En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Kling, Zwolle straks gewoon niet meer nodig *duim*

2. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Hé lieve meisjes, staat die roze bus nog ergens want ik heb de behoefte om even een paar ruitjes in te gooien...

Ben net bij gyn geweest en HSG was dus NIET goed.
    Zal misschien vanavond het lange verhaal wel op mmm zetten, maar het komt er op neer dat ik misschien verklevingen/poliepen heb.
    EN dat er dus geen hond naar die hsg-foto heeft gekeken tot vandaag. Ben ontzettend boos, zo'n 'geweldig' zieken huis en dan maken ze zulke banale fouten (met grote impact!) .
    Ik had nooit aan de Clomid gemogen en heb direct vrijdag een hysteroscopie.
    3 rondes IUI voor de de kat z'n K...
    Snik

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    GGGGGRRRRRRRRVVVVVRRRRRRR
    dat meen je niet dat er niemand naar de HSG heeft GEKEKEN!
    echt waar!
    dat is schandelijk!
    maar was daarop te zien dat eileiders dus niet doorliepen?
    waarom komen ze daar nu mee?
    en nu vrijdag al een hysterodinges?
    :x
    :(
    ach lieve cin wat klote, en wat kwalijk!
    dit is echt klachtenmateriaal, maar daar wil je helemaal geen energie in steken....

wat zeiden ze dan?
    arghhhhhh
    ik ga ook een ruit ingooien..

4. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Nou, toevallig heb ik vanavond geen cursus, dus die tijd ga ik gebruiken voor een mooie brief. Denk ik , want je hebt gelijk, eigenlijk wil je daar geen energie insteken.
    Denk ook nog over overstap naar elders, maar wat bereik je daarmee? Naar déze gyn ga ik iig nooit meer.

Op de foto was te zien dat de eileiders mooi toegankelijk waren, maar dat m'n bm aan de bovenkant een golvende beweging maakt (soort van 2 deukjes). Verder nog drie of vier donkere puntjes waar de vloeistof niet goed doorgelopen was óf waar boven en onderkant bm aan elkaar zitten.
    Vrijdag gaan ze met een camera kijken hoe dat dus zit, want het kán ook "gewoon vervormd beeld" zijn...

5. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Cin dat is gewoonweg SCHANDALIG!!!!!! Stelletje EZELS!!!

Tis toch niet normaal. Je moet al "vechten" voor een kind en dan ook nog opbotsen tegen het ziekenhuis die je eingelijk zou moeten helpen.

Wat zal jij je klote voelen nu. Ik vind het echt k*t voor je Cin. Al die moeite mennnnn.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :x

*schreeuwt het uit*

tis niet normaal met mensen op deze aardbodem. stelletje *&(*#(*#Y(*$

Ik moet nu naar huis. Knuff

6. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Werkelijk waar! Lieve Cin wat heb jij daar enorme eikels getroffen!!! Echt hoor, iedereen kan een foutje maken, maar dit is niet meer een foutje, dit is een ENORME FOUT! En dan ook nog raar tegen jou doen als je naar de uitslag van de hsg vraagt!
    Ik weet ook niet of ik energie in een brief zou steken, maar deze gyn vergeven deed ik ook niet! En er nog eens wat van zeggen zou ik ook, ook tegen de assistentes. Laat ze dan nog maar eens beginnen over "de gyn heeft geen tijd, geeft geen uitslagen door" en wat ze al niet meer verzinnen daar!
    Ik vind dit schandalig, denk aan je en duimmmm natuurlijk voor de hysteroscopie. Als ze dan toch fouten maken daar, laat ze het dan in vredesnaam ook maar fout hebben met hun idee van verklevingen/poliepen.

hele dikke knuffff!

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    lieve cin, wat een k*t situatie zeg! Nogmaals extreem belachelijk dat niemand eerder naar die foto heeft gekeken en je heeft gewezen op wat er dan aan de hand kan zijn. Was de afspraak van vandaag wel gepland om de hsg te bespreken, of heb je daar zelf nog even naar gevraagd?

Maar het allerk*tst is natuurlijk dat je misschien wel verklevingen/poliepen hebt... meid, ik wens je heel erg veel succes komende vrijdag! en daarna gewoon hop-beng-boom zwanger hoor, moet! (nou ja moet, dat hoop en gun ik je gewoon vooral!)

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Tisch, ik begrijp dat je geen goed nieuws hebt gehad van de arbo-arts... en dat werkt dan in de juridische wereld, pffff...

Klingel: ja, echt gek, nu al 11DPO... vooral gek dat aan het eind van de dag er weer allemaal borrels en steekjes zijn, net als normaal voor NOD... en 's ochtends nergens meer last van. is het nou de prog die me ongi-vrij houdt? vragen, vragen...

9. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @Tisch: vertel eens, hoe is het nu gegaan? Anders misschien je vk inseinen en inzetten?

@Milk: "vruchtbaar groepje", zucht... Wat wordt er een hoop gezegd zonder na te denken eigenlijk he. Kan ook niet altijd natuurlijk, maar soms komen dingen ondanks dat toch hard aan!

@natjes: wat fijn dat de hechtingen eruit zijn!

10. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    en wat is in vredesnaam hdhdhdhdhdhd?

11. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Er was niets gepland, maar ik zou wel gebeld worden als er iets miswas... Daar was ik dus al niet mee akkoord en heb dus afspraak geeist: die stond op 10 november... Vorige week ben ik aan de balie gaan vragen of het echt niet eerder kon. Als ik dus niet had gedramt om een afspraak waren we nu vrolijk doorgegaan met IUI, waarschijnlijk tot aan de volgende stap: IVF (Dat zou dus 2x IUI zijn geweest)

tsja, het gekke is: dat vind ik niet eens het allerkutst. Het allerkutst is dat ze me dat een maand (ja, een MAAND) geleden ook al hadden kunnen vertellen...
    Dat én het feit dat alle vertrouwen in dat ziekenhuis (even?) helemaal foetsie is. Morgen ga ik bellen naar Leuven en naar Geertgen, kijken wat ze daar willen/kunnen doen en op welke termijn.

@Milk: jij dus voor het eerst (?) op 11 dpo. Ik hoop zó dat die bolletjes direct voor een wondertje zorgen, we kunnen wel weer wat roze nieuws gebruiken in de bus.

@Tisch: Wat een eikels bij jou op je werk ook! Hoe moeilijk kun je doen over een uur waar je gewoon recht op hebt! :(

@Natjes; Hechtingen kwijt, joehoeeeee! En gêne over je doos? Wat is dat?! (En dan herinner ik me nog de eerste echo, proest!)

@Gieg: Hoe was lagen jouw eitjes erbij?

(Ook nog zoiets, ik voel bij mij van alles groeien maar er gaat dus niets mee gebeuren deze ronde :()

@Elke: begreep ik nou goed dat jij bij alle busbeebs langsgaat om pannenkoeken te bakken? Wat lekker! :p

@huis: Ja ik kom!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    meiden ik meld me af voor vandaag

voel weer een migraine aanval ,opkomen

voor straks slaap lekker

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @cin AARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHH stelletje sukkels!! wat moet je met dat soort onkundiges!!goed zo dat je nu naar ander ziekenhuis ga. jeetje meis.. ik zou ook laaiend zijn!! dit is geen foutje, maar gewoon tja.. lijkt wel oninteresse, geen belangstelling hebben, zo van óh. geeft niet.. hoeft allemaal niet.. kan wel wachten.. bleh bleh bleh.. *schopt de zkh in de noordzee* zo een onkundig zkh weer uit de weg!
    alsof een ronde kwijt niet genoeg was, nu misschien klevingen/poliepen.. zucht.. dit kan je allemaal niet gebruiken..*dikke knuf*

14. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @tisch schrijg je even wat op mmm over gesprek?
    @kling *knuf* meisje toch... huilen in struiken.. goed dat je het 'kwijt'raakt!

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    natjes: haaaa, een hechtingvrije doos, goeso!

cin: 'grappig' dat je meer inzit over de situatie met het zkh/gyn dan over wat er gaande is in je eigen bm. zou bij mij juist andersom zijn volgens mij... hopelijk kan een ander zkh of in ieder geval een andere gyn je weer een beetje blijer maken... dikke knuf meis!

jaaa, nog nooit op 11DPO gezeten, gek he!

16. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    super Milk! Maar we rusten pas bij 40 weken dpo hoor! ;)

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    #78117 MilkHd, Oct 20, 2009
    Last edited: Oct 20, 2009
    vanavond de laatste bollen slikken, ben benieuwd naar de komende dagen! al heb ik niet veel hoop hoor...

elke: joehoe, je hebt de klaptop weer! hoe is het met jou?

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @milk ..ik ben benieuwd geworden hoe die bollen eruitzien

19. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Cin: Wat ontzettend k*t en enorm fout zeg!
    Over het Geertgen heb ik veel goede dingen gelezen en ik zou toch proberen om een klacht neer te leggen bij je huidige ziekenhuis.
    Hele dikke knuff en sterkte vrijdag!

20. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Milk: Ook al heb je niet veel hoop, het is denk ik toch spannender dan de vorige rondes :)
    Ik hoop en duim op/voor roze!

Share This Page