. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
    Pompoen is goed voor de potentie Rem, zo haal je m vast wel over (al hefet hij nu wel voldoende bevestiging van zn mannelijkheid met jou groeiende beebje)

4. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    oke, das een paar daagjes later dan ik.. maar mijn cyclus was wrs dan ook iets langer... vind het nog steeds grappig! hihi..
    haha.. tuurlijk, dan ook meteen alles erop en eraan! krijg ik wel, als het goed is. Ze zeiden bij mij: dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent! :D ben benieuwd dus!
    Klets je ook mee bij de april of mei mama's!?

5. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ik maar op f5 drukken, komt er niets en dan opeens 6 tegelijk, stomme pc

Lois en Clark ook gezien hoor, toen Smallville op tv kwam had ikook geen zin om nieuwe serie te volgen....
    Maar in zomer periode zo weinig op tv, dacht laat ik daar eens seizoen 1 van kijken... tja verslaafd geraakt. Maar dan wel gewdonload, ga niet wachten op aflevering op tv.

krijg uitslag de 11e, neer (nu) niet zenuwachtig, als als er iets niet klopt schrijft ie meds voor, ben ik overtuiging dat het allemaal goed komt

6. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
    Ehm... weet ze niet te vinden...
    En jij? Bij mei of april?
    Die vk's in amsterdam zijn niet zo snel met echo's enzo. Maar zal maandag wel op aandringen haha. Voor mijn part stoppen ze zo'n camera in mn vedjaina.

7. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
    That's the spirit Small!

8. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
    Moet aan het werk meiden... Ze krijgen hier in de gaten dat ik wel tik maar niets dat met werk te maken heeft... willenw eten wat ik uitspook en dat wil ik niet vertellen.
    Fijne zaterdag en tot later!

9. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    nodig:
    pompoen (zo'n kleintje)
    prei
    uien
    wortels (gebruik meestal zo'n zakje voor stampot met wortle en ui samen)
    ketjap
    knoflook
    blikje cocosmelk
    peper/zout/kerrie/paprika
    kruiden bouillion blokje
    kip gesneden (kan ook zonder, heb je hem vegetarisch)

Pompoen met schil en al eerst een beetje koken zo kunje de schil er makkelijker afhalen
    Pompoen in stukjes snijden.
    water opzetten met boiliion blokje, pompoen erbij.
    Prei in stukken er bij,
    ui in stukken erbij
    wortel in stukken erbij

beetje bijkruiden naar smaak, beetje ketjap, ook naar smaak
    als pompoen zacht is vermalen met staafmixer.
    dan cocsmelk naar smaak in doen, meestal 0.75 blikje dan gesneden stukjes kip erin.

mmmmmmm

10. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Thaxx small! die ga ik zeker onthouden!
    maar waar koop jij altijd pompoen?

11. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    meisjes is ga ff de boodschapjes doen!
    tot de volgende keer!

12. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    heb pompoen gewoon bij de Vomar gekocht, soms ook bij de Deen....

tot later meisjes
    werk ze MamaY en boodschap ze Remmar

13. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Pffff sta ik net bij de trekpleister in de rij bij de Kassa met 2 doosjes mama en babypillen.
    Eerst natuurlijk gekeken of er geen bekenden inde buurt waren en kijk ik op de rug bij degene die aan het afrekenen is, precies een vriendin van mij, dus ik snel weg uit de rij. doosjes terugleggen en drentel drentel in de winkel. Mensen zouden haast denken dat ik wat ga jatten. Is degene weg, was het helemaal mijn vriendin niet, hoezo para!
    Ik dus doosjes weer pakken en snel naar de kassa en afrekenen. Pfffff blij dat ik 2 dozen heb gekocht hoef ik voorlopig niet weer.

14. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    nou limmeke

dat beloofd wat voor de toekomst zeg. wil hij hem ook de toegang totje huis ontzeggen. de toegang tot je kids hun verjaardagen? ik zou nog maar eens 3 keer nadenken over of je dit welecht wilt als de roze wolk opgeklaard is. misschien reageer ik wat hard maar heb dan ook al een en ander aan ervaring achter de rug. en voor mij wasdit dus absooooooluut not done geweest. sterker nog dat was 1 van de eerstedinge die ikheb besproken toen er bij ons samenwoningsplannen waren. take it ore leave it dat hij hier welkom is. het is de vader van mijn kids en mijn beste vriend punt. misschien hebben jullie een en ander niet duidelijk genoeg doorgesproken van de voren? ik wens je veel wijsheid meid. en veel sterkte.

knufff yinte

15. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ha ha, dat had ik ook vorige keer toen ik zw testen ging kopen, alleen dit was wel een bekende.....
    ha ha, gewoon niet eens diegen die je dacht, o o , moest er echt even om lachen, en o zo herkenbaar

16. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ten eerste moet ik om de haverklap plassen en dan komt er zo'n absoluut belachelijke minie hoeveelheid uit die niet opweegt tegen de druk die je voelt snap je :D :confused: 8) en ten tweede bestaat mijn ochtend ziekte uit diaree om 6 uur sochtens en dan nog ergens rond 8 uur en ergens smiddags en ergens savonds. nou als het daarbij blijft vind ik het allang best. 8) maar hoe dan ook ben ik om 6 uur uit wakker en moet uit bed ookal omdat ik verga van de honger maartoch bijna niks binnen krijg. ik heb dus nu drinkontbijt om te proberen en afgelopen week plakjes ontbijtkoek geprobeerd. ik verdeel nu gewoon de maaltijden wat meer. meestal krijg ikom een uur of 11 weer erge honger en dan lukken boterhammen wel.

17. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    :D ik heb ook nog een doosje gehaald hoewelik al 2 positieve tests heb. ik ben heel benieuwd of ze nog dikker worden die lijnen namelijk. denk dat ik morgen weer es probeer dan is het precies een week na dato. verder vind ik het nog zolang duren tot ik naar de vk kan 29 sept pas. en ik denk datik tussen door nog wel ff wil checken ofzo. :confused:

18. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    waarom wil je een echo?

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Herkenbaar! :)
    Ga de 17e naar de gyn...

20. MamaY

MamaY Actief lid

Jul 6, 2008
    292
    0
    0
    Hihi daar merk ik allemaal nog niks van, alleen plassen plassen plassen.
    Genie=t van de voortekenen!

Share This Page