ik denk dat t maan 2 of dins 3 zal worden, dag 14 of 15. idd, als zondag, dan is het misschien ook wel leuk als aanstaande vader meemag *** maar dan kan je wel op de achterbank gaan liggen op kussentje? hoewel, straks lach ik Aleentje er weer uit! pies..
@sus: nou, ik heb wel alles op mmm steeds gelezen en gereageerd hoor, dus zoveel heb ik nu ook weer niet gemist...
ik snap dat je er sad van wordt maar ik snap ook dat veel meiden niet doorrellen als er veel shit gebeurt.. t gaat soms gewoon zo denk ik.. opzich zijn we nu alweer blij aan t zijn/doen, en dat na een paar dagen.. vind dat zelf eigenlijk nog wel behoorlijk snel
Zo staat het niet in de wet. Er staat één of meerdere pauzes van ten hoogste 1 uur. En het is niet haalbaar tis gekkenhuis hier. Ik ben trouwens pas tegen het einde van de dag moe. En soms ook niet. Afgelopen vrijdag kon ik gewoon doorwerken. Maar ik wil, als mijn lichaam dat aangeeft, de mogelijkheid hebben eerder weg te gaan zonder dat ik het moet inhalen. (we moeten hier klokken namelijk) En ja tussendoor pauze nemen kan maar je hoofd werkt toch door.
dat weet ik toch maar ik denk dat t hier in bus gewoon allemaal wat uitvergroot is/voelt blijkbaar met name omdat hier niet zoals op mmm aparte hoekjes zijn. hier kan je niet in verschillende topics blij of sad zijn, alles loopt hier uiteraard door elkaar. ik snap zelf wel dat het even wat sad en depri was. ik zou zelf ook niet te hard/blij van de toren gillen in zo'n week. maar nogmaals, tis toch alweer wat beter aan t worden? ik ga dat vanuit mezelf niet forceren, maar ik vind wel fijn als blije mensen weer blije berichtjes strooien, dat vrolijkt op..
@tisch: nee natuurlijk niet! Ik heb zelf ook nog sip verhaal geschreven op mmm een dikke week geleden, maar we lijken nu wel collectief in de dip te zitten, dus wie haalt nu wie er weer uit? Of werken we elkaar erin? Ik weet niet. Ik heb misschien niet zoveel recht van spreken als ik klingelreactie lees. Nou ja, ik wilde het kwijt, dat heb ik dan bij deze gedaan. Voor de rest zal ik erover zwijgen.
ik denk dat we elkaar hier en daar aansteken, en ik denk dat dat erg normaal is. ook denk/hoop ik dat we elkaar er weer uit kunnen trekken, en daar waren we volgens mij al mee bezig. ik begrijp niet waarom je uit mijn reactie concludeert dat je geen recht van spreken hebt. dat ik middenin verdriet zit, maar toch alweer leuk aan t meedoen was vandaag (al zeg ik t zelf) wil niet zeggen dat anderen blij mogen/moeten gillen. of mogen uiten dat ze het jammer vinden dat er even een sipstemming in bus heeft geheerst en heerste. hoort er allemaal een beetje bij toch? die golfbewegingen? golfbeweging in de douche dan nu maar echt..
en als je het zo zeg tegen baas.. dat wat maakt het nou uit voor jullie als ik tussendoor pauze neem of een uur eerder naar huis ga? je werk doe je toch..
@Pix: mee eens! @tisch: wat is hun eigenlijke probleem nu? wanneer je pauze extra neemt, of hoe? qua ziektewetblabla?