ik weet dat ik er op moet letten, maar ik kan eigenlijk niet anders, ik zit zo in elkaar. soms huil of vloek ik even heel erg hard, maar ik ben gewoon niet iemand die hier in kan/wil blijven steken. denk dat dat mijn manier van overleven is: kijken naar wat er mooi aan was (zwanger kunnen worden! en even zijn! de liefdesimpuls die het gaf!) en wat er allemaal erger is. maar toch lief dat je het zegt want ik weet dat ik ook lijfje even rust moet geven. vandaar lekker thuis met pantoffeltjes een openhaard aan. knuf! super dat tygo lekker groeit. en dat de nachten tot nu toe meevallen! idd, de structuur zal wel even ver te zoeken zijn, iedereen moet even de nieuwe situatie wennen, maar die komt vast weer terug! RRR zeggen ze he smak
Haaai zwaai! Kom even voorbijvliegen, tussen gynbezoekjes door moet er ook nog gewerkt worden heb ik me laten vertellen. M'n lijstje voor de gyn is klaar en ik ben er ook klaar voor. (Twee grootste vragen: Wat waren die witte vlekjes op HSG en IVF wachtlijsten doen wij niet aan!) Ga ook nog even proberen er een FM uit te peuteren, maar dat zal wel niet lukken. Geeft niet, ga ik lekker morgen nog een keer. @Kling: Bloed? Krampen? Alle natuurlijke ongiopwekkers uit de kast getrokken en het heeft geholpen blijkbaar? dikke knuf!!! @bus: mooooooooooooi @horizonnen: mooi woord weer klingel, horizonnen rules! @Milk: hoe is 't met de steekjes? @natjes: hebben wij eigenlijk al foto van Tygo gezien? Of heb ik dat gemist op mmm? Hmmmm... Vanavond maar even speuren. @tomnaat: Waar is joe gebleven? Vast aan 't bevallen geslagen maar hoe gaat het? @Elke: Melden! Jij hebt zeker nooit leren luisteren van je moeder. Hè? Hè! Dikke knuf @ all!
@cin: koude pannenkoek met suiker! @natjes: haaaaaaai! wat fijn dat Tygo het zo goed doet! @klingel: haaizwaai @all: haaizwaai!
@klingel: ik kan nooit zo veel met "te snel" verwerken. Dat zou inhouden dat er ook zoiets bestaat als "te langzaam" verwerken. Bovendien: als je je niet rot voelt op momenten, moet je je dan schamen omdat je je niet rot genoeg voelt? En als je je wel rot voelt je afvragen of dat niet wat overdreven is? Ik weet niet hoor... het voelt zoals het voelt denk ik dan en alles is goed.
@Tisch: je werkelijk, na pannenkoekenverhaal op mmm gister heb ik heel pak gebakken! helaas nog maar 1 over want Elkeman kwam toch nog even langs gister. *gooit laatste pannenkoek in opengesperde bekkie*
Wie weet leest ze mee? En ik zei niet dat je naar je moeder moest luisteren @koude pannenkoeken: meh, hou niet van de supermarktpannenkoeken.
help, daar heb je dat pannekoekiemonster ook weer! @elke: ja ik weet niet, ik word wel gewaarschuwd hier en daar dat ik mezelf niet voorbij moet lopen, maar ik volg wel mijn gevoel.. als ik wil janken jank ik, als ik een boom in t bos in mekaar wil rammen dan doe ik dat (waarvan akte) en... nou ja. ieder doet alles op zn eigen manier (goh wat een briljante oneliner) en ik weet niet wat t beste is. denk eerder dat ik mn lijf even rust moet geven dan mn hoofdje. buhhhhh ik weet niet allemaal ben wisselvallig maar merk dat ik ook wel weer behoefte heb aan posi vibes. blehhhhh ik ga even douchensmak
Ik snap het niet, altijd als ik online kom lijk ik monologen op te voeren, terwijl er net nog 8 actieve gebruikers waren net. huil!
@schildpad: dat was een geintje, vond t zo grappig te zien dat er een schildpad meelas! huil, ik heb haar weggejaagd! arghhhh ik ga douchen
Ga toch eens douchen jij, je bent selluf een schildpad! Ja oeps ja, want ik had wat gemist, hihi! @cin: nee, uit de suoermarkt vind ik ze sowiezo niet te eten! @mam: haaaaaaaai!
PAARSE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 22615 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 11 meisjes 8 jongens Preggers 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) ♀ 07-05-2010 Yadi 2 meisjes 1 jongen NOD 24 oktober: MilkHd (ronde 23, beeb 1) 30 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 30 oktober: Milla (beeb 1) 08 november: Giegel 08 november: Cin1979 (beeb 1) 17 november: Klingel (** beeb 1, ronde 22) ??: Zuurtje (ronde 12, beeb 4, 1 engeltje) ??: Miranke (ronde 20, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) ??: ppver (beeb 1) 10 waarvan 5 MMM Afspraken 20 oktober: Gieg FM ~ Cin afspraak gyn 21 oktober: Cin FM 22 oktober: Elke gyn ~ Nikita Franciscus zh ~ milkman zaadtest 23 oktober: Gieg + Cin IUI(?) 27 oktober: Milk gyn 28 oktober: Elke 24u bloeddrukmeting 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb 30 oktober: Klingel Dr Antiek 02 november: zuurtje fa ~ Klingel Aleentje ophalen in Düsseldorf 04 november: Elke gyn UMCG 09 november: Elke internist