@Milk: hmmm, dat sneeuwitje lag nu echt NIET in de planning, snif... Hopelijk is het nog te vroeg maar snap je stress. Dus over 2 maanden gaan jullie toch de mmm in? Ik had laatst begrepen dat je dat niet wilde, ben je van gedachten veranderd? Is ook moeilijk he, want de mmm willen ga je het niet, maar een kind des te meer!
Tjonge hoe doen jullie dat toch? Als ik geen klaptop heb moet ik ik weet niet hoeveel pagina's bijlezen, en zodra ik dat ding terug heb lijkt iedereen wel verdwenen. @Debs: vertel je nog eens hoe het met je gaat? @Gaby: hoe ver ben je met de verbouwing? En je hebt je IUI gehad toch?
Heeeejj meisjes! Cin: GRRRRRR!!! Dat 'verdient' inderdaad een dikke vette klachtenbrief! Ik hoop voor je dat je vertrouwen in de medische wereld niet geheel verdwijnt en beter - dat je snel mooi resultaat hebt. Zuurtje; succes met hoofdpijn Pix: slaapje tussen de middag doen? Yed: leuk! Iedereen weet het nu al?? Mag/kan je daarom weer met ons meepraten? Omdat het nu 'geen geheim' meer is? Gieg: duimen draaien overuren!! Kling: struikhuiljankdip? Heel begrijpelijk hoor meissie! Is ook goed om te doen, want je hoeft niet altijd sterk/muur omhoog te doen. En die struik, die zal het nooit tegen je gebruiken als je een keer je gevoelige kant laat zien. Tenzij het een stekelstruik is Die kunnen auw doen Elke: HAAAAAIIIIII Debs: hoe was het gisteren??
@Elke: verkeerde timing? Ik was persoonlijk even wat werk aanhet doen, zo tussen zsp, smsen en Leuven bellen door. @zuurtje: kun misschien mijn IUI er afhalen? leek me vrij logisch dat die niet doorgaat vandaar dat ik het niet doorgaf, maar blijkbaar niet... nieuwe afspraak die er op mag: 15 december eerste consult LIFE Leuven. @Milk: Sneeuwwitje? En tuurlijk, het kan nog maar ik snap wel als/dat de hoop voor 99% weg is nu. KNUF! @Gabbel: Gabbel doet geen IUI toch? Ze had 10 eitjes en mocht niets deze ronde volgens mij. Denk dat ze inmiddels tegen NOD aan zit? Gabbel werp eens een beetje licht in de duisternis van onze onwetendheid?
cin zal de iui eraf halen, dacht dat ik hem eraf had gehaald maar blijkbaar niet dus sorry zal het straks doen want zoontje komt naar huis en het eten wacht tot laters
hi loop achter met alles hier.. paar dingen die zijn blijven hangen milk: sneeuwwitje 3 dagen voor NOD... ga duimen dat het toch meer wordt dan wit, zeker ook omdat je al langere LF hebt. cin: idd klacht indienen.. is gewoon ongehoord die fouten die tegenwoordig in ziekenhuizen gemaakt worden.. klingel: geen tampons gebruiken.. ben wel blij dat het allemaal toch spontaan op gang is gekomen giegel: eitjes klinken mooi qua grootte, hopelijk op tijd dan vrijdag voor IUI en doen de vitamientjes hun werk.. ik duim voor je.. ( succes met gesprek vandaag van giegman) hier zit in een stofnest waar je eng van wordt.. mannetje is aan het klussen en schuurt er lustig op los.. dus waar ik ook kijk.. overal stof van schuren.. word ik niet echt blij van. gisteren bij dr geweest met 2 jongsten.. is nieuwe ha, dochter van mijn oude.. ben er nog niet overuit of dit de ha is waar ik wil blijven.. bij zoonlief over hoesten: oo dat is astma.. ik zeg sinds wanneer is astma met hoge koorts en overgeven? mjah zegt ze.. longen zijn ook schoon en hij piept niet.. maar ga maar bloed prikken. over plekjes achter oren bij beeb: ooo als hij astma heeft dan is dit exceem, dat zie je vaak gecombineerd.. zit zeker in familie.. ik zeg pa's kant heeft exceem in familie... ja zegt ze zie je wel... ik zeg ja.. ware het niet dat de kids 2 verschillende papa's hebben stond dus zo weer buiten zonder idee geholpen te zijn.
