En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, dat is zo. Tijd is natuurlijk ontzettend kostbaar...
    Je moet (jullie moeten) dat zelf afwegen. Misschien gaat de gyn - nadat je je klacht kenbaar hebt gemaakt - wel als een prinsesje behandelen vanwege een ontzettend schuldgevoel. Kan natuurlijk ook...

Je gevoel geeft het snel genoeg aan. Jullie weten samen het beste wat het beste is. (weer zo'n cruyff :D)

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Maar juist omdat het je eisprong is en je zo aan het bloeden bent moet je het ziekenhuis bellen! Daarom maken we ons juist zorgen!

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    We gespoken: ze gesprongen natuurlijk haha

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Maar toen ik belde gister zei ik dat ik bruin verlier had en zij zei toen dat dat voor kan komen een ovulatie bloeding, maargoed het stroomt er nu gewoon uit! Als het morgen ochtend niet minder is ga ik zeker bellen.. Sorry ik lees jullie reactie nog wel maar ik tik niet meer terug want ik doe het via me foon xxx

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Gabs, ik zag al dat je nog ruim voor NOD zat hoor, dus zou echt nu bellen! Hopelijk kunnen ze dan meteen iets voor je doen of is er niets aan de hand en kunnen ze je uitleggen wat er aan de hand lijkt.

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Zoveel bloed is niet goed! Ik zeg: nu bellen. Niet tot morgen wachten. Desnoods langs huisartsenpost.

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nee idd... beter nu dan morgen... het is echt niet goed als het er in deze tijd uitstroomt...

8. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Als je nog niet hebt gebeld lieve Gaabs, dan wel écht morgen doen hoor! Ook als het bloeden minder is wél bellen en vertellen. Hoeft helemaal niks ernstigs te zijn, maar normaal is het ook niet.

dikke kus!

9. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @milk: *&^##%^&&*(), kus!

@cin: ik nog niet zenuwachtig, komt morgen wel...

@all: wie verlost mij uit mijn lijden? Wat is in hemelsnaam Hdhdhdhdhd???? Houdoehoudoehoudoe? Hellup!

10. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    *grow Elkebeeb grow!*

bekend deuntje iemand?? :)

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    seg female, heb jij mijn sms wel gekregen gisteren? je hoefde niet te reageren hoor, maar vraag me nu ineens af of ik wel het goede nummer heb gebruikt?

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    *grow Elkebeeb grow!*
    *grow Elkebeeb grow!*
    *grow Elkebeeb grow!*
    *grow Elkebeeb grow!*
    *grow Elkebeeb grow!*

als het nu niet gelukt is, weet ik het niet meer ;)
    alvast een dikke pre-zenuwknuf!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

*grow*
    Ja! Ik heb sms! (was dat gisteren??) Nou ja, dat je zei meteen mijn nummer te hebben opgeslagen :D Anders heb ik 'm niet gehad....
    *Elkebeeb Grow!*

Succes morgen! Ik zal aan je denken, ik heb met kleintje ook check-up in ziekenhuis. We gaan beide goede resultaten halen keej!?

*You're going to be an healthy big girl!*

Dikke kus!

*grow Elkebeeb grow!!*

+ kwijlkus van nikita :D

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hdhdhdhdhd
    Ik heb het ook wel eens gevraagd. Als ik het goed heb onthouden is het een gewoon loos getyp van Tischa omdat ze d'r banner wou checken. Betekenis: niks dus :D

En ik had ook de meest gekke dingen bedacht! :D

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    elke: je moet gewoon even op 'hdhdhd' zoeken in 'dit onderwerp' en dan bovenste bericht (van tischa)

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Gabbel: Bellen en niet wachten. Klinkt echt niet goed en zou geen risico nemen.

@Elke: ik weet ook niet wat het betekent maar ben wel nieuwsgierig!

@deuntje: heb halve avond have a little faith zitten luisteren, is dat wat?

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

meiden, ik ga slapen! Welterusten allemaal.

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Gabbel: Het is hier al gezegd, maar ik zou toch even gaan bellen met de huisartsenpost en anders morgenvroeg zeker met de gyn!
    Bij een ovulatiebloeding is bruinverlies of een beetje bloedverlies wel normaal. Maar zoals je het omschrijft is het nog meer dan je normale menstruatie en dat is volgens mij niet normaal. Beter een keer teveel bellen dan te weinig!

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan douchen en Giegman te verleiden, het is zooooooo koud in de douche!
    Het raam stond open en het stormde hier net, waardoor het daar erg koud is en ook op de slaapkamer is het niet echt aangenaam.

Deel Deze Pagina