Ik mag vanmiddag weer naar de tandarts. Ben benieuwd hoe hij het nu gaat oplossen, want er breken nog steeds kleine stukjes kies af.
@ Limmeke: Zo te horen is het wel een erg makkelijke huisarts, die zonder onderzoek weet wat er aan de hand is. Of je daar nou blij van wordt........ Is er een andere huisarts waar je naartoe zou willen, of moet je die nog zoeken als je besluit een andere huisarts te nemen?
vandaag weer werk. ja was echt raar, voeld me hast weer maagd, ha ha ha. Meteen gister nog maar n keer gedaan. @ Cin, wat slecht van ziekenhuis zeg @ Tisch, wat zei arbo arts? @ Klingeltje, Knuf
Zo na alle boodschappen ben ik weer thuis. @ vertellen en online zijn: ach het hele gebeuren is nu eigenlijk niet meer zo belangrijk. Dus het probleem is nu voorbij. Hij vind het niet zo erg meer. Ik had vertelt van de problemen en vervelende dingen en leefde heel erg mee... Dus dat is ook weer voorbij @ Limsel: handig zo een arts... NOT
yadi gefeliciteerd met 12 weken zwangerschap !!!! all nieuwe mooi bus hebben we hoop dat die veel nieuw goed nieuws mag brengen
ja idd... Nieuwe bus... we proosten op jou Zo neefje is nu even bij zijn papa... en ik heb weer even rust... Het is nu alleen niet meer zo gezelli... Ja ik ben niet een mens dat lekker in haar eentje kan zijn... Ik ga even bank hangen en afwassen en nog meer onzin... Tot snel
Hoi Meiden Ik weet ik ben een tijd niet online geweest lader van de laptop is kapot. Nu op oude pc maar ja ik kan wel weer komen mee spieken en praten. Ik heb niet bij kunnen lezen en even geen tijd voor. Ik wil jullie namelijk ook mededelen dat ik zondag 18 okt om 23:33 bevallen ben van een mooie zoon genaamd JUSTIN met een gewicht van 2645 gram
Hey lieve meiden, even een kort snel berichje van mij via me foon. pp er dikke knnuffel meid. cin , niemand mocht abspluut niet een gabbel na doen . ik heb toen ook closhit geslikt maar bij mij was ook alles verkleeft. dikke knuff. meiden ik ben sins gister echt heftig aan het bloeden nog meer als bij m ongie. e echt veel vers bloed. ik jad gister ochtend toen je nog alleen bruin verlies was wel het zieke huis gebelt maar toen was het alleen een klein beetje bruin maar het kon komen door me 10dubbele eisroong maar nu bloed ik echt veel, als het morgen nog niet minder is ga ik weer bellen. iedereen dikke knuffels
@Tomnaat: jaaaaaaaaaaaa! Van harte gefeliciteerd met jullie Justin! Doet ie het goed en ben jij nog een beetje bij de tijd? Heel veel plezier samen!
Hi meiden wat lees ik Tomnaat heeft een jongetje gekregen? Gefeliciteerd met Justin! So so dat zijn veel jongens na elkaar zeg. Alleen maar Kling het is op gang gekomen las ik. Hoe voel je je? Het zal niet makkelijk zijn. Sterkte vrouwtje. Milkh geen streepje? Buuhhhhh! Gabbel meisje knuff ivm je zware ongi. Hopelijk wordt het zelf minder en hoef je dat stomme zh niet te bellen. Kost weer moeite. Yadi gefeliciteerd met je echo. Jeeeuj ben echt blij voor jullie! Elke: hdhdhdhdh wat zou DAT nou betekenen he? @me: gesprek met arboarts verliep rustig. Zijn advies was geen medische indicatie voor arbeidsongeschiktheid. De werkdruk moest worden aangepast aan zwangerschap d.m.v het vermijden van piekbelasting of extra pauze(s). De argumenten van die *beeeeeeep* van tafel geveegd door het aanhalen van de memorie van toelichting behorende bij dat wetsartikel. De manier waarop zij het wetsartikel uitlegde was nergens op gebaseerd. Al me al: het is geregeld